to-barns-mamman Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Og hva ble svaret? Vil bare minne dere på at i dag har dere anledningen - og svarer deres utkårede nei skal dere visst ha 12 par hansker som svar :-) Lykke til! 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Håper ikke noen damer er dumme nok til å fri i dag. Det er menn som skal fri, ikke damer, uansett hva som blir sagt. 0 Siter
morsan Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Er gift forlengst og har i grunnen bra med hansker! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Håper ikke noen damer er dumme nok til å fri i dag. Det er menn som skal fri, ikke damer, uansett hva som blir sagt. Haha, hvilket århundre lever du i? 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Haha, hvilket århundre lever du i? I det århundre hvor stil og eleganse fortsatt eksisterer. Kvinner som frier, er bare patetisk og desperat. Det er mannfolka sin oppgave. Faktisk teller ikke en kvinnes frieri, for det har ikke samme verdi. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 I det århundre hvor stil og eleganse fortsatt eksisterer. Kvinner som frier, er bare patetisk og desperat. Det er mannfolka sin oppgave. Faktisk teller ikke en kvinnes frieri, for det har ikke samme verdi. Tror vi lever på ulike planeter 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Tror vi lever på ulike planeter Jepp, så samme kan det være. Jeg synes ikke man skal modernisere alt mulig her i verden. Enkelte ting burde være slik de alltid har vært, særlig når det gjelder kjærlighet og romantikk. 0 Siter
KaVa Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jepp, så samme kan det være. Jeg synes ikke man skal modernisere alt mulig her i verden. Enkelte ting burde være slik de alltid har vært, særlig når det gjelder kjærlighet og romantikk. Har en skikk og bruk bok fra femti(?) tallet - der beskrives de fleste "gode gamle" skikkene innen ekteskap og romantikk også. Jeg må si jeg er særdeles GLAD for at ikke alle disse "skikkene og brukene" ennå er gjeldene ;-) 0 Siter
to-barns-mamman Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Jepp, så samme kan det være. Jeg synes ikke man skal modernisere alt mulig her i verden. Enkelte ting burde være slik de alltid har vært, særlig når det gjelder kjærlighet og romantikk. 29.02 er den eneste dagen vi damene har "lov" å fri - også i gamle dager :-) Men dette innlegget var absolutt ikke ment som et innlegg i kjønnskampen, ei heller et ledd i likestillingsdebatten, bare et lite innlegg om noen damer har fridd, og hvilket svar de har fått......... 0 Siter
morsan Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jepp, så samme kan det være. Jeg synes ikke man skal modernisere alt mulig her i verden. Enkelte ting burde være slik de alltid har vært, særlig når det gjelder kjærlighet og romantikk. Strengt tatt burde man ikke ha modernisert denne måten å skaffe seg dame på: http://www.cartoonstock.com/lowres/shr0287l.jpg 0 Siter
Spirello Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Håper ikke noen damer er dumme nok til å fri i dag. Det er menn som skal fri, ikke damer, uansett hva som blir sagt. Enig med du! : ) 0 Siter
Gjest Fårepølsa Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jepp, så samme kan det være. Jeg synes ikke man skal modernisere alt mulig her i verden. Enkelte ting burde være slik de alltid har vært, særlig når det gjelder kjærlighet og romantikk. Å hvorfor er ikke du gift da, om jeg tørr spørre? Siden du vet akkurat hvordan man skal fri? Fordi du fikk nei? 0 Siter
Gjest lever fortsatt i håpet Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 29.02 er den eneste dagen vi damene har "lov" å fri - også i gamle dager :-) Men dette innlegget var absolutt ikke ment som et innlegg i kjønnskampen, ei heller et ledd i likestillingsdebatten, bare et lite innlegg om noen damer har fridd, og hvilket svar de har fått......... Jeg fridde for 4 år siden, og har ikke fått svar enda....Nå nærmer jeg meg 45 ...ler godt... 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Å hvorfor er ikke du gift da, om jeg tørr spørre? Siden du vet akkurat hvordan man skal fri? Fordi du fikk nei? Hvordan vet du at jeg ikke er gift? Det har jeg aldri opplyst om her skjønner du, din lodne lille muggpølse. 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg fridde for 4 år siden, og har ikke fått svar enda....Nå nærmer jeg meg 45 ...ler godt... Er vel ingen som vil ha deg da. 0 Siter
Gjest Fårepølsa Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hvordan vet du at jeg ikke er gift? Det har jeg aldri opplyst om her skjønner du, din lodne lille muggpølse. hihi... fordi jeg var så sikker på at du svarte på tråden: "prioteringer i livet" at ingen kone var på den lista. Kanskje det ikke var du som skrev det? Eller så var det en annen tråd. Gidder ikke gå tilbake for å sjekke. OG jeg er ikke muggen, og jeg HAR samboer. Barn også. hehe 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Håper ikke noen damer er dumme nok til å fri i dag. Det er menn som skal fri, ikke damer, uansett hva som blir sagt. Fy søren for en ufyselig type du er! 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Fy søren for en ufyselig type du er! Jeg sier bare sannheten. Kvinner skal _ikke_ fri, det er helt feil. Dersom en kvinne frir, blir ikke ekteskapet gyldig, fordi det teller ikke. 0 Siter
KaVa Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg sier bare sannheten. Kvinner skal _ikke_ fri, det er helt feil. Dersom en kvinne frir, blir ikke ekteskapet gyldig, fordi det teller ikke. *ler så jeg rister* 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 hihi... fordi jeg var så sikker på at du svarte på tråden: "prioteringer i livet" at ingen kone var på den lista. Kanskje det ikke var du som skrev det? Eller så var det en annen tråd. Gidder ikke gå tilbake for å sjekke. OG jeg er ikke muggen, og jeg HAR samboer. Barn også. hehe Jeg skrev slik: 1. Familie Hva inngår i en familie da? Det kan være så mangt. Både ektefelle, barn, foreldre, besteforeldre samt masse annet. Jeg har familie på alle plan :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.