Gå til innhold

Slankebelte til å ha rundt magen og rompa

Anbefalte innlegg

Gjest Slankoman
Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe et sånt belte man har rundt magen som skal gi stram mage? Kan også settes på rompa. Jeg orker ikke bestille via TV-shop o.l, så hvor kan jeg kjøpe dette over disk?

Fortsetter under...

Gjest crunchen
Skrevet

TROR du virkelig at et slikt belte gir stram mage og -rompe? Da hadde livet vært enkelt, du.

Gjest Slankoman
Skrevet

TROR du virkelig at et slikt belte gir stram mage og -rompe? Da hadde livet vært enkelt, du.

Ja, jeg tror på det. Jeg kjenner nemlig to stykker som har fått flotte resultater av dette, men jeg har dessverre ikke kontakt med disse lenger.

Det er ikke all reklame som er humbug vet du. Men klart, er man en diger dundre, så vil ikke dette fungere. Jeg er normalvektig.

Skrevet

Hvordan skulle dette funke da? Den eneste måten jeg kan se for meg at det funker på er at det strammer masse så det funker mens du har det på deg, men at alt detter utover igjen i det du tar det av....

Gjest Slankoman
Skrevet

Hvordan skulle dette funke da? Den eneste måten jeg kan se for meg at det funker på er at det strammer masse så det funker mens du har det på deg, men at alt detter utover igjen i det du tar det av....

Når det strammer og drar i musklene og vibrerer i fettet, og du bruker deree mange ganger hver dag så funker det jo. Det har hvertfall funka bra på de to jeg kjenner som har brukt det. Det strammer opp over tid og det synes godt dersom man bruker det ofte. Fettet "detter" jo ikke ut av buksa di etter du har brukt andre slanke/treningsmetoder heller.

Gjest annakan
Skrevet

Jo, det funker, det strammer bra opp.

Allerede etter en gang er det så strammet opp at jeg kan gå i antrekk jeg ikke kan gå i ellers, for da har jeg ekkelt dvask fett hengende der.

Men det varer jo ikke sånn kjempelenge, så en må bruke det regelmessig.

Det akkurat som når man er på treningssenteret og løfter vekter, trener styrke, du ser mye strammere ut en stund etterpå.

Mange som trener armer før de drar ut på byen for da ser de mer pumpa ut.

Blir samme greia med dette beltet.

Tror jammen jeg skal spørre hvor venninna mi kjøpte det, for jeg vil ha et selv.

Takk for at denne tråden minnet meg på det :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...