Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 '' tander, lyshåret og søt, er hele tiden på vei til noe annet '' Takk! Det med på vei til noe annet, stemmer nok kanskje. Men jeg blir avbrutt hele tida. Forøvrig er dette min dobbeltgjenger: http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2007/10/11/1192077079055_925.jpg Ja, det ligner veldig det bildet jeg har sett av deg! Håper ikke du er like dødelig. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Den oppfatningen du har av Babette og mrxx stemmer med det inntrykket jeg også har. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Nei, der var de jaggu meg, gitt! Del I: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=2420323 Del II: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2636770 Del III: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=2636522 ''Goliath: http://www.fissefissefezfez.dk/papyrusrullen/papyrusbilleder/jens.jpg '' He he, skal si du bommet på Goliath! Siden sist har jeg truffet ham et par ganger, og han er virkelig en kjekkas! 0 Siter
Lisabeth Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 eventuelt *skal sørge for at broren min ikke gifter seg med flyfly* *LOL* 0 Siter
Gjest nickola Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hva vi tenker. Hm. Jeg tenker visst helt forskjellig fra deg bortsett fra når det gjelder babette. Hun er sånn som du beskriver henne. Jeg tenker ikke på personlighetene, men på assosiasjoner til nickene. Mange av disse nickene har jeg ingen anelse om hvordan de er. Altså som i trådene under der noen forbinder navnet Fransiska med ei fransk jente som sitter i et slott eller hva det var det sto. 0 Siter
tonie Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg tenker ikke på personlighetene, men på assosiasjoner til nickene. Mange av disse nickene har jeg ingen anelse om hvordan de er. Altså som i trådene under der noen forbinder navnet Fransiska med ei fransk jente som sitter i et slott eller hva det var det sto. Jeg har ingen anelse jeg heller. Jeg bare konstaterer at hun er sånn siden jeg også tror det;) 0 Siter
Gjest nickola Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Wita: business woman Ha ha ha! Hvordan kom du frem til det? Det ble dét eller knekkebrød. Hehe. Nicket er litt stramt, var sikkert derfor. Og det rimer på ei jeg kjenner som heter Rita. Hun er sånn. 0 Siter
Gjest nickola Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hadde morsan vært fra Narvik tror jeg hun hadde skrevet nicket "Morsjan" Ja, det har du rett i. Men du uttaler vel ikke s'en i morsan med s som i Hans f.eks? Du lager sh'lyd? Hun er visst ikke nordlending likavel. 0 Siter
Gjest nickola Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 '' tander, lyshåret og søt, er hele tiden på vei til noe annet '' Takk! Det med på vei til noe annet, stemmer nok kanskje. Men jeg blir avbrutt hele tida. Forøvrig er dette min dobbeltgjenger: http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2007/10/11/1192077079055_925.jpg Oj! Ikke så lys og tander, nei! Men en sart sjel, kanskje? *s* 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Ja, det har du rett i. Men du uttaler vel ikke s'en i morsan med s som i Hans f.eks? Du lager sh'lyd? Hun er visst ikke nordlending likavel. Er man fra Narvik uttaler man "morsjan" med en sch-lyd ja, derfor er hun nok ikke fra Narvik i alle fall. Og såvidt jeg vet er det kun i Narvik og nærmest omegn