Gjest en tanke anonym Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Auauau... Jeg var omtrent på den andre siden av byen, da nestenulykken inntraff. Jeg fikk akutt magetrøbbel. Jeg satt i bilen, egentlig på tur bort i fra hjemmet, og hadde et par ærender ca 10 km hjemmefra. Motorvei og knapt med snumuligheter. Jeg var sikker på at jeg skulle komme til å drite på meg der jeg satt! Det rumlet, og jeg kneip det jeg maktet. Jeg ville bare hjem, hjem til vårt eget toalett! Kaldsvetten bredte seg over panna, og overleppa. Herrejemini, ville jeg rekke hjem i tide? Jeg fikk endelig satt kursen hjemover. Det har faktisk aldri vært så langt mellom to veikryss i Norge, som akkurat i dag! Jeg kikket nervøst i speilet, og til alle andre kanter. Kunne jeg se onkel Politi noen steder? Nei. Bånn gass. Hjem, kjære hjem. Faen, fotoboks. Brems. Full spiker etter passering av Mestas fotoautomat. Må ta igjen det tapte av tid nå... Det HASTER, for faen! Sileppa og på randen av sammenbrudd, både i hodet, og i trusa..! Jeg _må_ på doooo! 2 km igjen. Raser avgårde, og vrenger bilen på plass i garasjen. Jeg formelig hopper bortetter gata, ah døra er heldigvis ulåst - og toalettet er ledig! Gud bevare meg, for en befrielse! Snakk om deilig rammeavtale. *snufs* Det var _nære_ på en aldri så liten katastrofe. 0 Siter
Gjest Skikkelig bra skrevet :) Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 *ler som bare det* Hærlig Stakkar deg, godt det gikk bra. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 "been there done that" "smiler" "En historie fra virkeligheten:Et kjærestepar skulle ta toget hjem og fant ut at de hadde dårlig tid der de satt på restauranten og koste seg.De småsprang med det resultat at "han"gjorde fra seg i buksa mens de løp til toget.Hun fikk beskjed om å løpe som "F" for å holde igjen toget men han skar inn i en butikk for å kjøpe seg ny truse og bukse. Køen i butikken var kort og han tenkte at han skifter på toget og i fullt firsprang rakk han inn i togkupeen før konduktøren blåste i fløyta og toget forlot perrongen.Kjæresten fant plasser til dem og han stupte inn på toalettet for å gjøre "resten" og skifte og vaske stumpen.Men hvor skulle han gjøre av "skitbuksa og trusa"? Jo ut igjennom vinduet med hele dritten! Jeg behøver vel ikke nevne hvordan fortvilelsen og ansiktet så ut da han åpnet posen som han hadde med seg fra butikken fordi nede i den lå det en "damegenser"! Han hadde tatt feil pose!!!! Historien forteller ikke hvordan han brukte "damegenseren" som bukse men det ligger vel i kortene at noen trakk på smilebåndet mens andre hikstet av latterkuler der han vandret ut av toalettet med en "damegenser" som bukse. Så til alle dere andre"shit happens"!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Haha Vedder på at du kikket etter en plastpose mens du kjørte *Du kunne jo svingt inn i siden og satt på nødblinken?* 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 "been there done that" "smiler" "En historie fra virkeligheten:Et kjærestepar skulle ta toget hjem og fant ut at de hadde dårlig tid der de satt på restauranten og koste seg.De småsprang med det resultat at "han"gjorde fra seg i buksa mens de løp til toget.Hun fikk beskjed om å løpe som "F" for å holde igjen toget men han skar inn i en butikk for å kjøpe seg ny truse og bukse. Køen i butikken var kort og han tenkte at han skifter på toget og i fullt firsprang rakk han inn i togkupeen før konduktøren blåste i fløyta og toget forlot perrongen.Kjæresten fant plasser til dem og han stupte inn på toalettet for å gjøre "resten" og skifte og vaske stumpen.Men hvor skulle han gjøre av "skitbuksa og trusa"? Jo ut igjennom vinduet med hele dritten! Jeg behøver vel ikke nevne hvordan fortvilelsen og ansiktet så ut da han åpnet posen som han hadde med seg fra butikken fordi nede i den lå det en "damegenser"! Han hadde tatt feil pose!!!! Historien forteller ikke hvordan han brukte "damegenseren" som bukse men det ligger vel i kortene at noen trakk på smilebåndet mens andre hikstet av latterkuler der han vandret ut av toalettet med en "damegenser" som bukse. Så til alle dere andre"shit happens"!!! LOL! