Gå til innhold

Ukas trening

Speak

Anbefalte innlegg

I dag vil jeg starte tråden:-)

Fredag slalom

Lørdag slalom

Søndag ca. 5 km langrenn

Mandag 90 minutter spinning

Tirsdag vekter

Onsdag 30 minutter gåtur

En av mine bedre uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er flyttet til søndag kveld/mandag morgen, det var så mange klager på at fredag ikke er noen naturlig uke-start og det er jeg jo helt enig i! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag - liten skitur med barna

Lørdag - slalåm hele dagen

Søndag - prøving av ergometersykkelen, bare ti minutter, men den ar i fin form :-)

Onsdag - skulle ut og løpe den løypa på 6 km. Etter å ha løpt halvveis bort (alså 1,5 km) fikk jeg noen merkelig skarpe vonde smerter oppå den ene foten, klarte ikke å trø på den i noen minutter. Måtte tusle hjemover, men klarte å løpe igjen å slutten. Så det ble kanskje 2 km løping og 1 km gåing :-(

Men vi skulle vel forresten flytte denne tråden til mandagen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er flyttet til søndag kveld/mandag morgen, det var så mange klager på at fredag ikke er noen naturlig uke-start og det er jeg jo helt enig i! :o)

Har ikke fått med meg det jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...