Gå til innhold

Yrkeskadeerstatning - noen som har

Anbefalte innlegg

Gjest vanskeligespørsmål?
Skrevet

vært borti dette? Hva i allverden skal man skrive på detaljert beskrivelse av skadeeforløpet? Hvordan og hvorfor skaden skjedde? Hva skal jeg skrive her egentlig?

Jeg falt ned en trapp på jobb og jeg vet ikke hva som skjedde bortsett fra at jeg muligens tråkket forskjært og ramlet i asfalten.

Hva skal jeg skrive på hvorfor skaden skjedde? Det vel jo ikke jeg...? Eller er jeg bare dum her?

Gjest ViViola
Skrevet

Hvordan skaden skjedde er jo akkurat det du skriver her - du falt ned trappa.

Hvorfor skaden skjedde handler i ditt tilfelle om at du tråkket feil. I andre tilfeller kan det være f.eks. at det var et hinder i veien som ikke var merket, at det var glatt på veien, at sola blendet osv. See?

Sånn tolket jeg det, i alle fall.

Gjest vanskeligespørsmål?
Skrevet

Hvordan skaden skjedde er jo akkurat det du skriver her - du falt ned trappa.

Hvorfor skaden skjedde handler i ditt tilfelle om at du tråkket feil. I andre tilfeller kan det være f.eks. at det var et hinder i veien som ikke var merket, at det var glatt på veien, at sola blendet osv. See?

Sånn tolket jeg det, i alle fall.

Tusen takk for svar! Jepp, var vel egentlig sånn jeg oppfattet det, men , men :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...