Gå til innhold

Noen av dere damene som har fridd i dag?

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman
Skrevet

Og hva ble svaret?

Vil bare minne dere på at i dag har dere anledningen - og svarer deres utkårede nei skal dere visst ha 12 par hansker som

svar :-)

Lykke til!

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

21

• KaVa

7

• laban

3

• to-barns-mamman

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Håper ikke noen damer er dumme nok til å fri i dag. Det er menn som skal fri, ikke damer, uansett hva som blir sagt.

Skrevet

Er gift forlengst og har i grunnen bra med hansker! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Håper ikke noen damer er dumme nok til å fri i dag. Det er menn som skal fri, ikke damer, uansett hva som blir sagt.

Haha, hvilket århundre lever du i?

Skrevet

Haha, hvilket århundre lever du i?

I det århundre hvor stil og eleganse fortsatt eksisterer. Kvinner som frier, er bare patetisk og desperat. Det er mannfolka sin oppgave. Faktisk teller ikke en kvinnes frieri, for det har ikke samme verdi.

Gjest Elextra
Skrevet

I det århundre hvor stil og eleganse fortsatt eksisterer. Kvinner som frier, er bare patetisk og desperat. Det er mannfolka sin oppgave. Faktisk teller ikke en kvinnes frieri, for det har ikke samme verdi.

Tror vi lever på ulike planeter ;)

Annonse

Skrevet

Tror vi lever på ulike planeter ;)

Jepp, så samme kan det være. Jeg synes ikke man skal modernisere alt mulig her i verden. Enkelte ting burde være slik de alltid har vært, særlig når det gjelder kjærlighet og romantikk.

Skrevet

Jepp, så samme kan det være. Jeg synes ikke man skal modernisere alt mulig her i verden. Enkelte ting burde være slik de alltid har vært, særlig når det gjelder kjærlighet og romantikk.

Har en skikk og bruk bok fra femti(?) tallet - der beskrives de fleste "gode gamle" skikkene innen ekteskap og romantikk også. Jeg må si jeg er særdeles GLAD for at ikke alle disse "skikkene og brukene" ennå er gjeldene ;-)

to-barns-mamman
Skrevet

29.02 er den eneste dagen vi damene har "lov" å fri - også i gamle dager :-)

Men dette innlegget var absolutt ikke ment som et innlegg i kjønnskampen, ei heller et ledd i likestillingsdebatten, bare et lite innlegg om noen damer har fridd, og hvilket svar de har fått.........

Skrevet

Strengt tatt burde man ikke ha modernisert denne måten å skaffe seg dame på:

http://www.cartoonstock.com/lowres/shr0287l.jpg

Skrevet

Enig med du! : )

Gjest Fårepølsa
Skrevet

Å hvorfor er ikke du gift da, om jeg tørr spørre? Siden du vet akkurat hvordan man skal fri? Fordi du fikk nei?

Gjest lever fortsatt i håpet
Skrevet

29.02 er den eneste dagen vi damene har "lov" å fri - også i gamle dager :-)

Men dette innlegget var absolutt ikke ment som et innlegg i kjønnskampen, ei heller et ledd i likestillingsdebatten, bare et lite innlegg om noen damer har fridd, og hvilket svar de har fått.........

Jeg fridde for 4 år siden, og har ikke fått svar enda....Nå nærmer jeg meg 45

...ler godt...

Annonse

Skrevet

Å hvorfor er ikke du gift da, om jeg tørr spørre? Siden du vet akkurat hvordan man skal fri? Fordi du fikk nei?

Hvordan vet du at jeg ikke er gift? Det har jeg aldri opplyst om her skjønner du, din lodne lille muggpølse.

Skrevet

Jeg fridde for 4 år siden, og har ikke fått svar enda....Nå nærmer jeg meg 45

...ler godt...

Er vel ingen som vil ha deg da.

Gjest Fårepølsa
Skrevet

Hvordan vet du at jeg ikke er gift? Det har jeg aldri opplyst om her skjønner du, din lodne lille muggpølse.

hihi... fordi jeg var så sikker på at du svarte på tråden: "prioteringer i livet" at ingen kone var på den lista.:) Kanskje det ikke var du som skrev det? Eller så var det en annen tråd. Gidder ikke gå tilbake for å sjekke.

OG jeg er ikke muggen, og jeg HAR samboer. Barn også. hehe

Gjest ViViola
Skrevet

Fy søren for en ufyselig type du er!

Skrevet

Fy søren for en ufyselig type du er!

Jeg sier bare sannheten. Kvinner skal _ikke_ fri, det er helt feil. Dersom en kvinne frir, blir ikke ekteskapet gyldig, fordi det teller ikke.

Skrevet

Jeg sier bare sannheten. Kvinner skal _ikke_ fri, det er helt feil. Dersom en kvinne frir, blir ikke ekteskapet gyldig, fordi det teller ikke.

*ler så jeg rister*

Skrevet

hihi... fordi jeg var så sikker på at du svarte på tråden: "prioteringer i livet" at ingen kone var på den lista.:) Kanskje det ikke var du som skrev det? Eller så var det en annen tråd. Gidder ikke gå tilbake for å sjekke.

OG jeg er ikke muggen, og jeg HAR samboer. Barn også. hehe

Jeg skrev slik:

1. Familie

Hva inngår i en familie da? Det kan være så mangt. Både ektefelle, barn, foreldre, besteforeldre samt masse annet.

Jeg har familie på alle plan :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...