Gå til innhold

Gardiner/persienner på kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Skrevet

He, he, skjønte hva du snakket om :0)

Jeg kastet ingen trommer, med den e det eneste jeg har igjen etter den stilen.

Hadde masse masker ol før, ganske stilig!

Men som sagt, jeg ble litt lei...

Nå er det sort, hvitt og stål det går i her...

Og et loppemarked funn her og der ;0)

Høres ganske fint ut det da:-) Jeg er glad i sort og gull. Synes det er en nydelig kominasjon.

I stua mi så har jeg rustfargete vegger ( lysere rust/sort list og mørkere rust brystpanel) og sorte veldourgardiner :-) Skibsgulv (merbau) gulv. Så som du skjønner, så følger jeg min egen smak , og trives med det :-) Det er faktisk ganske fint.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• morsan

11

• AneM1365380603

5

• flowy

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Høres ganske fint ut det da:-) Jeg er glad i sort og gull. Synes det er en nydelig kominasjon.

I stua mi så har jeg rustfargete vegger ( lysere rust/sort list og mørkere rust brystpanel) og sorte veldourgardiner :-) Skibsgulv (merbau) gulv. Så som du skjønner, så følger jeg min egen smak , og trives med det :-) Det er faktisk ganske fint.

Bra man følger sin egen stil, et hjem skal jo gjenspeile de som bor der :0)

Min stue lys panel

(hater panel, men mannen måtte jo bestemme noe ;0), den ene veggen er tapensert med lyse 3d sirkler.

Finere enn det høres ut ;0)

På gulvene har vi en grå/brun, ganske lys laminat.

Kan ikke ha parkett med tre hunder....

Skrevet

Bra man følger sin egen stil, et hjem skal jo gjenspeile de som bor der :0)

Min stue lys panel

(hater panel, men mannen måtte jo bestemme noe ;0), den ene veggen er tapensert med lyse 3d sirkler.

Finere enn det høres ut ;0)

På gulvene har vi en grå/brun, ganske lys laminat.

Kan ikke ha parkett med tre hunder....

Du har det sikkert kjempekoselig hjemme hos deg :-) Selv om vi velger forskjellige farger/typer materialer, så betyr ikke det noe annet enn at smaken er lttt forskjellig. Så viktig er det vel ikke. Hovedsaken er at vi trives med det vi har/ser rundt oss, og det har vel med både alder og andre ting å gjøre.

Men jeg blir alltid litt provosert når jeg leser at minimalisme og mye lys er det eneste som er akseptabelt. For vi er jo forskjellige vi mennesker, og liker forskjellige interiører og farger. Og noen ganger blir jeg litt provosert av ensrettingen som skal foregå, enten det gjelder interiør eller andre ting i dagens samfunn :-)

Skrevet

Du har det sikkert kjempekoselig hjemme hos deg :-) Selv om vi velger forskjellige farger/typer materialer, så betyr ikke det noe annet enn at smaken er lttt forskjellig. Så viktig er det vel ikke. Hovedsaken er at vi trives med det vi har/ser rundt oss, og det har vel med både alder og andre ting å gjøre.

Men jeg blir alltid litt provosert når jeg leser at minimalisme og mye lys er det eneste som er akseptabelt. For vi er jo forskjellige vi mennesker, og liker forskjellige interiører og farger. Og noen ganger blir jeg litt provosert av ensrettingen som skal foregå, enten det gjelder interiør eller andre ting i dagens samfunn :-)

Verste jeg vet når man kommer inn til noen, og det er som tatt ut av en katalog..Ingenting personlig, eller noe som tyder på at det bor noen der..Kjempe trist..Slik hadde ikke jeg orket å bo.

Sikkert kjempe koslig hos deg også, og sikkert veldig " deg " :0)

Sitter å ser rundt i stua mi nå, og på veggen henger ei kjempe gammel klokke.Stuens stolthet :0)

Sånn brun stor en fra før krigen.Med en hest på toppen.

(noen hadde også ørner)

Den tikker så koslig, og slår hver halv og hel time. :0)

AneM1365380603
Skrevet

Verste jeg vet når man kommer inn til noen, og det er som tatt ut av en katalog..Ingenting personlig, eller noe som tyder på at det bor noen der..Kjempe trist..Slik hadde ikke jeg orket å bo.

