goss Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Tenkte å kjøpe sparebøsse i 1-årsgave til en gutt jeg er fadder til. Vil at den skal være litt spesiell. Enten nostalgisk eller at han kan leke med den frem til han blir stor nok til å skjønne konseptet. Ideer til hvor jeg kan finne det? Syns dere forresten det er tåpelig med sparebøsse til et så lite barn? Har lyst å kjøpe noe litt "riktig" siden jeg er fadder 0 Siter
goss Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Fant noen kule på nettet, men kom på at han snart har bursdag, så rekker ikke bestille tror jeg. Må kjøpe i Oslo. 0 Siter
ilaria Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Har sett sparebøsser i form av en gakk-gakk i sølv gitt som dåpsgave, tipper det er gullsmedforretninger som forhandler slike. Søt gave! 0 Siter
birdie Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Har sett sparebøsser i form av en gakk-gakk i sølv gitt som dåpsgave, tipper det er gullsmedforretninger som forhandler slike. Søt gave! Hehe, femåringen min blir ertet av førskolelæreren fordi han kan alle dyrenavn "på rams", mange svært eksotiske også - men en and er fremdeles en gakk-gakk. Hvor gammel er du? 0 Siter
ilaria Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hehe, femåringen min blir ertet av førskolelæreren fordi han kan alle dyrenavn "på rams", mange svært eksotiske også - men en and er fremdeles en gakk-gakk. Hvor gammel er du? Jeg er ikke over gakk-gakkstadiet, nei, om det var det du spurte om;) Gakk-gakk er jo et mye mer representabelt ord for disse herlige fuglene, spør du meg. 0 Siter
birdie Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er ikke over gakk-gakkstadiet, nei, om det var det du spurte om;) Gakk-gakk er jo et mye mer representabelt ord for disse herlige fuglene, spør du meg. Femåringen er hjertens enig med deg, han er også en ihuga samler av arten, type badeand. Unnskyld: gakk-gakk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Vi har en butikk her hjemme som heter "Tante Brun". Der har de flotte, gammeldagse sparebøsser! Sparebøssa kan f.eks. være et husdyr i porselen etc. De er nydelige :-) Nå vet jeg ikke om "Tante Brun" er en kjede, eller om det bare finnes en av de butikkene? 0 Siter
Hugmee Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Kjøpte selv en til lillebror nettop. Kjøpte i en gullsmed, det var en bil og hadde hjul slik at den kan kjøre på ordentlig. Kan hvertfall lekes med å være til nytte samtidig om det var det du mente 0 Siter
Gjest midia Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hehe, femåringen min blir ertet av førskolelæreren fordi han kan alle dyrenavn "på rams", mange svært eksotiske også - men en and er fremdeles en gakk-gakk. Hvor gammel er du? Jeg sier også gakk-gakk 0 Siter
Kalevala Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hehe, femåringen min blir ertet av førskolelæreren fordi han kan alle dyrenavn "på rams", mange svært eksotiske også - men en and er fremdeles en gakk-gakk. Hvor gammel er du? Men ender som er laget for barn heter gakk-gakk altså ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.