Speak Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 I dag vil jeg starte tråden:-) Fredag slalom Lørdag slalom Søndag ca. 5 km langrenn Mandag 90 minutter spinning Tirsdag vekter Onsdag 30 minutter gåtur En av mine bedre uker:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tråden er flyttet til søndag kveld/mandag morgen, det var så mange klager på at fredag ikke er noen naturlig uke-start og det er jeg jo helt enig i! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Fredag - liten skitur med barna Lørdag - slalåm hele dagen Søndag - prøving av ergometersykkelen, bare ti minutter, men den ar i fin form :-) Onsdag - skulle ut og løpe den løypa på 6 km. Etter å ha løpt halvveis bort (alså 1,5 km) fikk jeg noen merkelig skarpe vonde smerter oppå den ene foten, klarte ikke å trø på den i noen minutter. Måtte tusle hjemover, men klarte å løpe igjen å slutten. Så det ble kanskje 2 km løping og 1 km gåing :-( Men vi skulle vel forresten flytte denne tråden til mandagen...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Tråden er flyttet til søndag kveld/mandag morgen, det var så mange klager på at fredag ikke er noen naturlig uke-start og det er jeg jo helt enig i! ) Har ikke fått med meg det jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.