Sitter å ser rundt i stua mi nå, og på veggen henger ei kjempe gammel klokke.Stuens stolthet :0)

(noen hadde også ørner)

'') Den tikker så koslig, og slår hver halv og hel time. :0)''

Høres slitsomt ut med tikking og dinging hele dagen ;)

Skrevet

Hi,hi, man blir faktisk vant med det!

Men folk som er på besøk merker den godt..

Spesielt klokka 22-kl 00.00..hehe..

AneM1365380603
Skrevet

Hi,hi, man blir faktisk vant med det!

Men folk som er på besøk merker den godt..

Spesielt klokka 22-kl 00.00..hehe..

Dinger den tolv slag kl 1200, eller nøyer den seg med å markere den nye timen med ett ding?

Skrevet

Jeg har en sånn jeg også. Som dinger og slår hver halv og heltime :-) Blir vant til lyden etter hvert, og godt med noe som ikke går på batteri, eller er digitalt :-) Slike klokker lever :-)

Skrevet

Dinger den tolv slag kl 1200, eller nøyer den seg med å markere den nye timen med ett ding?

12 slag kl 12.... :0)

Koooslig ;0)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har en sånn jeg også. Som dinger og slår hver halv og heltime :-) Blir vant til lyden etter hvert, og godt med noe som ikke går på batteri, eller er digitalt :-) Slike klokker lever :-)

Svigermor hadde en sånn, og jeg tror ikke jeg enset den så mye på slutten. Til å begynne med opplevde jeg det nesten som terror hehe. Tror den dinget ett ding for hver time i døgnet. Til kl 12. Heldigvis ikke til 24 ;)

AneM1365380603
Skrevet

12 slag kl 12.... :0)

Koooslig ;0)

Sikkert veldig koselig når du ligger på sofaen for en kvil, hehe ;) Eller andre aktiviteter. Midt under akten hører en "Ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding" Veldig romantisk ;)

Skrevet

(noen hadde også ørner)

Hi hi..flott at du er som du er :-) Du virker som en veldig trivelig person:-) Det er ikke mange som tåler klokker som gir lyd fra seg i dag. Men det er jo bare koselig, og man venner seg til det ;-)

Skrevet

Sikkert veldig koselig når du ligger på sofaen for en kvil, hehe ;) Eller andre aktiviteter. Midt under akten hører en "Ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding" Veldig romantisk ;)

De er litt sltsomme, slike klokker :-) De dinger et slag hver halvtime, og ellers et slag fra 1 til 12. Det hender at den irriterterer meg, men ikke så mye:-) Den jobber og sliter med å gjøre jobben sin, men ikke så mye mer enn det....Og så må den trekkes en gang i uka :-)

AneM1365380603
Skrevet

De er litt sltsomme, slike klokker :-) De dinger et slag hver halvtime, og ellers et slag fra 1 til 12. Det hender at den irriterterer meg, men ikke så mye:-) Den jobber og sliter med å gjøre jobben sin, men ikke så mye mer enn det....Og så må den trekkes en gang i uka :-)

Er vel sikkert koselig for dere siden dere holder ut :) Tenk om en gjøk i tillegg spratt ut og sa koko for hver time som var gått. Lurer på om slike klokker eksisterer fremdeles.

Skrevet

Hi hi..flott at du er som du er :-) Du virker som en veldig trivelig person:-) Det er ikke mange som tåler klokker som gir lyd fra seg i dag. Men det er jo bare koselig, og man venner seg til det ;-)

I likemåte! Du virker også veldig koslig :0)

Moderene eller ikke, litt nostalgi må man ha :0)

Skrevet

* LOL *

Ikke sant!

Klimaks kl 12 ;0)

Skrevet

I likemåte! Du virker også veldig koslig :0)

Moderene eller ikke, litt nostalgi må man ha :0)

Ja, ikke sant ? :-) Flott å snakke med noen som man egentlig er litt uenig med, men samtidig enig med:-) Det hender at det blir sånn. Gleder meg til å snakke mer med deg om andre ting:-) Ha en god natt, da, mora2 :-)

Skrevet

Ja, ikke sant ? :-) Flott å snakke med noen som man egentlig er litt uenig med, men samtidig enig med:-) Det hender at det blir sånn. Gleder meg til å snakke mer med deg om andre ting:-) Ha en god natt, da, mora2 :-)

Natta til deg også :0)

Skrevet

He he.....Det er ikke så ille som du tror. Alt blir en vane. Men de gamle gjøkurene kan jeg klare meg uten, ja. De eksisterer fortsatt, men hvor mye de galer, det vet jeg ikke :-)

Gjest Elextra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...