Gjest Paascheharen Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Når begynner påsken i år? Var det 20. mars eller? 0 Siter
Gjest Paascheharen Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Ja, skjærtorsdag er 20 mars. Flott, takk! Da skal jeg kle meg naken og virkelig slappe av, kanskje surre en gul sløyfe på snoppen og kose meg i oppvarmet utebasseng blant sydenpensjonistene. 0 Siter
Gjest Samme stil Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Flott, takk! Da skal jeg kle meg naken og virkelig slappe av, kanskje surre en gul sløyfe på snoppen og kose meg i oppvarmet utebasseng blant sydenpensjonistene. Er Jølsen i Syden, eller? ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Flott, takk! Da skal jeg kle meg naken og virkelig slappe av, kanskje surre en gul sløyfe på snoppen og kose meg i oppvarmet utebasseng blant sydenpensjonistene. Da skal jeg se etter deg;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.