to-barns-mamman Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har vært så heldig å få et 4 ukers oppphold på Evjeklinikken gjennom NAV og lurer på om noen av dere andre "store" har vært der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nei, men har hatt kjempelyst. Hvordan fikk du invilget det fra NAV? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Nei, men har hatt kjempelyst. Hvordan fikk du invilget det fra NAV? Jeg søkte først gjennom legen, men etter å ha snakket med Evjeklinikken så anbefalte de meg å kontakte NAV. Begrunnelsen er for å opprettholde restarbeidsevne. Så om du ikke er i jobb vil det nok ikke være aktuelt med opphold som de dekker. Jobber du? Ellers kan du som sagt søke gjennom helseregionen, men da er det visst noe egenandel pr. døgn. Jeg gru-gleder meg veldig, og nå nærmer det seg. Vi var oppe i helgen for å se på stedet, slik at ungene får sett hvor mamma skal være, og det så veldig fint ut utenfra iallefall:-)) Skal forsøke å holde dere orintert om oppholdet, spennende å se hvordan det blir. Det er jo ikke stort en går ned på en måned, men jeg regner med å få hjelp til å programere hodet litt anderledes:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg søkte først gjennom legen, men etter å ha snakket med Evjeklinikken så anbefalte de meg å kontakte NAV. Begrunnelsen er for å opprettholde restarbeidsevne. Så om du ikke er i jobb vil det nok ikke være aktuelt med opphold som de dekker. Jobber du? Ellers kan du som sagt søke gjennom helseregionen, men da er det visst noe egenandel pr. døgn. Jeg gru-gleder meg veldig, og nå nærmer det seg. Vi var oppe i helgen for å se på stedet, slik at ungene får sett hvor mamma skal være, og det så veldig fint ut utenfra iallefall:-)) Skal forsøke å holde dere orintert om oppholdet, spennende å se hvordan det blir. Det er jo ikke stort en går ned på en måned, men jeg regner med å få hjelp til å programere hodet litt anderledes:-) Ja, jeg jobber deltid, men har i grunnen ikke noe særlig problemer med det. Er jo glad for det, da. Kanskje jeg skal snakke med legen. Trodde først de bare hadde 16-ukers opphold, og det blir alt for lenge. Men 4 uker er jo absolutt overkommelig. 4 uker hvor man bare kan fokusere på seg selv og hvordan man best skal gå ned i vekt - høres jo helt fantastisk ut!!! Ja, vær så snill og hold oss orientert om hvordan det går og hva du gjør osv. Måtte du vente lenge før du fikk plass? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nordagutu Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har ikke vært der, har en venninne som har vært på Nordagutu Rehabeliteringssenter, samme opplegg der. Hun skryter veldig av opplegget )))))))) Kunne godt tenkt meg å prøvd selv ....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, jeg jobber deltid, men har i grunnen ikke noe særlig problemer med det. Er jo glad for det, da. Kanskje jeg skal snakke med legen. Trodde først de bare hadde 16-ukers opphold, og det blir alt for lenge. Men 4 uker er jo absolutt overkommelig. 4 uker hvor man bare kan fokusere på seg selv og hvordan man best skal gå ned i vekt - høres jo helt fantastisk ut!!! Ja, vær så snill og hold oss orientert om hvordan det går og hva du gjør osv. Måtte du vente lenge før du fikk plass? Kan ikke hjelpe deg med det du spør om, men fant en artikkel om Evjeklinikken i Fævennen for et par år siden: http://www.fvn.no/vi_og_vart/livet/article287101.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, jeg jobber deltid, men har i grunnen ikke noe særlig problemer med det. Er jo glad for det, da. Kanskje jeg skal snakke med legen. Trodde først de bare hadde 16-ukers opphold, og det blir alt for lenge. Men 4 uker er jo absolutt overkommelig. 4 uker hvor man bare kan fokusere på seg selv og hvordan man best skal gå ned i vekt - høres jo helt fantastisk ut!!! Ja, vær så snill og hold oss orientert om hvordan det går og hva du gjør osv. Måtte du vente lenge før du fikk plass? Jeg ventet i under en uke, fikk egentlig plass etter en dag, men det var oppstart midt i vinterferien, så heldigvis gikk det greit å utesette det til neste opptak, altså nå rett etter påske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.