Gå til innhold

Ny bruktbil - nå er det snart på tide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og myser litt på finn.no, nå er det snart på tide å begynne å kikke seriøst etter ny bruktbil. Skulle vente til over påske, men det er jo ikke lenge til! :o)

Noen biler er så "hysterisk" annonsert at jeg blir kjempeskeptisk bare av den grunn. Og hva med biler (vanlige personbiler, f.eks. Mazda 626) som er påkostet masse og skiftet omtrent halve motoren på - er det egentlig en fordel? Betyr ikke det at bilen har vært hardt kjørt? Eller at den generellt har vært et mandagsprodukt?

Sannelig bra jeg har kyndig hjelp her... Skulle egentlig se på en bil i morra via et bilfirma, men selgeren har alt frarådet meg å kjøpe bilen fordi forrige eier har vedlikeholdt den så dårlig! *Hehe* Greit for meg, golfen går en stund til den. :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Har du en som kan biler og motor i din vennegjeng, så burde du høre med h*n når du prøvekjører bil, eller kjøre innom et verksted? Lykke til med biljakten :)

Skrevet

Har du en som kan biler og motor i din vennegjeng, så burde du høre med h*n når du prøvekjører bil, eller kjøre innom et verksted? Lykke til med biljakten :)

Min kjære er førstekonsulenten her! :o) Bare gøy å kikke litt på nettet på egenhånd.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Min kjære er førstekonsulenten her! :o) Bare gøy å kikke litt på nettet på egenhånd.

Hei Lillemus.I kraft av min erfaring som biltekniker gjennom 30 år stiller jeg mer enn gjerne opp som "konsulent" for deg for å lose deg\dere igjennom bruktbil jungelen og fellene som du kan falle i. Mvh Kåre K.

Skrevet

Hei Lillemus.I kraft av min erfaring som biltekniker gjennom 30 år stiller jeg mer enn gjerne opp som "konsulent" for deg for å lose deg\dere igjennom bruktbil jungelen og fellene som du kan falle i. Mvh Kåre K.

Tusen takk! Har nå 2 DOL-karer + kjæresten på "hjelpemannlista" så dette kan umulig gå galt! :o)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Tusen takk! Har nå 2 DOL-karer + kjæresten på "hjelpemannlista" så dette kan umulig gå galt! :o)

Nei da bør du har ryggdekning nok til å gjøre et godt bruktbilkjøp.Men ikke nøl med å spørre! Okeyyy!

Annonse

Skrevet

Nei da bør du har ryggdekning nok til å gjøre et godt bruktbilkjøp.Men ikke nøl med å spørre! Okeyyy!

Jeg nøler aldri! ;o)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg nøler aldri! ;o)

Så bra!! Rett innstilling unge dame!

Skrevet

Så bra!! Rett innstilling unge dame!

Hei, Kruttlappen! Nå trenger jeg litt råd ang. bruktbil, kan du kontakte meg på privaten?

[email protected]

Takk og takk! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...