Gå til innhold

Er dette greit? Kaffebesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ostekake, sjokoladekake og påsmurte boller. Kaffe og brus.

Forsinket bursdagskaffe, dette. Hva mangler? Å, jeg er sååå trøtt. Håper noen her kan fortelle meg hva jeg har glemt, for det er sikkert noe?

God natt! *nattaklem til alle*

Fortsetter under...

Skrevet

Mer enn bra nok, en kake mer enn jeg hadde giddet. Saft til ungene kunne kanskje vært en ting jeg ville satt pris på, ingen av mine drikker brus.

Kos deg!

Annonse

Skrevet

Selv hadde jeg kjøpt inn en is i tillegg, men det er for at jeg er lite glad i kake, og vi har en liten krabat på 1 år som har litt lite tenner til å spise kake med ;-)

Men, det holder jo i massevis med det du har der =)

Skrevet

Selv hadde jeg kjøpt inn en is i tillegg, men det er for at jeg er lite glad i kake, og vi har en liten krabat på 1 år som har litt lite tenner til å spise kake med ;-)

Men, det holder jo i massevis med det du har der =)

Har kjøpt inn Vaniljestang/Rundpinne - men min dfgklndfkgfd mann lot dem ligge på benken.... i 30 min.

Han en Skandale Iskake også, i tilfelle rottefelle...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204297138' post='3816750]

Har kjøpt inn Vaniljestang/Rundpinne - men min dfgklndfkgfd mann lot dem ligge på benken.... i 30 min.

Han en Skandale Iskake også, i tilfelle rottefelle...

Skandale Iskake er det en iskake som heter det, eller ser den ut som en skandale? Er det en en hjemmelaget iskake, pleier den alltid være kjempegod, uansett utseende!

Skrevet

Skandale Iskake er det en iskake som heter det, eller ser den ut som en skandale? Er det en en hjemmelaget iskake, pleier den alltid være kjempegod, uansett utseende!

Det er en iskake fra Diplom Is, som heter det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...