Gå til innhold

Hva har du på kjøkkenbenken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt å fornye seg litt ja. Hos meg er det furumøbler i stua som er blitt et mare.... jada, vi blir nok rike en gang ;)

Jeg er sånn at jeg tror jeg vinner i lotto selv om jeg ikke tipper *sukk*

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

39

• morsan

6

• annegunn

6

• ilaria

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kaffitrakter, et fruktfat, ei skål, en mugge og ei boks med penner.

Skrevet

Vel, radioen er mest til pynt foreløpig da ;-) Jeg hører på musikk (Ipoden kobla til radioen), men pratinga blir litt sånn grøtete. Jeg skal egentlig øve på å høre på radioen, men jeg har litt radioangst, tror jeg *hehe*

Kjøkkenet mitt er greit nok, men jeg lengter voldsomt etter å bli kvitt furuinnredninga *urk*

Der sa du noe ja! Jeg er her alt for lite... Hvordan funker det?

Skrevet

Vel, radioen er mest til pynt foreløpig da ;-) Jeg hører på musikk (Ipoden kobla til radioen), men pratinga blir litt sånn grøtete. Jeg skal egentlig øve på å høre på radioen, men jeg har litt radioangst, tror jeg *hehe*

Kjøkkenet mitt er greit nok, men jeg lengter voldsomt etter å bli kvitt furuinnredninga *urk*

Hører du litt?

Skrevet

Veldig optimist altså. Jeg er også det, men tipper i det minste ;)

Skrevet

Kaffitrakter, et fruktfat, ei skål, en mugge og ei boks med penner.

Riktig strøkent jo! Tenkte du var alene, men du er jo mor og har familie....heldige som klarer å holde orden. Eller løp du og ryddet før du svarte? haha

Skrevet

Alt for mye, men jeg har ikke skapplass nok til noen av de tingene jeg ville hatt vekk fra benken. :( Siste tilskudd er to relativt store esker med kakepynteting fra Wilton, pluss en mandelkvern fra bestemors nylig fraflyttede leilighet, også den i esken sin. I mitt neste kjøkken skal det være mer skap og benker, gitt!

Skrevet

Riktig strøkent jo! Tenkte du var alene, men du er jo mor og har familie....heldige som klarer å holde orden. Eller løp du og ryddet før du svarte? haha

Hehe;o) Det er slik det er til vanlig, men det hender at det flyter rett som det er ja... Men jeg greier ikke helt å ha rot rundt meg og har funnet ut at jeg er en mye snillere mor/menneske når det er ryddig rundt meg.

Skrevet

Alt for mye, men jeg har ikke skapplass nok til noen av de tingene jeg ville hatt vekk fra benken. :( Siste tilskudd er to relativt store esker med kakepynteting fra Wilton, pluss en mandelkvern fra bestemors nylig fraflyttede leilighet, også den i esken sin. I mitt neste kjøkken skal det være mer skap og benker, gitt!

Ja det er fint med skap plass. Tidligere hadde jeg lite skaper, nå har jeg sikkert for mye og derfor pøst inn masse rart i skapene.... Du får nok større kjøkken en gang skal du se. *krysser fingrene*

Skrevet

Hehe;o) Det er slik det er til vanlig, men det hender at det flyter rett som det er ja... Men jeg greier ikke helt å ha rot rundt meg og har funnet ut at jeg er en mye snillere mor/menneske når det er ryddig rundt meg.

Det er jo deilig å ha det ryddig ja, men noen ganger er det deilig å sløve litt også ;)

Skrevet

Der sa du noe ja! Jeg er her alt for lite... Hvordan funker det?

Utrolig bra! Jeg kan høre på lydbok og bare det er jo helt fantastisk:) Hjernen min skiller ikke ut lydene så godt som dere, så bakgrunnsstøy hører jeg også veldig godt. Ikke alltid like lett å skille lydene, men jeg hører iallefall 100 ganger bedre enn før :)

Skrevet

Hører du litt?

Ja, jeg kan høre enkeltord og deler av setninger, men mister lett tråden. Problemet er også at jeg fortsatt driver og finner ut hva P1 og P2 er for noe *ler*

Skrevet

Utrolig bra! Jeg kan høre på lydbok og bare det er jo helt fantastisk:) Hjernen min skiller ikke ut lydene så godt som dere, så bakgrunnsstøy hører jeg også veldig godt. Ikke alltid like lett å skille lydene, men jeg hører iallefall 100 ganger bedre enn før :)

Så bra :) Må være utrolig merkelig...

Skrevet

Så bra :) Må være utrolig merkelig...

Ja, merkelig og irriterende bråkete til tider ;-)

Skrevet

Ja, merkelig og irriterende bråkete til tider ;-)

Hehe ;) Kanskje det har sine fordeler å kunne skru av bråket, bokstavelig talt, til tider...

Skrevet

Hehe ;) Kanskje det har sine fordeler å kunne skru av bråket, bokstavelig talt, til tider...

Ja, det skal jeg love deg!! Nå ligger CI'en min pent på bordet ved siden av meg. Den skal få fri til imorgen tidlig ;-) Jeg nyyyyter stillheten :)

Gjest rydder i morgen ;-)
Skrevet

Vannkoker, salt, olje, en kartong egg, en pakke te, skitne tallerker og kopper, "vase"-ting med kjøkkenredskaper i, brød i pose, zalo, brødboks, kaffetrakter.

Gjest ViViola
Skrevet

''Jeg er sånn at jeg tror jeg vinner i lotto selv om jeg ikke tipper *sukk*''

Ifølge gubben vinner du da hver eneste gang!

(Og du, hvis du virkelig-virkelig-virkelig vil fornye kjøkkenet, så er det utrolig hva nye fronter gjør, altså.)

Skrevet

Jeg må bare bli rik først ;-)

Vi snakker om å skifte ut kjøkkenskapdørene og å male furutaket hvitt. Kjøkkenet ser ut som et rent furuhelvete!! Ellers har jeg moderert det så godt som mulig, så det gjelder å holde benken fri for altfor mange duppeditter. Rosemalte tallerkenhyller og diverse er selvsagt også bannlyst ;-)

''Rosemalte tallerkenhyller og diverse er selvsagt også bannlyst ;-)''

Høh! For det første er den ikke rosemalt (skjønner ikke hvor dere har det fra!?) og for det andre henger den ikke på kjøkkenet heller, den ligger i kjelleren i påvente av fjellhytte!

Skrevet

Jeg må bare bli rik først ;-)

Vi snakker om å skifte ut kjøkkenskapdørene og å male furutaket hvitt. Kjøkkenet ser ut som et rent furuhelvete!! Ellers har jeg moderert det så godt som mulig, så det gjelder å holde benken fri for altfor mange duppeditter. Rosemalte tallerkenhyller og diverse er selvsagt også bannlyst ;-)

Det går helt greit å male kjøkkeninnredninga hvit også. I påvente av at du blir rik, asså. ;) Alt er forresten bedre enn furuhelvetet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...