Gjest har migrene Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Er det unormalt å hvile? En venninne mener det.... Særlig når jeg ikke har hatt en lang arbeidsdag. Som i dag hvilte jeg i formiddag fordi jeg skulle ha kveldsvakt. Det reagerer hun på. 0 Siter
ekte nick Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Mennesker er forskjellige. Din venninne virker både uvitende og intolerant. Jeg hviler nesten hver dag, jeg, men det er når jeg kommer hjem fra jobb. Hvis du skal jobbe kveldsvakt, syns jeg det høres lurt ut å hvile litt. Men andre igjen trenger det ikke, kanskje har de et annet energinivå, hva vet jeg. Har sikkert både med alder og energi å gjøre. 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Mennesker er forskjellige. Din venninne virker både uvitende og intolerant. Jeg hviler nesten hver dag, jeg, men det er når jeg kommer hjem fra jobb. Hvis du skal jobbe kveldsvakt, syns jeg det høres lurt ut å hvile litt. Men andre igjen trenger det ikke, kanskje har de et annet energinivå, hva vet jeg. Har sikkert både med alder og energi å gjøre. Jeg er 34, men jeg legger meg ikke alltid så veldig tidlig og jeg føler migrenen tar krefter. Så det burde hun forstå. Ja, at jeg ikke har så mye energi alltid. 0 Siter
Kalevala Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Venninnen din snakker om seg selv, og er helt uvitende stakkar, om at andre mennesker kan ha andre behov enn henne. 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Venninnen din snakker om seg selv, og er helt uvitende stakkar, om at andre mennesker kan ha andre behov enn henne. Hun vet inderlig godt at migrenen tar mye energi, og selv om jeg har gode dager kan jeg trenge hvile. 0 Siter
Gjest har migrene også, ++ Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Ja jeg hviler ofte, nesten daglig. Alt i fra en halvtime til mange timer. I dag hvilte/sov jeg i 3,5 timer. Helt nødvendig for mitt vedkommende. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har ikke migrene, men det hender likevel jeg tar en dupp om ettermiddagen. Rart din venninne reagerer på at du trenger å sove litt.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Det er selvsagt ikke unormlt, særlig ikke hvis du har migrene. Jeg sovner forresten på sofaen nesten hver dag når jeg skal se på barnetv med ungene. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 For meg har det blitt normalt å slenge meg nedpå litt nesten daglig. Har ikke migrene, men andre ting. Venninnen din vet ikke hvordan det er å være syk tenker jeg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Selvsagt er det ikke unormalt. Mange tar middagshvil. De som skal på kveldsvakt/nattevakt tar seg gjerne en dupp på dagen også. Gravide gjør det gjerne, og de som er i barsel. Og mange, mange andre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hvile, hva er det? . Jeg har sjelden mulighet for hvile i løpet av dagen, men så har jeg ikke spesielt behov for det heller. Men om du har migrene kan du jo ikke sammenligne deg med helt friske. Det er intolerant av din venninne å påpeke ditt eventuelle behov for hvile. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg synes den venninna di virker rimelig tett i pappen når hun sammenligner deg med folk som ikke har migrene! Mannen min plages av migrene og har ofte behov for en hvil når han kommer hjem fra jobb. Jeg kunne godt tenkt meg det selv også, men jeg klarer meg fint uten ;-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hviler ikke i løpet av dagen, blir ikke tid til det med full jobb og tre barn :-) Da jeg var gravid måtte jeg hvile litt husker jeg. Men hvis du skal ha kveldsvakt, så må det da være greit å hvile litt, og så er det jo stor forskjell på hvor mye folk tåler. Noen trenger å hvile en del for å orke hverdagen, og da må man jo bare ta hensyn til det :-) 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Det er selvsagt ikke unormlt, særlig ikke hvis du har migrene. Jeg sovner forresten på sofaen nesten hver dag når jeg skal se på barnetv med ungene. Hun reagerte kanskje på at jeg kan hvile selv om jeg har en god dag. (?) Det å hvile kan forresten gi migrene, men av og til MÅ jeg. Og da går det som regel fint dersom jeg gjør det om formiddagen. Hviler jeg om ettermiddagen går det som oftest galt. 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hviler ikke i løpet av dagen, blir ikke tid til det med full jobb og tre barn :-) Da jeg var gravid måtte jeg hvile litt husker jeg. Men hvis du skal ha kveldsvakt, så må det da være greit å hvile litt, og så er det jo stor forskjell på hvor mye folk tåler. Noen trenger å hvile en del for å orke hverdagen, og da må man jo bare ta hensyn til det :-) Takk for at dere skjønner meg. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hviler de dagene jeg har trent på formiddagen! Slenger meg gjerne i sofaen en halvtime før jeg lager middag! Og jeg har ikke migrene eller noe. Synes det er rart at venninnen din bryr seg om hvorvidt du hviler eller ei... mvh 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hviler de dagene jeg har trent på formiddagen! Slenger meg gjerne i sofaen en halvtime før jeg lager middag! Og jeg har ikke migrene eller noe. Synes det er rart at venninnen din bryr seg om hvorvidt du hviler eller ei... mvh Det var en litt nedlatende mail jeg fikk i går som gjorde at jeg skrev innlegget. 0 Siter
Kalevala Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hun vet inderlig godt at migrenen tar mye energi, og selv om jeg har gode dager kan jeg trenge hvile. Hun hører at du sier det, men klarer ikke å ta det inn. *tenker høyt* 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 jeg hviler ofte på ettermiddagen når jeg kommer fra skolen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.