Gå til innhold

Farmen.. jeg er sur enda

Anbefalte innlegg

Gjest TanteBertine
Skrevet

Fy flate for en usympatisk gjeng de har tromma sammen denne gangen.

Ble helt dårlig av å se hvordan de behandlet Amin.

Og han var i tillegg den som oppførte seg sympatisk når han gikk ut, og ga de drittkjerrngene klem og lovord.

Det der var rett og slett mobbing, synes voksne mennesker skal holde seg for gode til sånn oppførsel.

Han fikk heller lunken støtte av gutta også.

Synd jeg ikke er i produksjonen der, skulle ha sparka hele gjengen og latt Amin vunnet.

Asj og usj så sur jeg ble

Fortsetter under...

Gjest Buhuuuu
Skrevet

Jeg er helt enig. Er så irritert på de kjerringene at du aner ikke. Amin lagde jo litt liv å røre der inne, det er jo litt av meningen, og som gjør det litt spennende å se på. Tror litt av spenningen er borte i og med at både Ingunn og Amin er ute. Og de kjerringene er det ingen spenning med, bare til irritasjon.

Innerst inne hadde jeg et håp om at Amin eller Ingunn skulle vinne farmen.

Skrevet

Jeg er helt enig. Er så irritert på de kjerringene at du aner ikke. Amin lagde jo litt liv å røre der inne, det er jo litt av meningen, og som gjør det litt spennende å se på. Tror litt av spenningen er borte i og med at både Ingunn og Amin er ute. Og de kjerringene er det ingen spenning med, bare til irritasjon.

Ingunn? Hun var vel både uærlig og frekk?

Skrevet

Ikke vær sur. De får sin straff nå når halve befolkningen har sett dem i aksjon og kjenner dem igjen på gata. De får nok høre det, hehe.

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Jeg ble mest irritert på Amin som var så godtroende at han trodde HAN ville ødelegge stemningen ved å bli der. Han skjønte ikke at de andre deltakerne så sitt snitt til å mobbe ut en sterk konkurrent.

De jentene altså... jeg blir helt matt av den skvadre-gjengen.

Hugo kunne jo også oppfordret han til å bli, da tror jeg han hadde revurdert sin beslutning. Men det er klart - Amin var vel Hugos sterkeste konkurrent. Forstår at Hugo ikke tok menneskelige hensyn fordi det gir han bedre sjanse til å vinne hele greia.

Skrevet

Enig! Heia på Ingunn, Amin var også en god kandidat. Nå er morroa over.

Fikk et bra førsteinntrykk av Ingunn da hun var så flink å snakke med de andre. Flink å samarbeide og gode lederegenskaper. Og da det viste seg at hun var smart og utspekulert i tillegg fikk jeg virkelig sansen for henne! Amin var litt klønete som storbonde, og er ikke spes flink til å tale sin sak. Men du og du for en storsinna kar! Hun der Catharina er totalt nedsnødd spør du meg. Makan til usaklige diskusjoner. Men da det kom frem at grunnen til at hun mobba ut Amin var for å få ut en god konkurrent begynte jeg å lure på om hun kanskje bare later som hun er så dum? Hun spilte jo veldig bra mot Amin.. (selv om jeg ikke liker den måten å spille på)

Annonse

Gjest Jølsen's
Skrevet

Helt enig! Særlig de drittkjerringene som sa alt de kunne for at han skulle føle seg som et null. Mobbing ja, helt enig med deg. Amin skulle vunnet, for det er ingen av de andre som fortjener det.

Skrevet

Helt enig. Det blir ikke det samme i kveld. Håper mor og sønn snart forlater Farmen. For en mammadalt !

Skrevet

Ingunn? Hun var vel både uærlig og frekk?

Neida, ho var sexy og hadde en fin dialekt!

Skrevet

Neida, ho var sexy og hadde en fin dialekt!

Nå må du gi deg!

Skrevet

enig. Hvorfor skulle de få lov å være der og ikke han liksom?

idioter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...