Lillemus Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 I går kunne jeg hente min nye, forbedrete utgave av ulldyna mi og var spent. Den gamle var for tynn og de hadde spekulert på flere løsninger på Ullkorga der jeg hadde kjøpt den. Til slutt hadde de festet (meget pent altså) flere knytebånd langs kanten rundt og festet en sommerdyne til vinterdyna slik at den er kjempetykk og svinetung! ) Jeg var skikkelig spent og ble gledelig overrasket! Nå er dyna sånn som jeg hadde forventet, tykk og god og vidunderlig varm! I tillegg har jeg fått to dyner til prisen av en for jeg kan jo bare ta av den ene til sommeren når monsterdyna blir for varm. ) Det var _ikke_ lett å komme seg ut av senga i morrest... All honnør til Ullkorga som har et servicenivå som jeg aldri har opplevd maken til! Helt suverent! 0 Siter
Luska Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hvor mange tusenlapper måtte du ut med for den da...? ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Hvor mange tusenlapper måtte du ut med for den da...? ;o) 2 lapper. Men jeg har vel fått dyner for rundt 3,5 tenker jeg. 0 Siter
Luska Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 2 lapper. Men jeg har vel fått dyner for rundt 3,5 tenker jeg. Kan den vaskes i vanlig vaskemaskin? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Kan den vaskes i vanlig vaskemaskin? Den er jo foret med ren saueull, så den må renses ja. 0 Siter
Luska Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Den er jo foret med ren saueull, så den må renses ja. Ok. Høres deilig ut med skikkelig ulldyne da! 0 Siter
Gjest Lizzenja Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Wow, den høres SÅÅ herlig ut! Sånn dyne vil jeg også ha!! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.