Gå til innhold

Å spørre andre om hva som er fint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk må ikke spørre noen om noe som helst. Dette kalles kommunikasjon. Folk snakker om vær, vind og små dagligdagse ting. Det har ingenting med dårlig selvtillit og gjøre.

Du har kanskje noen "nerder" du kommuniserer med? Og dere er sikkert kun opptatt av "viktige ting" i livet. Hva nå enn det måtte være :)

Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke du omgås folk i det hele tatt.

''Du har kanskje noen "nerder" du kommuniserer med? Og dere er sikkert kun opptatt av "viktige ting" i livet. Hva nå enn det måtte være :)

Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke du omgås folk i det hele tatt.''

Jeg har mange nerder jeg kommuniserer med, både frivillig og ufrivillig. Her er det svært forskjellige meninger om hva som er viktig og ikke.

Jeg omgås for mange folk, det er det som er så jævlig slitsomt. Men deilig å komme hjem for å omgås tullingene på DOL i steden.

Gjest har annet å gjøre enn å være "irritert på Jølsen"
Skrevet

Oi oi oi, også så sinna da! Ha ha, morsomt med ild på bålet, er det ikke det da? GASOLIIIIIIINA!

Jeg bruker ikke være så sinna jeg, skal jeg si deg. Bare irritert over at enkelte er så negative. Det er noe galt med alle, unntatt deg selv, ikke sant? Vestlendinger er det noe galt med....ja stort sett det meste her inne.

Du skriver at du omgås for mange folk og det er slitsomt. Hvorfor haster du da hjem for å oppsøke tullingene på DOL da? Du må da trives mye bedre i ditt eget ego-selskap vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...