Gå til innhold

Hva har du på kjøkkenbenken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har minst mulig på kjøkkenbenken, og eneste faste inventaret er vel kaffemaskinen og brødkrukken.

Men regninger og en del småtteri har det med å samles opp i enden mot entréen :/.

_noe_ må vi ha alle sammen :)

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

39

• morsan

6

• annegunn

6

• ilaria

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei der er det ikke så mye gitt. Én dispenser med zalo og en med lano ved vasken, etpar krukker med urter ved vinduet, en rist for å sette varme kjeler på ved siden av komfyren + salt, sort og hvit pepper og et glass med pinjekjerner, og ellers en elektrisk kaffekvern, brødrister og brødboks på benken,

Thats it. Takk og lov for raust med skapplass sier jeg bare! :)

hehe, jeg blir inspirert til å rydde mere i skapene slik at jeg får bedre utnyttet plassen :) Takk!

Skrevet

Oi, akkurat nå er det en banankasse, post, malepalett, tomflasker, kummen full av oppvask og komfyren full av kjeler og stekepanner. Men er midt i flytting så vi er vel unnskyldt? ellers pleier vi bare ha en skål/askjett med grønnsaker/frukt, blender og kjøkkenmaskin.

Du er unnskyldt ja. Så gøy å flytte! Regner med det er til det bedre. Lykke til!

Skrevet

*snur seg og ser etter*

Vi har to sånne posthylleskuffer oppå hverandre til posten, en skål med frukt, brødboks, en blender, vannkoker, tre flasker olje, et severingsbrett (vi setter vasket oppvask på, har benk av heltre og ikke rillebrett til vasken), "kurv" med stålull og oppvaskbørster, Zalo, og en mikrobølgeovn.

Mer enn jeg trodde før jeg så etter, egentlig :o)

Jeg tror det er smart å ha en slik oppsamler til papir ja, må skaffe meg det, takk :)

Skrevet

Hos meg har jeg brødboks, fruktfat og krukke med kjøkkenredskaper på kjøkkenbenken, liker å ha det ryddig på benken.

Microen står oppå kjøleskapet, litt høyt, men for meg går det greit og jentungen bruker stol de gangene hun bruker den

Helt topp :)

Skrevet

Snakker du her om minimum eller vanligvis?

Begge deler tror jeg, akkurat nå sier litt mere om hvem vi er vel? ;)

Skrevet

Vi har det sjelden ryddig på kjøkkenet....men når det er ryddig, står følgende på benken:

En brødboks, mikrobølgeovn, vannkoker, radio, kaffetrakter, en kaffeboks, 5-6 flasker med olje, eddik, pepperkvern osv, og et kjekt lite stativ til å sette fra seg øse eller sleiv i :-)

Når det flyter, så ligger gjerne brødkniven utenfor brødboksen, brødboksen er åpen, oppvask står i og rundt vasken (fordi ingen har giddet å tømme oppvaskmaskinen for rene ting....), 4 termoser, masse papirer oppå mikrobølgeovnen, vannkoker, et par sleiver, radio, et par grytelokk oppå komfyren, alle disse flaskene, kaffetrakter med litt kaffegrut rundt, gårsdagens avis + reklame og en kaffeboks.

Huff - dette høres fælt ut!!!!!!

Helt normalt slik når det flyter hos meg også. jadda, kan jo ikke ha det strøkent til enhver tid :)

Skrevet

Åh, det var ikke rette dagen å få det spørsmålet! Jeg har ALT på kjøkkenbenkern og kjøkkenbordet. Absolutt alt som pleier å være inne i skapene. Jeg begynte så fint med å rydde og vaske tidligere i kveld, men så ble jeg så søvnig og lat at jeg ikke gadd mer. Så der står det, rotet, og her sitter jeg. Jaja:)

Skrevet

Fuglen står ikke på beken da... men har egen plass på et stativ på gulvet.

Har også micro. og akkuratt nå sennep og pølsebrød.

