Gå til innhold

Katarina i farmen....

Anbefalte innlegg

Gjest farmenseer
Skrevet

ÅÅÅ hvor hun irriterer meg. Hun er en kverulant, aldri fornøyd og skaper missnøye. Istedet skylder hun på at det er andre som får henne sur. Æsj for ei dame. Kanskje hun er manisk eller noe. Hvem vet.

Skrevet

*Grøsser* Håper virkelig hun går på huet og ræva ut av farmen på lørdag!

Skrevet

Ja, fy for et motbydelig kvinnemenneske:-( Og den personen skulle få lov til å være med å påvirke Amin til å trekke seg? Ganske utrolig irriterende å tenke på.

Men Hugo, han vokser og vokser, og står mer og mer fram som den soleklare vinneren av Farmen 2008!

Skrevet

Ja, fy for et motbydelig kvinnemenneske:-( Og den personen skulle få lov til å være med å påvirke Amin til å trekke seg? Ganske utrolig irriterende å tenke på.

Men Hugo, han vokser og vokser, og står mer og mer fram som den soleklare vinneren av Farmen 2008!

''Men Hugo, han vokser og vokser, og står mer og mer fram som den soleklare vinneren av Farmen 2008!''

Enig! Men så er han ressværing og da! ;o)

Skrevet

Klarer ikke la være å irritere meg over den dama jeg heller. Hun har et grusomt usympatisk vesen!!

Skrevet

''Men Hugo, han vokser og vokser, og står mer og mer fram som den soleklare vinneren av Farmen 2008!''

Enig! Men så er han ressværing og da! ;o)

Ressværing? Betyr det at han er fra Rennebu ? :-)

Hugo er alt et skikkelig mannfolk skal være :-) Irriterer meg fortsatt at de klarte å jage Amin, da men...Det er lenge siden noe i en reality-serie har gjort så sterkt inntrykk på meg, som den mobbe-episoden der. Det var rett og slett grusomt å være vitne til.

Gjest farmen-fan
Skrevet

Motbydelig dame.

Hugo fra Farmen helt seriøst???? Det er ikke du?

Uansett den dama er usympatisk og motbydelig ja. Og en slik reaksjon over å blitt tatt ut som førstekjempe? Akkurat som det var helt usannsynlig at hun skulle bli valgt.

Skrevet

Ressværing? Betyr det at han er fra Rennebu ? :-)

Hugo er alt et skikkelig mannfolk skal være :-) Irriterer meg fortsatt at de klarte å jage Amin, da men...Det er lenge siden noe i en reality-serie har gjort så sterkt inntrykk på meg, som den mobbe-episoden der. Det var rett og slett grusomt å være vitne til.

Rennebu?! Åneidu - en ressværing er fra Rissa selvfølgelig! :o)

Skrevet

Rennebu?! Åneidu - en ressværing er fra Rissa selvfølgelig! :o)

Ja, selvfølgelig :-) Hvem vet ikke det? ;-) Men det står da at han er fra Rennebu....er Rennebu på Rissa da?

Skrevet

Ja, selvfølgelig :-) Hvem vet ikke det? ;-) Men det står da at han er fra Rennebu....er Rennebu på Rissa da?

Neida, han bor i Rennebu nå og driver antikvitetsbutikk, men opprinnelig er han fra Rissa. :o) Rissa ligger nord for Trondheimsfjorden.

Skrevet

Sur megge! Ho der hadde ikkje eg gidda å pult ihvertfall!

Skrevet

Neida, han bor i Rennebu nå og driver antikvitetsbutikk, men opprinnelig er han fra Rissa. :o) Rissa ligger nord for Trondheimsfjorden.

Ok :-) Da skjønner jeg :-) Men jeg har nå i hvert fall fått med meg at han er trønder ;-)

Gjest Tanta_til_Bjarne
Skrevet

Er helt enig.... Usympatisk dame. Håper det åker rett ut til lørdan.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hun fremstår som skikkelig SUR, alltid grinete uttrykk i ansiktet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...