Gå til innhold

Oiiiii, hva skjer i det norske kongehus ....

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Det er vel ikke så mye å vinne, så jeg satser ikke veldig mange kronene på at kronprinsessen er gravid. :-)

Skrevet

Jeg har egentlig følt på meg at hun er gravid siden den historien om omgangsyke gikk, men det gjenstår å se :)

Gjest ingen ring
Skrevet

Jeg har egentlig følt på meg at hun er gravid siden den historien om omgangsyke gikk, men det gjenstår å se :)

Er det ikke litt tidlig å hovne opp i kroppen da .... gjorde ikke det før i de siste ukene av svangerskapet jeg :)

Skrevet

Er det ikke litt tidlig å hovne opp i kroppen da .... gjorde ikke det før i de siste ukene av svangerskapet jeg :)

Jo det er sikkert tidlig, og det trenger ikke være pga graviditet at hun går uten ring. Jeg selv er ikke gravid, men var veldig hoven i fingrene her forleden. Det har vært så mye rart med kongelige og bruken av ring i det siste. Den var kanskje i smykket eller på andre hånden? *Ikke godt å vite hva de styrer med*

Skrevet

Men man må jo ta av ringen før det er for sent...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hovnet opp ganske tidlig, og gradvis mer etterhvert :-).

Hun er nok gravid, ja.

Gjest ingen ring
Skrevet

Men man må jo ta av ringen før det er for sent...

................ mange måneder før mener du ??

Skrevet

................ mange måneder før mener du ??

Folk er forskjellige og hovner opp på ulike stadier.

Men manglende ring og mange avlysninger + at det har gått litt tid siden siste fødsel kan jo tyde på at det er en ny prins/-esse i anmarsj.

Skrevet

Leste da utenpå Se&Hør (eller var det Her&Nå) for et par uker siden at krompeparet hadde ryddet plass for nok et barn? Hun er vel gravid da. Koselig det vel! :o)

Gjest spennende
Skrevet

Leste da utenpå Se&Hør (eller var det Her&Nå) for et par uker siden at krompeparet hadde ryddet plass for nok et barn? Hun er vel gravid da. Koselig det vel! :o)

Sikkert gravid. Synes den hvite blusen hun hadde på i går strammet vel mye over bysten.

Gjest annlovinda
Skrevet

Sikkert gravid. Synes den hvite blusen hun hadde på i går strammet vel mye over bysten.

La merke til det samme jeg også.

Sa til sambo i går at hun ER gravid.

Da gjenstår det å se om vi har rett da.

Skrevet

Hun var temmelig barnfager på bildene ja. :o)

Skrevet

Filleren au... Nå har jeg hatt meg en lur på sofaen. Og gjett hvem jeg drømte om? Joda Mette Marit. Hun var med da vi konfirmerte vår sønn. Ute etterpå så ble hun med på bilder og slikt. Jeg og Mette Marit gikk arm i arm og jeg kom til å si "skitt" da jeg nesten snublet. Huff det var jo ikke fint tenkte jeg, og så sa hun at det var det lenge siden hun hadde sagt. haha.

Jeg glemte dessverre å spørre om hun var gravid :) :)

Skrevet

Filleren au... Nå har jeg hatt meg en lur på sofaen. Og gjett hvem jeg drømte om? Joda Mette Marit. Hun var med da vi konfirmerte vår sønn. Ute etterpå så ble hun med på bilder og slikt. Jeg og Mette Marit gikk arm i arm og jeg kom til å si "skitt" da jeg nesten snublet. Huff det var jo ikke fint tenkte jeg, og så sa hun at det var det lenge siden hun hadde sagt. haha.

Jeg glemte dessverre å spørre om hun var gravid :) :)

''Jeg glemte dessverre å spørre om hun var gravid :) :)

''

Herregud, hvordan kunne du glemme å spørre om det som var det vesentlige?

;)

Skrevet

Hun var temmelig barnfager på bildene ja. :o)

**barnfager** hehe barmfager i ny variant ;)

Skrevet

''Jeg glemte dessverre å spørre om hun var gravid :) :)

''

Herregud, hvordan kunne du glemme å spørre om det som var det vesentlige?

;)

ja ikke sant? *slår meg i panna*

Gjest Elextra
Skrevet

Tror ikke den gjetningen der gir særlig høye odds, da, ettersom hun har uttalt at hun gjerne vil ha flere barn, det er en stund siden sist, hun har i den senere tiden avlyst flere oppdrag, etc. *S*

Gjest spennende
Skrevet

Selvsagt har vi rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...