man bruker denne betegnelsen, pga påvirkningen fra svensk, og derfor er hun sikkert ikke nordlending engang 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Er man fra Narvik uttaler man "morsjan" med en sch-lyd ja, derfor er hun nok ikke fra Narvik i alle fall. Og såvidt jeg vet er det kun i Narvik og nærmest omegn man bruker denne betegnelsen, pga påvirkningen fra svensk, og derfor er hun sikkert ikke nordlending engang Dermed vil ikke jeg, som har mine aner fra nordre Nordland, uttale morsan med den nødvendige sch-lyden, for å få til det må det en J til! 0 Siter
Gjest nickola Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Er man fra Narvik uttaler man "morsjan" med en sch-lyd ja, derfor er hun nok ikke fra Narvik i alle fall. Og såvidt jeg vet er det kun i Narvik og nærmest omegn man bruker denne betegnelsen, pga påvirkningen fra svensk, og derfor er hun sikkert ikke nordlending engang Kanskje hun er svensk?!?! :-O 0 Siter
Gjest nickola Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Er det ingen som vil komme med sine assosiasjoner? 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 ''pekkaline: finsk, blid og smilende, ei sånn som kjenner alle'' Haha, finsk å greiår Jeg er da sørlending, men jada jeg forstår. Først hette jeg pekka. Ellers var det koselig bilde du hadde av meg takk ! 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Er det ingen som vil komme med sine assosiasjoner? Jeg er så glemsk Du høres også finsk ut. Langt blondt hår og liker olabukser og gjerne en caps på hodet Et midtpunkt på puben. 0 Siter
Gjest Lizzenja Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Har akkurat satt på en vaskemasin med klær, og må vente på den før jeg kan legge meg. Artig tråd, som kan hjelpe meg å holde meg våken, så nå leter jeg frem litt nick her, og prøver meg med mine assossiasjoner: ) Ulvinnen: Klok, mystisk og pen kvinne, kvikk i hodet men litt sene bevegelser ) mariaflyfly: Travel, kjempesøt og snill marihøne ) morsan: Kort mørkt hår, mørke trekk, glimt i øynene. Et får i ulveklær, altså prøver å virke morsk (navnet), men får det ikke helt til ) pekkaline: Veldig pen, men vet det ikke helt selv. Stabil, traust omsorgsperson. Svigermors drøm ) PieLill: Dansk, skjønn lita "jente", veldig pen, blond med lyse srtiper - men ikke "blond", da hun alltid er like velformulert og tenkt. ) Geir: Med navnet Geir til nick, prøver han å virke gjennomsnittslig kjedelig. Men jeg tror han er like allsidig som (tja, kom ikkje på noe). Spennende mørkhåret fyr som er levende opptatt av duppeditter og menns rettferdighet. Kjappe kommentarer, sikkert en fryd å løse verdensproblemer med, over en pils eller 7. ) mrxx: Grågusten i håret, blå øyne. Litt sånn Dressmann-reklame-mann. Sexy storsjarmør som flørter villt og er raus med komplimenter, men holder kvinnene på en siklende armlengdes avstand. Godt gift, og glad for det. Kult nick! Lotte:o) Liten, litt tettbygd men nett og søt. Store øyne med masse mascara. Med på alt som er gøy ) togli har brunt hår! Store mørke bryn, og hun trenger lite sminke (naturlig pen). Liker å kjøre tog ) Lillemus: Ikke som en liten mus, men høy og langt lyst hår. Litt Mette-Marit-aktig. Bare langt mer sexy ) birdie: Liten lyslugget dame. Ser for meg en liten spurv som er litt beskjeden, men ønsker å komme mer frem i lyset, både utseendemessig og pratemessig ) jølsen: Artig spedbygd liten skrue. Blondt, litt tynt hår, pene øyne - fulle av liv! Et oppkom av merkelige og morsomme kommentarer. Koselig å bli ønskt "god morgen" osv, jeg tar det til meg! Flust med utropstegn, viss jeg husker riktig. Tror han reiser mer på forretningsreiser i fantasien, enn i RL ) jølsa: Krøllete, uregjerlig hår. Skodilla og liker skjerf og store smykker. Dama til jølsen ) Mrs. Wallace: Engelsk-født lærerinne. Går i sånne grårutete sikk-sakk-skjørt, hva heter de igjen? Fornuftig og har litt peiling på det meste. Men bak den prektige fasaden skjuler det seg masse skitne fantasier ) Atene: Ligner på Sharon Stone. Atletisk bygd, litt mystisk og forførende. Veldig intellektuell ) Dorthe: Godslige runde kinn, strålende øyne, en perfekt munn og kritthvite tenner. Liker Harley Davidson og rout 6. Full av livserfaring og humor, kvikner til på natten ) skal: råflott jente som har mange planer, mye hun _skal_ gjennomføre ) hidi, the scorpion: Giftig liten scorpion, men kjempesnill på bunnen. Farger håret flittig, lyst, mørkt, og varierer med striper. Alltid kul på håret, og velkledd ) Angela25 (eller er det 26?): Selskapelig langhåret skjønnhet, likt av alle. Festens dronnong i svart gallakjole. Ærlig "vesen" som smiler til verden og verden smiler til henne ) Mors2: Hot babe som ikke vil gi slipp på ungdommen. Fresk dame med langt bølget hår, går alltid i dongeri ) Jente31: Godjente med lyst, halvlang hår og tindrende blå øyne. Dongeribukse - og jakke. Blomstrer som aldri før, er i ferd med å bli en _svane_ ) Icora Panter: Kort, mørkt hår, brune øyne og gyllen hud. Dyrisk forførende ) Cookiemonster: Litt "spaltet" - "søtslem" med god humor. Spiser Maryland Cookies for å holde monsteret i seg i sjakk ) ViViola - Noe blå-fiolett med denne damen, ligner på vær-Isabella på Tv2 ) mister xxx: Usikker, og med identitets-komplekser. Fan av mrxx, og vil gjerne bli assossiert med ham ) Kåre Kruttlapp: Det er _han_ som roper, ja! Utropstegn på alt han skriver! Helnorsk, litt sami-ednan, men sikkert en traust vestlending. Rørlegger, liker en dram eller 8 i helgene. Snill, romantisk og veldig tolmodig. ) Bumpi-bjørn: Disse hoppende vitamin-bjørnene, glad og bekymringsløs. Hakuna Matata ) har migrene: Dritt-lei av migrenen, forståelig nok. Mørkt hår og mørk neglelakk. Prøv å bleke håret, kjenner ei som gjorde det og ble kvitt migerenen! (sikkert tilfeldig, men lell' )) Wita: Ser for meg en kartong med hvitvin, he he. Smart dame som vet å nyte livet, og lage helge-kveldene koselige med vin og stearinlys ) snart mamma igjen: Gravid dame som grubler fælt på navnevalg. Blir nok bra uansett, skal du se! ) Glimtipper: Høyreist og flott mørk dame. Glimrende lotto-tipper ) mentos:): Mentos, vel! De blå! Husk forresten å _aldri_ spise mentos samtidig som du drikker cola!! Kan bli en farlig kjemisk reaksjon. Måtte bare skrive det, tror det var her på Dol jeg leste den linken. ) Nå er vaskemaskinen ferdig, og jeg køyer :-) Håper jeg ikke har støtt/støtet(?) noen, var godt ment for alle, og GØY tidtrøyte mens jeg ventet på at klærne skulle bli rene. God natt, alle sammen :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 eventuelt *skal sørge for at broren min ikke gifter seg med flyfly* *knegg* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 *skal aldri irritere flyfly mer* skal aldri irritere flyfly mer* skal aldri irritere flyfly mer* skal aldri irritere flyfly mer* *strikker sokker* 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Har