Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ingen som fører Scanpan i Trondheim, Jernia har det ikke (jeg har spurt) og Kitch'n har sluttet - men jeg så en liten og nett stålwok på Jernia, er det noen som har prøvd det? Ellers hadde de bare "blikkwoker" som ligner den jeg har og som jeg skal bytte ut...

Kitch'n hadde riktignok noen andre wok'er på hjemmesiden sin, men de kostet tusenlappen...

Skrevet

Høyang Polaris har eg jo sagt flere ganger, makan...:-)

Skrevet

Høyang Polaris har eg jo sagt flere ganger, makan...:-)

De hadde ikke det på Jernia, bare blikkwoker og det vil jeg ikke ha! Så det så.

Aliza1365380759
Skrevet

Åh, beklager at informasjonen jeg gav deg ikke stemte!

Skrevet

Åh, beklager at informasjonen jeg gav deg ikke stemte!

Det går fint - de har jo hatt scanpan, men har nylig sluttet med det. :o)

Aliza1365380759
Skrevet

Det går fint - de har jo hatt scanpan, men har nylig sluttet med det. :o)

Så irriterende! Og de visste heller ikke om noen andre som førte den..? Hva med å handle den på nettet, hvis du vet hvilken du vil ha? (hadde du ikke prøvd en hos kjæresten din?)

Skrevet

Så irriterende! Og de visste heller ikke om noen andre som førte den..? Hva med å handle den på nettet, hvis du vet hvilken du vil ha? (hadde du ikke prøvd en hos kjæresten din?)

Fant den på nettet, men hadde håpet å finne den litt rimeligere enn 677,-.... Kan ikke forestille meg at de vi fikk den i julegave av har brukt så mye penger på julegave til oss!

Aliza1365380759
Skrevet

Fant den på nettet, men hadde håpet å finne den litt rimeligere enn 677,-.... Kan ikke forestille meg at de vi fikk den i julegave av har brukt så mye penger på julegave til oss!

Oj, det var kjempedyrt ja! Vet hvordan det er å ha sett seg ut noe en VIL ha, og så må begynne å lete etter "erstatninger" i stedet fordi det ikke er å få tak i eller er mye dyrere enn først antatt.. :(

Skrevet

Vi har jo en scanpan hos kjæresten min og den er suveren derfor vil jeg ha en til!

Joda, har jo skjønt det etterhvert. :-)

Skrevet

Joda, har jo skjønt det etterhvert. :-)

Kjedelig om jeg legger mange penger i å kjøpe en Høyang-wok og ikke blir fornøyd. Da er det bedre å kjøpe en jeg vet er god av erfaring. :o) Skjønt, jeg er forsåvidt fornøyd med de høyangproduktene jeg har fra før...

Skrevet

Du skal ikke bare kjøpe en sautépanne, da? Så får du noe som kan brukes til mer enn wok.

Skrevet

Du skal ikke bare kjøpe en sautépanne, da? Så får du noe som kan brukes til mer enn wok.

Jeg har en sautepanne, men kan de brukes som wok da?! Den er jo helt annerledes i bunnen? Den er jo bare som en stekepanne med høye kanter.

Skrevet

Jeg har en sautepanne, men kan de brukes som wok da?! Den er jo helt annerledes i bunnen? Den er jo bare som en stekepanne med høye kanter.

Og nettopp derfor egner den seg bedre.

Wok'en er til bruk over åpen ild eller gassbluss. På flate norske kokeplater er det bedre med en stekepanne med bred bunn - poenget er jo at den skal bli veldig varm.

Skrevet

Vi bruker den når vi wok'er. Prøv :)

Skrevet

Vi bruker den når vi wok'er. Prøv :)

Hm. Da skal jeg teste det neste gang! :o)

Skrevet

Og nettopp derfor egner den seg bedre.

Wok'en er til bruk over åpen ild eller gassbluss. På flate norske kokeplater er det bedre med en stekepanne med bred bunn - poenget er jo at den skal bli veldig varm.

Hehe, jeg så ikke svaret ditt før jeg svarte selv.

Nok engang, du har helt rett :) Og jeg skullle gjerne hatt gass til å lage mat på....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...