filiokus81 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg er en skikkelig slikkmunn egentlig, og for å overleve på slankemat (prøver å kvitte meg med de siste svangerskapskiloene) dytter jeg i meg en god del sukkerfrie pastiller av typen Extra, Läkerol, Dent osv. Drikker i tillegg litt Fun Light saft hver dag. Kan for mye kunstig søtning påvirke fordøyelse/stoffskifte negativt? Noen som vet? Merker at jeg tåler noen typer bedre enn andre, maltitol får jeg f.eks skikkelig oppblåst mage av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg prøver å styre unna søtstoffer, og drikker heller aldri light brus lenger. Aspartam er ikke "bare bare" tror jeg. Du lurer på en måte kroppen med søtstoffer. Kroppen tror den får sukker og blodsukkeret går opp (om jeg husker rett). Noen andre kan nok forklare det bedre enn meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.