Gjest farmenseer Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 ÅÅÅ hvor hun irriterer meg. Hun er en kverulant, aldri fornøyd og skaper missnøye. Istedet skylder hun på at det er andre som får henne sur. Æsj for ei dame. Kanskje hun er manisk eller noe. Hvem vet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 *Grøsser* Håper virkelig hun går på huet og ræva ut av farmen på lørdag! 0 Siter
Colette Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Ja, fy for et motbydelig kvinnemenneske:-( Og den personen skulle få lov til å være med å påvirke Amin til å trekke seg? Ganske utrolig irriterende å tenke på. Men Hugo, han vokser og vokser, og står mer og mer fram som den soleklare vinneren av Farmen 2008! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Ja, fy for et motbydelig kvinnemenneske:-( Og den personen skulle få lov til å være med å påvirke Amin til å trekke seg? Ganske utrolig irriterende å tenke på. Men Hugo, han vokser og vokser, og står mer og mer fram som den soleklare vinneren av Farmen 2008! ''Men Hugo, han vokser og vokser, og står mer og mer fram som den soleklare vinneren av Farmen 2008!'' Enig! Men så er han ressværing og da! ;o) 0 Siter
ilaria Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Klarer ikke la være å irritere meg over den dama jeg heller. Hun har et grusomt usympatisk vesen!! 0 Siter
Colette Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 ''Men Hugo, han vokser og vokser, og står mer og mer fram som den soleklare vinneren av Farmen 2008!'' Enig! Men så er han ressværing og da! ;o) Ressværing? Betyr det at han er fra Rennebu ? :-) Hugo er alt et skikkelig mannfolk skal være :-) Irriterer meg fortsatt at de klarte å jage Amin, da men...Det er lenge siden noe i en reality-serie har gjort så sterkt inntrykk på meg, som den mobbe-episoden der. Det var rett og slett grusomt å være vitne til. 0 Siter
Gjest farmen-fan Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Motbydelig dame. Hugo fra Farmen helt seriøst???? Det er ikke du? Uansett den dama er usympatisk og motbydelig ja. Og en slik reaksjon over å blitt tatt ut som førstekjempe? Akkurat som det var helt usannsynlig at hun skulle bli valgt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Ressværing? Betyr det at han er fra Rennebu ? :-) Hugo er alt et skikkelig mannfolk skal være :-) Irriterer meg fortsatt at de klarte å jage Amin, da men...Det er lenge siden noe i en reality-serie har gjort så sterkt inntrykk på meg, som den mobbe-episoden der. Det var rett og slett grusomt å være vitne til. Rennebu?! Åneidu - en ressværing er fra Rissa selvfølgelig! ) 0 Siter
Colette Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Rennebu?! Åneidu - en ressværing er fra Rissa selvfølgelig! ) Ja, selvfølgelig :-) Hvem vet ikke det? ;-) Men det står da at han er fra Rennebu....er Rennebu på Rissa da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Ja, selvfølgelig :-) Hvem vet ikke det? ;-) Men det står da at han er fra Rennebu....er Rennebu på Rissa da? Neida, han bor i Rennebu nå og driver antikvitetsbutikk, men opprinnelig er han fra Rissa. ) Rissa ligger nord for Trondheimsfjorden. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Sur megge! Ho der hadde ikkje eg gidda å pult ihvertfall! 0 Siter
Colette Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Neida, han bor i Rennebu nå og driver antikvitetsbutikk, men opprinnelig er han fra Rissa. ) Rissa ligger nord for Trondheimsfjorden. Ok :-) Da skjønner jeg :-) Men jeg har nå i hvert fall fått med meg at han er trønder ;-) 0 Siter
Gjest Tanta_til_Bjarne Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Er helt enig.... Usympatisk dame. Håper det åker rett ut til lørdan. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hun fremstår som skikkelig SUR, alltid grinete uttrykk i ansiktet 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hun sutrer som en bortskjemt 3-åring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.