Gjest vanskeligespørsmål? Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 vært borti dette? Hva i allverden skal man skrive på detaljert beskrivelse av skadeeforløpet? Hvordan og hvorfor skaden skjedde? Hva skal jeg skrive her egentlig? Jeg falt ned en trapp på jobb og jeg vet ikke hva som skjedde bortsett fra at jeg muligens tråkket forskjært og ramlet i asfalten. Hva skal jeg skrive på hvorfor skaden skjedde? Det vel jo ikke jeg...? Eller er jeg bare dum her? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hvordan skaden skjedde er jo akkurat det du skriver her - du falt ned trappa. Hvorfor skaden skjedde handler i ditt tilfelle om at du tråkket feil. I andre tilfeller kan det være f.eks. at det var et hinder i veien som ikke var merket, at det var glatt på veien, at sola blendet osv. See? Sånn tolket jeg det, i alle fall. 0 Siter
Gjest vanskeligespørsmål? Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hvordan skaden skjedde er jo akkurat det du skriver her - du falt ned trappa. Hvorfor skaden skjedde handler i ditt tilfelle om at du tråkket feil. I andre tilfeller kan det være f.eks. at det var et hinder i veien som ikke var merket, at det var glatt på veien, at sola blendet osv. See? Sånn tolket jeg det, i alle fall. Tusen takk for svar! Jepp, var vel egentlig sånn jeg oppfattet det, men , men 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.