Gjest plager meg mer en ham Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Samboeren min har veldig mye flass for tiden. Det varierer ofte i mengde, men som regel er det store flak (muligens de kommer av voks), og masse små. Har har prøvd Head & Shoulders uten positiv resultat. Er det noe dere kan anbefalle? Noen frisørprodukter eller fra apoteket? Det finnes så mye på markedet og jeg vil kjøpe noe til han da han ikke er så veldig flink selv, men vil helst ha noe som mange har gode erfaringer med...sånn at jeg ikke bruker 200 på mange forskjellige produkter.... 0 Siter
Elbereth Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Fungoral shampoo. Det _eneste_ som virkelig virker Fås på apoteket. http://www.felleskatalogen.no/ 0 Siter
Gjest plager meg mer enn ham Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Fungoral shampoo. Det _eneste_ som virkelig virker Fås på apoteket. http://www.felleskatalogen.no/ Åh? Har du erfaring med denne sjampoen? Det står at man skal vaske håret med den 2 ganger i uken. Så de andre dagene kan man vaske med vanlig sjampo eller? 0 Siter
Elbereth Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Åh? Har du erfaring med denne sjampoen? Det står at man skal vaske håret med den 2 ganger i uken. Så de andre dagene kan man vaske med vanlig sjampo eller? Tror det går bra å bruke noe annet innimellom, ja. Men bruk fortrinnsvis noe mildt og nøytralt, som ikke irriterer hodebunnen ytterligere. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Åh? Har du erfaring med denne sjampoen? Det står at man skal vaske håret med den 2 ganger i uken. Så de andre dagene kan man vaske med vanlig sjampo eller? Bruk Fungoral 2-3 ganger i uka, la den virke ca 5 min før han skyller den ut. De andre dagene kan han bruke SebaMed shampo f.eks. Også fra apoteket. 0 Siter
Gjest plager meg mer enn ham Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Bruk Fungoral 2-3 ganger i uka, la den virke ca 5 min før han skyller den ut. De andre dagene kan han bruke SebaMed shampo f.eks. Også fra apoteket. Tusen takk. Skal kjøpe det til han og si at han må bruke, hvis ikke tar jeg å vasker håret hans , hehe... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Smør hodebunnen med en fuktighetskrem, og ligg med det over natten.Går også med olje.Fk babyolje. Jeg pleier gjøre dette om vinteren,da får jeg litt flass i perider, og det forsvinner hvertfall.. 0 Siter
Gjest plager meg mer enn ham Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Smør hodebunnen med en fuktighetskrem, og ligg med det over natten.Går også med olje.Fk babyolje. Jeg pleier gjøre dette om vinteren,da får jeg litt flass i perider, og det forsvinner hvertfall.. Det tror jeg neppe han vil gjøre...hehe...men takk for rådet. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 vanlig butikkshampoer kan du bare glemme at funker.. du kan kjøpe daily care treatment shampo (joico).. den er mot flass i fet eller tørr hodebunn. 0 Siter
Gjest plager meg mer enn ham Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 vanlig butikkshampoer kan du bare glemme at funker.. du kan kjøpe daily care treatment shampo (joico).. den er mot flass i fet eller tørr hodebunn. Takk for rådet, men nå har jeg kjøpt Fungoral, så håper det hjelper, hvis ikke kjøper jeg joico 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Takk for rådet, men nå har jeg kjøpt Fungoral, så håper det hjelper, hvis ikke kjøper jeg joico =) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 KMS Clinidan shampo & Silker reconstructor balsam er veldig bra (clinidan er utvikla for å virke mot flass) og fåes kjøpt på enkellte frisørsalonger. Anbefales virkelig, og du kan bruke veldig lite for hver gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.