akkurat satt på en vaskemasin med klær, og må vente på den før jeg kan legge meg. Artig tråd, som kan hjelpe meg å holde meg våken, så nå leter jeg frem litt nick her, og prøver meg med mine assossiasjoner: ) Ulvinnen: Klok, mystisk og pen kvinne, kvikk i hodet men litt sene bevegelser ) mariaflyfly: Travel, kjempesøt og snill marihøne ) morsan: Kort mørkt hår, mørke trekk, glimt i øynene. Et får i ulveklær, altså prøver å virke morsk (navnet), men får det ikke helt til ) pekkaline: Veldig pen, men vet det ikke helt selv. Stabil, traust omsorgsperson. Svigermors drøm ) PieLill: Dansk, skjønn lita "jente", veldig pen, blond med lyse srtiper - men ikke "blond", da hun alltid er like velformulert og tenkt. ) Geir: Med navnet Geir til nick, prøver han å virke gjennomsnittslig kjedelig. Men jeg tror han er like allsidig som (tja, kom ikkje på noe). Spennende mørkhåret fyr som er levende opptatt av duppeditter og menns rettferdighet. Kjappe kommentarer, sikkert en fryd å løse verdensproblemer med, over en pils eller 7. ) mrxx: Grågusten i håret, blå øyne. Litt sånn Dressmann-reklame-mann. Sexy storsjarmør som flørter villt og er raus med komplimenter, men holder kvinnene på en siklende armlengdes avstand. Godt gift, og glad for det. Kult nick! Lotte:o) Liten, litt tettbygd men nett og søt. Store øyne med masse mascara. Med på alt som er gøy ) togli har brunt hår! Store mørke bryn, og hun trenger lite sminke (naturlig pen). Liker å kjøre tog ) Lillemus: Ikke som en liten mus, men høy og langt lyst hår. Litt Mette-Marit-aktig. Bare langt mer sexy ) birdie: Liten lyslugget dame. Ser for meg en liten spurv som er litt beskjeden, men ønsker å komme mer frem i lyset, både utseendemessig og pratemessig ) jølsen: Artig spedbygd liten skrue. Blondt, litt tynt hår, pene øyne - fulle av liv! Et oppkom av merkelige og morsomme kommentarer. Koselig å bli ønskt "god morgen" osv, jeg tar det til meg! Flust med utropstegn, viss jeg husker riktig. Tror han reiser mer på forretningsreiser i fantasien, enn i RL ) jølsa: Krøllete, uregjerlig hår. Skodilla og liker skjerf og store smykker. Dama til jølsen ) Mrs. Wallace: Engelsk-født lærerinne. Går i sånne grårutete sikk-sakk-skjørt, hva heter de igjen? Fornuftig og har litt peiling på det meste. Men bak den prektige fasaden skjuler det seg masse skitne fantasier ) Atene: Ligner på Sharon Stone. Atletisk bygd, litt mystisk og forførende. Veldig intellektuell ) Dorthe: Godslige runde kinn, strålende øyne, en perfekt munn og kritthvite tenner. Liker Harley Davidson og rout 6. Full av livserfaring og humor, kvikner til på natten ) skal: råflott jente som har mange planer, mye hun _skal_ gjennomføre ) hidi, the scorpion: Giftig liten scorpion, men kjempesnill på bunnen. Farger håret flittig, lyst, mørkt, og varierer med striper. Alltid kul på håret, og velkledd ) Angela25 (eller er det 26?): Selskapelig langhåret skjønnhet, likt av alle. Festens dronnong i svart gallakjole. Ærlig "vesen" som smiler til verden og verden smiler til henne ) Mors2: Hot babe som ikke vil gi slipp på ungdommen. Fresk dame med langt bølget hår, går alltid i dongeri ) Jente31: Godjente med lyst, halvlang hår og tindrende blå øyne. Dongeribukse - og jakke. Blomstrer som aldri før, er i ferd med å bli en _svane_ ) Icora Panter: Kort, mørkt hår, brune øyne og gyllen hud. Dyrisk forførende ) Cookiemonster: Litt "spaltet" - "søtslem" med god humor. Spiser