Gjest msn mas? Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Har ikke prøvd meg på msn ennå, men har et par nieser som av og til har lånt maskinen, og etterpå er det masse tull med ting som popper opp på msn. Er det greit å ha msn syns dere? Eller blir det mye spam og søppel og mas?? Kan tillegge at jeg er 42 og ikke har noen venner som er på msn, har tenkt at det er mest for ungdommen ;-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hvis ikke ikke kjenner noen du kan kommunisere med via msn er vel poenget med msn borte, eller..? Min msn er det ikke noe spam og mas på, tror det kommer an på hva man bruker den til og hvor kritisk man er til å trykke på alt mulig der. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Da laster de ned smileyer å "stæsj" da sikkert. Jeg har aldri hatt problem med sånn som dukker opp. msn er helt greit å ha nesten på lik linje med mobil. 0 Siter
Gjest msn mas? Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hvis ikke ikke kjenner noen du kan kommunisere med via msn er vel poenget med msn borte, eller..? Min msn er det ikke noe spam og mas på, tror det kommer an på hva man bruker den til og hvor kritisk man er til å trykke på alt mulig der. ''Hvis ikke ikke kjenner noen du kan kommunisere med via msn er vel poenget med msn borte, eller..? '' Ha ha, jeg tenkte å sitte og chatte med meg selv ;-) Neida. Det var spørsmål fra noen om jeg hadde, for å komme i kontakt :-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 ''Hvis ikke ikke kjenner noen du kan kommunisere med via msn er vel poenget med msn borte, eller..? '' Ha ha, jeg tenkte å sitte og chatte med meg selv ;-) Neida. Det var spørsmål fra noen om jeg hadde, for å komme i kontakt :-) Hehe, ja, da skjønner jeg litt mer.. Bruk av msn går helt fint, så lenge du ikke trykker på alt mulig rart, og laster ned "alt mellom himmel og jord". Det funker helt fint å bare kommunisere med venner og kjente via msn, uten at det fører til spam og sånt. Pop-ups og spam kommer av at niesene dine klikker på alt mulig rart, laster ned ting ukritisk og/eller skriver inn mailadressa si overalt, hvis du ikke gjør dette kommer sikkert msnbruken til å gå helt fint 0 Siter
Gjest msnnsm Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er vår erfaring, popper opp med tullball, fikk det aldri vekk fra pc'en, irriterende. Datteren vår får ikke installere msn på den nye bærbare som også er til familiebruk. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har hatt msn i mange år, og har aldri opplevd noe negativt med det. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er vår erfaring, popper opp med tullball, fikk det aldri vekk fra pc'en, irriterende. Datteren vår får ikke installere msn på den nye bærbare som også er til familiebruk. Får hun være på msn på noen annen maskin da? Gi enkle regler om at hun ikke får gi opp mailadressa si overalt og at hun ikke laster ned smiley, bakgrunner osv til msn. Da blir msn det samme som en mobil bare at det er gratis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.