Tror jammen jeg må gå og rydde jeg:)

Hehe, så koselig med fugl på kjøkkenet da :)

Skrevet

Jeg har ganske mye kjøkkenbenk og har stående framme en blender og en vannkoker i rustfritt stål. For noen uker siden kjøpte jeg meg min første radio, så den har også fått plass på kjøkkenbenken:)

Ved komfyren står to keramikkbokser. En til stekeredskaper og en til sukker. Jeg har også en elektrisk pepperkvern i rustfritt stål stående framme... og zaloflaska!

Skrevet

Åh, det var ikke rette dagen å få det spørsmålet! Jeg har ALT på kjøkkenbenkern og kjøkkenbordet. Absolutt alt som pleier å være inne i skapene. Jeg begynte så fint med å rydde og vaske tidligere i kveld, men så ble jeg så søvnig og lat at jeg ikke gadd mer. Så der står det, rotet, og her sitter jeg. Jaja:)

Alt til sin tid ;)

Skrevet

Jeg har ganske mye kjøkkenbenk og har stående framme en blender og en vannkoker i rustfritt stål. For noen uker siden kjøpte jeg meg min første radio, så den har også fått plass på kjøkkenbenken:)

Ved komfyren står to keramikkbokser. En til stekeredskaper og en til sukker. Jeg har også en elektrisk pepperkvern i rustfritt stål stående framme... og zaloflaska!

Jeg blir så glad på dine vegne, tenk en radio! :) Høres ut til å være et koselig kjøkken :)

Skrevet

Begge deler tror jeg, akkurat nå sier litt mere om hvem vi er vel? ;)

*ser etter*

En julestrømpe, blant annet. jeg fant den ikke da det var jul, så jeg hengte den opp for et par uker siden i håp om at julenissen ikke hadde tatt sommerferie.

Skrevet

Jeg blir så glad på dine vegne, tenk en radio! :) Høres ut til å være et koselig kjøkken :)

Vel, radioen er mest til pynt foreløpig da ;-) Jeg hører på musikk (Ipoden kobla til radioen), men pratinga blir litt sånn grøtete. Jeg skal egentlig øve på å høre på radioen, men jeg har litt radioangst, tror jeg *hehe*

Kjøkkenet mitt er greit nok, men jeg lengter voldsomt etter å bli kvitt furuinnredninga *urk*

Skrevet

Alt til sin tid ;)

Ja, ikke sant. Den ryddesjauen blir ikke noe morsom, men jeg er heldigvis ganske flink til å fortrenge ubehageligheter. Vi tar middag ute i morgen, så får jeg utsatt den enda litt;)

Skrevet

Vel, radioen er mest til pynt foreløpig da ;-) Jeg hører på musikk (Ipoden kobla til radioen), men pratinga blir litt sånn grøtete. Jeg skal egentlig øve på å høre på radioen, men jeg har litt radioangst, tror jeg *hehe*

Kjøkkenet mitt er greit nok, men jeg lengter voldsomt etter å bli kvitt furuinnredninga *urk*

Å du har planer om nytt kjøkken?

Skrevet

Å du har planer om nytt kjøkken?

Jeg må bare bli rik først ;-)

Vi snakker om å skifte ut kjøkkenskapdørene og å male furutaket hvitt. Kjøkkenet ser ut som et rent furuhelvete!! Ellers har jeg moderert det så godt som mulig, så det gjelder å holde benken fri for altfor mange duppeditter. Rosemalte tallerkenhyller og diverse er selvsagt også bannlyst ;-)

Skrevet

Jeg må bare bli rik først ;-)

Vi snakker om å skifte ut kjøkkenskapdørene og å male furutaket hvitt. Kjøkkenet ser ut som et rent furuhelvete!! Ellers har jeg moderert det så godt som mulig, så det gjelder å holde benken fri for altfor mange duppeditter. Rosemalte tallerkenhyller og diverse er selvsagt også bannlyst ;-)

Det er godt å fornye seg litt ja. Hos meg er det furumøbler i stua som er blitt et mare.... jada, vi blir nok rike en gang ;)

Skrevet

*ser etter*

En julestrømpe, blant annet. jeg fant den ikke da det var jul, så jeg hengte den opp for et par uker siden i håp om at julenissen ikke hadde tatt sommerferie.

...varer helt til påske ;)

Skrevet

...varer helt til påske ;)

Hvis julenissen ikke kommer også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...