Gå til innhold

Noen av dere damene som har fridd i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meningen eller ikke: Du er morsom. Og det er ment positivt. Du har holdninger og meninger som er ganske langt utenfor A4, og du står for dem. Det står det respekt av. Selv om jeg aldri vil bli enig med deg i dette, er det morsomt å høre dine meninger. Dersom vi alle skulle være skjønt enige om alt, ville verden blitt gørr kjedelig!

Verden er en joggesko klistret til asfalten med tyggegummi.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

21

• KaVa

7

• laban

3

• to-barns-mamman

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du forsto ikke hva jeg mente. I mine øyne er kvinner som frir uverdige kvinner uten stolthet, og jeg mener at det er uansett mannen sin oppgave å fri. På grunnlag av dette ser jeg (samt mange andre som er som meg) ekteskap hvor kvinnen har fridd, ugyldig.

Og hvordan vet dere hvilke ekteskap som har denne tragiske forhistorien? Er det vanlig i din kultur å utbasunere hvordan frieriet foregikk?

Skrevet

Og hvordan vet dere hvilke ekteskap som har denne tragiske forhistorien? Er det vanlig i din kultur å utbasunere hvordan frieriet foregikk?

Ikke bare det, men det sier noe om ære.

Gjest Elextra
Skrevet

En bekjent av meg fridde faktisk den 29., og han sa ja! :o)

Skrevet

En bekjent av meg fridde faktisk den 29., og han sa ja! :o)

De er sikkert skilt innen neste år.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tipper du blir skilt innen året er omme uansett.

Hvorfor det?

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

De er sikkert skilt innen neste år.

*gjesp*

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg sier bare sannheten. Kvinner skal _ikke_ fri, det er helt feil. Dersom en kvinne frir, blir ikke ekteskapet gyldig, fordi det teller ikke.

Det beste man kan si om deg, er at du er stokk dum.

Skrevet

Det beste man kan si om deg, er at du er stokk dum.

Det beste man kan si om deg, er at du er i allefall penere enn en hestebæsj liggende i en solfylt vei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...