Gå til innhold

Forslag til 30-års gaveønske

Anbefalte innlegg

Gjest litt i beit her!
Skrevet

Litt rart å spørre her, men jeg er litt i beit! Er mange jeg skal komme med ønske til. :-) Har ønsket meg smykke av min kjære. Bokhylle av mine foreldre... Nå skal det sies at jeg har så og si alt... Hva har dere andre jenter ønsket dere til 30årsgave? Evt.hva har dere gitt bort?

Skrevet

Dersom du har barn så kan du ønske deg barnepass så du kan gå på kino e.l.. Gavekort til masasje er også himmelsk.

Gjest kjedelig men sant
Skrevet

En ny tann (Det er svindyrt. Men det er jo ikke alltid man trenger det til sin tredveårsdag heldigvis)

Nye briller.

Selvfølgelig ville det kanskje blitt noe mer artig og interessant dersom jeg var stinn av penger og kunne kjøpe slike dyre kjedelige ting selv, men...

Skrevet

Aromaterapi, eller massasje slår bra an. Vi er gjerne flere som går sammen om gaven da. *håper du slipper å ønske deg en tann som noen nevner her* Kanskje du ønsker deg noe til hagen? Det er jo våren straks.

Skrevet

Aromaterapi, eller massasje slår bra an. Vi er gjerne flere som går sammen om gaven da. *håper du slipper å ønske deg en tann som noen nevner her* Kanskje du ønsker deg noe til hagen? Det er jo våren straks.

Jeg ønsker meg ikke massasje eller noe sånt... Har runddag til våren og en av søstrene mine hadde nettopp runddag og fikk gavekort på spa av oss søsken.

Jeg ønsker meg ikke det samme, men frykter litt så jeg har begynt så smått å spre det rundt i vennekretsen (som også huser en litt felles venninne med en søster) at det ikke står påønskelista. :o)

Skrevet

Jeg ønsker meg ikke massasje eller noe sånt... Har runddag til våren og en av søstrene mine hadde nettopp runddag og fikk gavekort på spa av oss søsken.

Jeg ønsker meg ikke det samme, men frykter litt så jeg har begynt så smått å spre det rundt i vennekretsen (som også huser en litt felles venninne med en søster) at det ikke står påønskelista. :o)

Det er jo greit å være klar på at du ikke ønsker deg det. Ingen vil gi noe mottaker misliker. Jeg har bursdag på sommeren men skulle gjerne ønsket meg en stor julenisse til innebruk :) En god solstol kunne gjort susen også da ;)

Gjest noen tips
Skrevet

Badesåper og badeskum.

Håndklær.

Gavekort på bok eller cd.

Vin.

Lotion.

Cd med rolig avslappingsmusikk.

Stearinlys og telys.

Gavekort på kino/teater.

Klippekort i svømmehallen.

Lipgloss.

Orkide.

Pynteputer til sofaen.

Osteklokke.

DVD-serie (en sesong med Frustrerte Fruer, Sex og singelliv, Sopranos, Navy CSI, Friends, 24).

Gjest ViViola
Skrevet

Kan ikke huske at jeg ønsket meg noe spesielt til 30-årsdagen, jeg, men jeg fikk smykker i alle mulige varianter. Og det er jeg kjempeglad for nå!

Til neste runddag ønsker jeg meg opplevelser!

Skrevet

Jeg ønsket meg Kamera. Og spa-opphold på Hasseludden.

Fikk spa-opphold. :-) (men har ikke vært der ennå)

Skrevet

Spørs jo veldig hvem det er du skal ønske fra da...

Jeg fikk bunad, et speiselt smykke jeg hadde ønsket meg lenge og en reise av de nærmeste og det var også de dyreste gavene. Av venninner og andre fikk jeg mer typiske bursdagsgaver.

Gjest litt i beit her!
Skrevet

TAkk for forslag alle sammen. Nå driver jeg å ammer en liten kar på 3 uker, så det passer ikke å ønske seg vinflaske. Tur på kino blir det sikkert også ei stund til vi får anledning til... Ikke lett dette her! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...