Gå til innhold

Ulldyna mi for siste gang! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kunne jeg hente min nye, forbedrete utgave av ulldyna mi og var spent. Den gamle var for tynn og de hadde spekulert på flere løsninger på Ullkorga der jeg hadde kjøpt den. Til slutt hadde de festet (meget pent altså) flere knytebånd langs kanten rundt og festet en sommerdyne til vinterdyna slik at den er kjempetykk og svinetung! :o)

Jeg var skikkelig spent og ble gledelig overrasket! Nå er dyna sånn som jeg hadde forventet, tykk og god og vidunderlig varm! I tillegg har jeg fått to dyner til prisen av en for jeg kan jo bare ta av den ene til sommeren når monsterdyna blir for varm. :o) Det var _ikke_ lett å komme seg ut av senga i morrest...

All honnør til Ullkorga som har et servicenivå som jeg aldri har opplevd maken til! Helt suverent!

Skrevet

Hvor mange tusenlapper måtte du ut med for den da...? ;o)

2 lapper. Men jeg har vel fått dyner for rundt 3,5 tenker jeg.

Skrevet

2 lapper. Men jeg har vel fått dyner for rundt 3,5 tenker jeg.

Kan den vaskes i vanlig vaskemaskin?

Skrevet

Kan den vaskes i vanlig vaskemaskin?

Den er jo foret med ren saueull, så den må renses ja.

Skrevet

Den er jo foret med ren saueull, så den må renses ja.

Ok. Høres deilig ut med skikkelig ulldyne da!

Gjest Lizzenja
Skrevet

Wow, den høres SÅÅ herlig ut! Sånn dyne vil jeg også ha!! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...