Gå til innhold

RegistryFix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for første gang kjørt en skanning med ovennevnte program, som avslørte ikke mindre enn 319 problemer. Dette var overraskende, idet PCen fungerer rimelig bra. Jeg tok derfor ikke sjansen på å rette problemene, da jeg var redd det kunne gjøre vondt verre.

Det ville være fint om noen som har nærmere kjennskap til dette programmet, kunne gi sin vurdering. På forhånd takk.

Cookiemonster
Skrevet

Mest sannsynlig lar det deg ta en backup av registert før det gjør endringer, slik at du kan "rulle tilbake" hvis det skulle oppstå noen problemer.

Feil i registeret trenger overhodet ikke være av den typen som skaper synlige/merkbare problemer.

Skrevet

Typisk at programmet finner 100-hvis av feil, men du blir nødt til å kjøpe programmet for at det skal reparere de fleste av de.

Gjest alibø
Skrevet

Takk til Flexseed og Cookiemonster for nyttige svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...