Gå til innhold

Hjelp mot flass

Gjest plager meg mer en ham

Anbefalte innlegg

Gjest plager meg mer en ham
Skrevet

Samboeren min har veldig mye flass for tiden. Det varierer ofte i mengde, men som regel er det store flak (muligens de kommer av voks), og masse små. Har har prøvd Head & Shoulders uten positiv resultat. Er det noe dere kan anbefalle? Noen frisørprodukter eller fra apoteket? Det finnes så mye på markedet og jeg vil kjøpe noe til han da han ikke er så veldig flink selv, men vil helst ha noe som mange har gode erfaringer med...sånn at jeg ikke bruker 200 på mange forskjellige produkter....

Gjest plager meg mer enn ham
Skrevet

Fungoral shampoo. Det _eneste_ som virkelig virker ;) Fås på apoteket.

http://www.felleskatalogen.no/

Åh? Har du erfaring med denne sjampoen? Det står at man skal vaske håret med den 2 ganger i uken. Så de andre dagene kan man vaske med vanlig sjampo eller?

Skrevet

Åh? Har du erfaring med denne sjampoen? Det står at man skal vaske håret med den 2 ganger i uken. Så de andre dagene kan man vaske med vanlig sjampo eller?

Tror det går bra å bruke noe annet innimellom, ja. Men bruk fortrinnsvis noe mildt og nøytralt, som ikke irriterer hodebunnen ytterligere.

candyqueen_83
Skrevet

Bruk Fungoral 2-3 ganger i uka, la den virke ca 5 min før han skyller den ut. De andre dagene kan han bruke SebaMed shampo f.eks. Også fra apoteket.

Skrevet

Bruk Fungoral 2-3 ganger i uka, la den virke ca 5 min før han skyller den ut. De andre dagene kan han bruke SebaMed shampo f.eks. Også fra apoteket.

Tusen takk. Skal kjøpe det til han og si at han må bruke, hvis ikke tar jeg å vasker håret hans , hehe...

Skrevet

Smør hodebunnen med en fuktighetskrem, og ligg med det over natten.Går også med olje.Fk babyolje.

Jeg pleier gjøre dette om vinteren,da får jeg litt flass i perider, og det forsvinner hvertfall..

Skrevet

Smør hodebunnen med en fuktighetskrem, og ligg med det over natten.Går også med olje.Fk babyolje.

Jeg pleier gjøre dette om vinteren,da får jeg litt flass i perider, og det forsvinner hvertfall..

Det tror jeg neppe han vil gjøre...hehe...men takk for rådet.

Skrevet

vanlig butikkshampoer kan du bare glemme at funker..

du kan kjøpe daily care treatment shampo (joico).. den er mot flass i fet eller tørr hodebunn.

Skrevet

vanlig butikkshampoer kan du bare glemme at funker..

du kan kjøpe daily care treatment shampo (joico).. den er mot flass i fet eller tørr hodebunn.

Takk for rådet, men nå har jeg kjøpt Fungoral, så håper det hjelper, hvis ikke kjøper jeg joico :)

Skrevet

Takk for rådet, men nå har jeg kjøpt Fungoral, så håper det hjelper, hvis ikke kjøper jeg joico :)

=)

Skrevet

KMS Clinidan shampo & Silker reconstructor balsam er veldig bra (clinidan er utvikla for å virke mot flass) og fåes kjøpt på enkellte frisørsalonger.

Anbefales virkelig, og du kan bruke veldig lite for hver gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...