Maryland Cookies for å holde monsteret i seg i sjakk ) ViViola - Noe blå-fiolett med denne damen, ligner på vær-Isabella på Tv2 ) mister xxx: Usikker, og med identitets-komplekser. Fan av mrxx, og vil gjerne bli assossiert med ham ) Kåre Kruttlapp: Det er _han_ som roper, ja! Utropstegn på alt han skriver! Helnorsk, litt sami-ednan, men sikkert en traust vestlending. Rørlegger, liker en dram eller 8 i helgene. Snill, romantisk og veldig tolmodig. ) Bumpi-bjørn: Disse hoppende vitamin-bjørnene, glad og bekymringsløs. Hakuna Matata ) har migrene: Dritt-lei av migrenen, forståelig nok. Mørkt hår og mørk neglelakk. Prøv å bleke håret, kjenner ei som gjorde det og ble kvitt migerenen! (sikkert tilfeldig, men lell' )) Wita: Ser for meg en kartong med hvitvin, he he. Smart dame som vet å nyte livet, og lage helge-kveldene koselige med vin og stearinlys ) snart mamma igjen: Gravid dame som grubler fælt på navnevalg. Blir nok bra uansett, skal du se! ) Glimtipper: Høyreist og flott mørk dame. Glimrende lotto-tipper ) mentos:): Mentos, vel! De blå! Husk forresten å _aldri_ spise mentos samtidig som du drikker cola!! Kan bli en farlig kjemisk reaksjon. Måtte bare skrive det, tror det var her på Dol jeg leste den linken. ) Nå er vaskemaskinen ferdig, og jeg køyer :-) Håper jeg ikke har støtt/støtet(?) noen, var godt ment for alle, og GØY tidtrøyte mens jeg ventet på at klærne skulle bli rene. God natt, alle sammen :-) ''Lillemus: Ikke som en liten mus, men høy og langt lyst hår. Litt Mette-Marit-aktig. Bare langt mer sexy )'' *Hahahahaha* Du ville i alle fall ikke kjent meg igjen på gata!180% skivebom! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Har akkurat satt på en vaskemasin med klær, og må vente på den før jeg kan legge meg. Artig tråd, som kan hjelpe meg å holde meg våken, så nå leter jeg frem litt nick her, og prøver meg med mine assossiasjoner: ) Ulvinnen: Klok, mystisk og pen kvinne, kvikk i hodet men litt sene bevegelser ) mariaflyfly: Travel, kjempesøt og snill marihøne ) morsan: Kort mørkt hår, mørke trekk, glimt i øynene. Et får i ulveklær, altså prøver å virke morsk (navnet), men får det ikke helt til ) pekkaline: Veldig pen, men vet det ikke helt selv. Stabil, traust omsorgsperson. Svigermors drøm ) PieLill: Dansk, skjønn lita "jente", veldig pen, blond med lyse srtiper - men ikke "blond", da hun alltid er like velformulert og tenkt. ) Geir: Med navnet Geir til nick, prøver han å virke gjennomsnittslig kjedelig. Men jeg tror han er like allsidig som (tja, kom ikkje på noe). Spennende mørkhåret fyr som er levende opptatt av duppeditter og menns rettferdighet. Kjappe kommentarer, sikkert en fryd å løse verdensproblemer med, over en pils eller 7. ) mrxx: Grågusten i håret, blå øyne. Litt sånn Dressmann-reklame-mann. Sexy storsjarmør som flørter villt og er raus med komplimenter, men holder kvinnene på en siklende armlengdes avstand. Godt gift, og glad for det. Kult nick! Lotte:o) Liten, litt tettbygd men nett og søt. Store øyne med masse mascara. Med på alt som er gøy ) togli har brunt hår! Store mørke bryn, og hun trenger lite sminke (naturlig pen). Liker å kjøre tog ) Lillemus: Ikke som en liten mus, men høy og langt lyst hår. Litt Mette-Marit-aktig. Bare langt mer sexy ) birdie: Liten lyslugget dame. Ser for meg en liten spurv som er litt beskjeden, men ønsker å komme mer frem i lyset, både utseendemessig og pratemessig ) jølsen: Artig spedbygd liten