Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe sparebøsse i 1-årsgave til en gutt jeg er fadder til. Vil at den skal være litt spesiell. Enten nostalgisk eller at han kan leke med den frem til han blir stor nok til å skjønne konseptet. Ideer til hvor jeg kan finne det? Syns dere forresten det er tåpelig med sparebøsse til et så lite barn? Har lyst å kjøpe noe litt "riktig" siden jeg er fadder

Fortsetter under...

Skrevet

Fant noen kule på nettet, men kom på at han snart har bursdag, så rekker ikke bestille tror jeg. Må kjøpe i Oslo.

Skrevet

Har sett sparebøsser i form av en gakk-gakk i sølv gitt som dåpsgave, tipper det er gullsmedforretninger som forhandler slike. Søt gave!:)

Skrevet

Har sett sparebøsser i form av en gakk-gakk i sølv gitt som dåpsgave, tipper det er gullsmedforretninger som forhandler slike. Søt gave!:)

Hehe, femåringen min blir ertet av førskolelæreren fordi han kan alle dyrenavn "på rams", mange svært eksotiske også - men en and er fremdeles en gakk-gakk. Hvor gammel er du? ;)

Skrevet

Hehe, femåringen min blir ertet av førskolelæreren fordi han kan alle dyrenavn "på rams", mange svært eksotiske også - men en and er fremdeles en gakk-gakk. Hvor gammel er du? ;)

Jeg er ikke over gakk-gakkstadiet, nei, om det var det du spurte om;)

Gakk-gakk er jo et mye mer representabelt ord for disse herlige fuglene, spør du meg.

Skrevet

Jeg er ikke over gakk-gakkstadiet, nei, om det var det du spurte om;)

Gakk-gakk er jo et mye mer representabelt ord for disse herlige fuglene, spør du meg.

:D Femåringen er hjertens enig med deg, han er også en ihuga samler av arten, type badeand. Unnskyld: gakk-gakk.

Annonse

Skrevet

Vi har en butikk her hjemme som heter "Tante Brun". Der har de flotte, gammeldagse sparebøsser! Sparebøssa kan f.eks. være et husdyr i porselen etc. De er nydelige :-)

Nå vet jeg ikke om "Tante Brun" er en kjede, eller om det bare finnes en av de butikkene?

Skrevet

Kjøpte selv en til lillebror nettop. Kjøpte i en gullsmed, det var en bil og hadde hjul slik at den kan kjøre på ordentlig. Kan hvertfall lekes med å være til nytte samtidig om det var det du mente :)

Skrevet

Jeg sier også gakk-gakk :)

Skrevet

Men ender som er laget for barn heter gakk-gakk altså ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...