Gjest ugghaa Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hva skal jeg gjøre??? Får den ikke ut igjen... bet negler og måtte lukte på, så trakk jeg vel pusten eller noe for neglbiten forsvant inn i neseboret! er det farlig????? hva skal jeg gjøre??? fortvilt hilsen, 0 Siter
Gjest ugghaa Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Pusse nesa? har prøvd å pusse nesa flere ganger, men det hjelper ikke... 0 Siter
Gjest papez Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Når uhellet først er ute, så prøv å hold for det neseboret som det ikke er noe i, og blås HARDT ut! Om ikke dette hjelper så får du prøve å ta et skikkelig magadrag, og se om det kommer ned i svelget ;-) Beklager, vet ikke om noe av dette hjelper, men verdt et forsøk kanskje!? 0 Siter
Gjest ugghaa Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Når uhellet først er ute, så prøv å hold for det neseboret som det ikke er noe i, og blås HARDT ut! Om ikke dette hjelper så får du prøve å ta et skikkelig magadrag, og se om det kommer ned i svelget ;-) Beklager, vet ikke om noe av dette hjelper, men verdt et forsøk kanskje!? er så drit redd for at neglbiten skal dra oppover og mot øyet også blir jeg blind eller noe takk for tips. skal prøve 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Gosh!! Endelig en god grunn til å bite negler ;-P 0 Siter
Gjest papez Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 er så drit redd for at neglbiten skal dra oppover og mot øyet også blir jeg blind eller noe takk for tips. skal prøve At den skal forsvinne oppover til øyet, tror jeg ganske sikkert er _umulig_, så for den del kan du slappe av. Men er du veldig bekymret, så ta kontakt med en lege slik at du får et fagsvar. 0 Siter
Gjest papez Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 er så drit redd for at neglbiten skal dra oppover og mot øyet også blir jeg blind eller noe takk for tips. skal prøve http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=335750 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 På tide å slutte å bite negler, hehe :-) 0 Siter
Gjest ugghaa Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 På tide å slutte å bite negler, hehe :-) Gjett om... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.