Gjest RealKanna Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Hei jeg er ei jente på 37 år, er alenemor med 3 barn. Jeg har diagnoser: Psoriasis leddgikt, panikk - sosialangst, Hypertensjon, Diabetes 2. Psoriasis leddgikten fikk jeg diagnose på for ca 1 mnd siden, Jeg har jobbet hver 3 helg på ett sykehjem men ble sykemedt pga leddgikten. Nå lurere jeg på om disse diagnosene er nok til uføre. Skal ned på Drammen Syjehus den 12 mars, å ta røngken og samtale med lege. Pr idag får jeg sykepenger på kr 149,- pr,dag...det er jo ikke nok til værken mat, husleie eller faste utgifter. Jeg veit snart værken ut eller inn. Hjelp! 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Nav vil mest sansynlig ha deg igjennom attføring før de vil gå for uføretrygd. For på den måten å se hvor stor arbeidsevne du har og om du har arbeidsevne i det hele tatt eller om du må satse på 100% uføretrygd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.