skrue. Blondt, litt tynt hår, pene øyne - fulle av liv! Et oppkom av merkelige og morsomme kommentarer. Koselig å bli ønskt "god morgen" osv, jeg tar det til meg! Flust med utropstegn, viss jeg husker riktig. Tror han reiser mer på forretningsreiser i fantasien, enn i RL ) jølsa: Krøllete, uregjerlig hår. Skodilla og liker skjerf og store smykker. Dama til jølsen ) Mrs. Wallace: Engelsk-født lærerinne. Går i sånne grårutete sikk-sakk-skjørt, hva heter de igjen? Fornuftig og har litt peiling på det meste. Men bak den prektige fasaden skjuler det seg masse skitne fantasier ) Atene: Ligner på Sharon Stone. Atletisk bygd, litt mystisk og forførende. Veldig intellektuell ) Dorthe: Godslige runde kinn, strålende øyne, en perfekt munn og kritthvite tenner. Liker Harley Davidson og rout 6. Full av livserfaring og humor, kvikner til på natten ) skal: råflott jente som har mange planer, mye hun _skal_ gjennomføre ) hidi, the scorpion: Giftig liten scorpion, men kjempesnill på bunnen. Farger håret flittig, lyst, mørkt, og varierer med striper. Alltid kul på håret, og velkledd ) Angela25 (eller er det 26?): Selskapelig langhåret skjønnhet, likt av alle. Festens dronnong i svart gallakjole. Ærlig "vesen" som smiler til verden og verden smiler til henne ) Mors2: Hot babe som ikke vil gi slipp på ungdommen. Fresk dame med langt bølget hår, går alltid i dongeri ) Jente31: Godjente med lyst, halvlang hår og tindrende blå øyne. Dongeribukse - og jakke. Blomstrer som aldri før, er i ferd med å bli en _svane_ ) Icora Panter: Kort, mørkt hår, brune øyne og gyllen hud. Dyrisk forførende ) Cookiemonster: Litt "spaltet" - "søtslem" med god humor. Spiser Maryland Cookies for å holde monsteret i seg i sjakk ) ViViola - Noe blå-fiolett med denne damen, ligner på vær-Isabella på Tv2 ) mister xxx: Usikker, og med identitets-komplekser. Fan av mrxx, og vil gjerne bli assossiert med ham ) Kåre Kruttlapp: Det er _han_ som roper, ja! Utropstegn på alt han skriver! Helnorsk, litt sami-ednan, men sikkert en traust vestlending. Rørlegger, liker en dram eller 8 i helgene. Snill, romantisk og veldig tolmodig. ) Bumpi-bjørn: Disse hoppende vitamin-bjørnene, glad og bekymringsløs. Hakuna Matata ) har migrene: Dritt-lei av migrenen, forståelig nok. Mørkt hår og mørk neglelakk. Prøv å bleke håret, kjenner ei som gjorde det og ble kvitt migerenen! (sikkert tilfeldig, men lell' )) Wita: Ser for meg en kartong med hvitvin, he he. Smart dame som vet å nyte livet, og lage helge-kveldene koselige med vin og stearinlys ) snart mamma igjen: Gravid dame som grubler fælt på navnevalg. Blir nok bra uansett, skal du se! ) Glimtipper: Høyreist og flott mørk dame. Glimrende lotto-tipper ) mentos:): Mentos, vel! De blå! Husk forresten å _aldri_ spise mentos samtidig som du drikker cola!! Kan bli en farlig kjemisk reaksjon. Måtte bare skrive det, tror det var her på Dol jeg leste den linken. ) Nå er vaskemaskinen ferdig, og jeg køyer :-) Håper jeg ikke har støtt/støtet(?) noen, var godt ment for alle, og GØY tidtrøyte mens jeg ventet på at klærne skulle bli rene. God natt, alle sammen :-) Lotte:o) Liten, litt tettbygd men nett og søt. Store øyne med masse mascara. Med på alt som er gøy ) '' '' Hmmm! *ler* Jeg er gjennonsnittlig høy (det er ikke spesielt lite..?), og for feit til å kalles "nett og søt". Mascara er et "must", men ikke i sminkedukke-porsjoner. Prøv igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.