morsan Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Filleren au... Nå har jeg hatt meg en lur på sofaen. Og gjett hvem jeg drømte om? Joda Mette Marit. Hun var med da vi konfirmerte vår sønn. Ute etterpå så ble hun med på bilder og slikt. Jeg og Mette Marit gikk arm i arm og jeg kom til å si "skitt" da jeg nesten snublet. Huff det var jo ikke fint tenkte jeg, og så sa hun at det var det lenge siden hun hadde sagt. haha. Jeg glemte dessverre å spørre om hun var gravid :) *he he* 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Egentlig så forundrer jeg meg over dem som virkelig følger med om de kongelige har på seg gifteringen eller ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 **barnfager** hehe barmfager i ny variant *Hahahaha* Sånn er det når man har det travelt! ) Men det var ikke så dum trykkfeil det der da. ;o) 0 Siter
KaVa Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Egentlig så forundrer jeg meg over dem som virkelig følger med om de kongelige har på seg gifteringen eller ikke. Enig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.