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 "been there done that" "smiler" "En historie fra virkeligheten:Et kjærestepar skulle ta toget hjem og fant ut at de hadde dårlig tid der de satt på restauranten og koste seg.De småsprang med det resultat at "han"gjorde fra seg i buksa mens de løp til toget.Hun fikk beskjed om å løpe som "F" for å holde igjen toget men han skar inn i en butikk for å kjøpe seg ny truse og bukse. Køen i butikken var kort og han tenkte at han skifter på toget og i fullt firsprang rakk han inn i togkupeen før konduktøren blåste i fløyta og toget forlot perrongen.Kjæresten fant plasser til dem og han stupte inn på toalettet for å gjøre "resten" og skifte og vaske stumpen.Men hvor skulle han gjøre av "skitbuksa og trusa"? Jo ut igjennom vinduet med hele dritten! Jeg behøver vel ikke nevne hvordan fortvilelsen og ansiktet så ut da han åpnet posen som han hadde med seg fra butikken fordi nede i den lå det en "damegenser"! Han hadde tatt feil pose!!!! Historien forteller ikke hvordan han brukte "damegenseren" som bukse men det ligger vel i kortene at noen trakk på smilebåndet mens andre hikstet av latterkuler der han vandret ut av toalettet med en "damegenser" som bukse. Så til alle dere andre"shit happens"!!! hehehehehe ler så jeg rister og tårene triller. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 "been there done that" "smiler" "En historie fra virkeligheten:Et kjærestepar skulle ta toget hjem og fant ut at de hadde dårlig tid der de satt på restauranten og koste seg.De småsprang med det resultat at "han"gjorde fra seg i buksa mens de løp til toget.Hun fikk beskjed om å løpe som "F" for å holde igjen toget men han skar inn i en butikk for å kjøpe seg ny truse og bukse. Køen i butikken var kort og han tenkte at han skifter på toget og i fullt firsprang rakk han inn i togkupeen før konduktøren blåste i fløyta og toget forlot perrongen.Kjæresten fant plasser til dem og han stupte inn på toalettet for å gjøre "resten" og skifte og vaske stumpen.Men hvor skulle han gjøre av "skitbuksa og trusa"? Jo ut igjennom vinduet med hele dritten! Jeg behøver vel ikke nevne hvordan fortvilelsen og ansiktet så ut da han åpnet posen som han hadde med seg fra butikken fordi nede i den lå det en "damegenser"! Han hadde tatt feil pose!!!! Historien forteller ikke hvordan han brukte "damegenseren" som bukse men det ligger vel i kortene at noen trakk på smilebåndet mens andre hikstet av latterkuler der han vandret ut av toalettet med en "damegenser" som bukse. Så til alle dere andre"shit happens"!!! *lol* knallbra! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 *lol* knallbra! Fikk historien servert på et julebord og jeg kan love deg at folk lo så tårene trillet! Og lykke til i morgen førøvrig! Når begynner møtet ditt? Skal sende litt extra energi til deg jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Fikk historien servert på et julebord og jeg kan love deg at folk lo så tårene trillet! Og lykke til i morgen førøvrig! Når begynner møtet ditt? Skal sende litt extra energi til deg jeg. Takk Klokken halv tre.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 "been there done that" "smiler" "En historie fra virkeligheten:Et kjærestepar skulle ta toget hjem og fant ut at de hadde dårlig tid der de satt på restauranten og koste seg.De småsprang med det resultat at "han"gjorde fra seg i buksa mens de løp til toget.Hun fikk beskjed om å løpe som "F" for å holde igjen toget men han skar inn i en butikk for å kjøpe seg ny truse og bukse. Køen i butikken var kort og han tenkte at han skifter på toget og i fullt firsprang rakk han inn i togkupeen før konduktøren blåste i fløyta og toget forlot perrongen.Kjæresten fant plasser til dem og han stupte inn på toalettet for å gjøre "resten" og skifte og vaske stumpen.Men hvor skulle han gjøre av "skitbuksa og trusa"? Jo ut igjennom vinduet med hele dritten! Jeg behøver vel ikke nevne hvordan fortvilelsen og ansiktet så ut da han åpnet posen som han hadde med seg fra butikken fordi nede i den lå det en "damegenser"! Han hadde tatt feil pose!!!! Historien forteller ikke hvordan han brukte "damegenseren" som bukse men det ligger vel i kortene at noen trakk på smilebåndet mens andre hikstet av latterkuler der han vandret ut av toalettet med en "damegenser" som bukse. Så til alle dere andre"shit happens"!!! Åh, herre min!!! *ler seg forderva* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.