Gå til innhold

Hva har du på kjøkkenbenken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare bli rik først ;-)

Vi snakker om å skifte ut kjøkkenskapdørene og å male furutaket hvitt. Kjøkkenet ser ut som et rent furuhelvete!! Ellers har jeg moderert det så godt som mulig, så det gjelder å holde benken fri for altfor mange duppeditter. Rosemalte tallerkenhyller og diverse er selvsagt også bannlyst ;-)

Har du heltre-dører, kan det bli veldig bra å male dem. Det er litt jobb, men billig og blir fint.

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

39

• morsan

6

• annegunn

6

• ilaria

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikea-kjøkkenet
Skrevet

Har en lang vinkel-kjøkkenbenk + en stor øy (180 x 120)

På kjøkkenbenken står microovnen, kjøkkenmaskin, kaffetrakter, og spagettiboksen. Har igjen masse tomleplass allikevel.

På øya har jeg serviettboksen, en lysestake og en blomstervase .... idag er den fylt med tulipaner :).

Skrevet

Jeg liker ikke for mye på benkene, men noe blir det: kaffetrakter, vannkoker, en bolle med tomater, knivholderen med kniver og brødkurven(tom altså:-) . Dette fordelt på flere benker, "rotete" nok synes jeg.

Skrevet

En holder til kjøkkenredskapene - that's it. Kan ikke fordra å ha masse liggende på kjøkkenbenken.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har en kommode rett innenfor døra, der én skuff er forbeholdt post og to andre forbeholdt diverse stæsj. Her legges alt fra smykker som ikke havnet på badet, pulsklokke når den ikke er i bruk, gamle klokker, gamle mobiler, en konvolutt med kvitteringer, alpinheiskort, binders/ tegnestifter/ sikkerhetsnåler, pass, gamle lommebøker, diverse kredittkort/ adgangskort/ navneskilt fra konferanser og masse annet stæsj! Uten disse skuffene hadde jeg vært solgt! ;)

Genialt :)

Gjest Elextra
Skrevet

En holder til kjøkkenredskapene - that's it. Kan ikke fordra å ha masse liggende på kjøkkenbenken.

Enig, ting på kjøkkenbenken får altfor fort selskap av mer, og det blir tungvint å holde rent der også.

Skrevet

Liker ikke ting på kjøkkenbenken, men har noen alikevel. Micron står der med brødrister på toppen. Kaffetrakter men en krukke med kaffebønner + en elektrisk dings til å male kaffebønnene, morter og en elektrisk boksåpner.

Det som står på benken untenom dette er vanlig rot som aldri skulle vært der:-) (Men som av en eller annen grunn alltid er der.....)

Og så to potter med urter som står på toppen av micron sammen med brødristeren....

Skrevet

Ja, jeg kan høre enkeltord og deler av setninger, men mister lett tråden. Problemet er også at jeg fortsatt driver og finner ut hva P1 og P2 er for noe *ler*

:o)

Skrevet

Det er jo deilig å ha det ryddig ja, men noen ganger er det deilig å sløve litt også ;)

Det er ekstra deilig å sløve når det er rent og ryddig ;o)

Skrevet

Jeg har ganske mye kjøkkenbenk og har stående framme en blender og en vannkoker i rustfritt stål. For noen uker siden kjøpte jeg meg min første radio, så den har også fått plass på kjøkkenbenken:)

Ved komfyren står to keramikkbokser. En til stekeredskaper og en til sukker. Jeg har også en elektrisk pepperkvern i rustfritt stål stående framme... og zaloflaska!

Så kult at du har fått radio!!

:-)

Skrevet

Har en lang vinkel-kjøkkenbenk + en stor øy (180 x 120)

På kjøkkenbenken står microovnen, kjøkkenmaskin, kaffetrakter, og spagettiboksen. Har igjen masse tomleplass allikevel.

På øya har jeg serviettboksen, en lysestake og en blomstervase .... idag er den fylt med tulipaner :).

ååå så vårslig :) Koselig med blomster, vi har en deilig tid i møte. Du holder jo riktig fin orden jo!

Skrevet

Vannkoker, salt, olje, en kartong egg, en pakke te, skitne tallerker og kopper, "vase"-ting med kjøkkenredskaper i, brød i pose, zalo, brødboks, kaffetrakter.

Høres ut til å bli en enkel jobb :)

Skrevet

Jeg liker ikke for mye på benkene, men noe blir det: kaffetrakter, vannkoker, en bolle med tomater, knivholderen med kniver og brødkurven(tom altså:-) . Dette fordelt på flere benker, "rotete" nok synes jeg.

oi...ja, jeg får til å rydde plass iskapene mine :)

Skrevet

Skulle gjerne vært deg...

Skrevet

Liker ikke ting på kjøkkenbenken, men har noen alikevel. Micron står der med brødrister på toppen. Kaffetrakter men en krukke med kaffebønner + en elektrisk dings til å male kaffebønnene, morter og en elektrisk boksåpner.

Det som står på benken untenom dette er vanlig rot som aldri skulle vært der:-) (Men som av en eller annen grunn alltid er der.....)

Og så to potter med urter som står på toppen av micron sammen med brødristeren....

Høres ryddig og greit ut det ja :)

Skrevet

Du har det sikkert trivelig :) Jeg har noen gamle melkeflasker jeg ikke vil kaste, men de er i en eske i kjelleren.... Vil ikke gi dem bort altså! hehe

''en stor gammel gift flaske glass''

Jasså? Hva slags gift, eller hva er det brukt til? :)

Det er jeg litt usikker på...

Men det er en stor brun gjennomsiktig glassflaske.

Og det står "poison" på.

I toppen er det en glass plugg til kork.

Veldig stilig i grunnen, men ser bedre ut enn den høres sikkert ;0)

candyqueen_83
Skrevet

Vi har ganske lange kjøkkenbenker men er nesten alltid fullt der :P

En pyntevase med noe greiner av noe slag oppi, en orkide, brødboks(uten brød i :P) to sånne gryteunderlag-greier. En flaske med rapsolje, eggkoker, vannkoker, to fjøler, zalo, kurv med to oppvaskbørster, en kjøkkenklut. Og for det meste av tida, litt oppvask som enda ikke er putta i oppvaskmaskinen.

Skrevet

''Jeg er sånn at jeg tror jeg vinner i lotto selv om jeg ikke tipper *sukk*''

Ifølge gubben vinner du da hver eneste gang!

(Og du, hvis du virkelig-virkelig-virkelig vil fornye kjøkkenet, så er det utrolig hva nye fronter gjør, altså.)

;-)

Det blir nok nye fronter etterhvert, ja :)

Skrevet

''Rosemalte tallerkenhyller og diverse er selvsagt også bannlyst ;-)''

Høh! For det første er den ikke rosemalt (skjønner ikke hvor dere har det fra!?) og for det andre henger den ikke på kjøkkenet heller, den ligger i kjelleren i påvente av fjellhytte!

Uups, jeg snakka ikke om deg altså, lillemus *hihi*

Men, åkkei, du er ikke fullt så håpløs som jeg trodde ;-)

Skrevet

Det går helt greit å male kjøkkeninnredninga hvit også. I påvente av at du blir rik, asså. ;) Alt er forresten bedre enn furuhelvetet.

Joa, men det er såå mye aaaarbeid.. *klager*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...