Gå til innhold

Oppblåsbar ku søker budeie med stø hånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.seher.no/php/art.php?id=512308

Ha ha ha! Ler så jeg rister!

"Nei, jeg har aldri operert brystene mine, slikt ser jeg på som umoralsk" sa den dumme kua for et år siden. Ja ja, IQ'n er på topp. Godter meg faktisk å se sånne billige bimboer i denne situasjonen.

Skrevet

Det bildet levner liten tvil om at dama har operert seg...

Og selv om det ikke er en slik "kant" på bildet nedenfor, er jo størrelsesforskjellen i seg selv ganske avslørende. Jge har hittil til gode å se damer øke SÅ mye selv om de skulle amme tvillinger...;-)

http://www.seher.no/php/art.php?id=511389

Skrevet

Det bildet levner liten tvil om at dama har operert seg...

Og selv om det ikke er en slik "kant" på bildet nedenfor, er jo størrelsesforskjellen i seg selv ganske avslørende. Jge har hittil til gode å se damer øke SÅ mye selv om de skulle amme tvillinger...;-)

http://www.seher.no/php/art.php?id=511389

Jepp, men det var ikke pga størrelsen, men hvordan jura har blitt ujevne og stygge. Da hun la inn silikon, ble det jo laget skikkelig kløft (fine skal det være, øh) og nå ser det ut som en falleferdig ruin. Synes hun var stygg fra før, unaturlig og vemmelig, og nå ser hun mest ut som noe som har vært i tørketrømmelen.

Skrevet

Jepp, men det var ikke pga størrelsen, men hvordan jura har blitt ujevne og stygge. Da hun la inn silikon, ble det jo laget skikkelig kløft (fine skal det være, øh) og nå ser det ut som en falleferdig ruin. Synes hun var stygg fra før, unaturlig og vemmelig, og nå ser hun mest ut som noe som har vært i tørketrømmelen.

Jeg liker ikke å bruke så sterke ord, men jeg synes generelt sett det er synd at en del damer i showbiz blir "overoprerert" hva enten det gjelder pupper eller facelifts. Og kombinert med oversminking og overstyling blir det dessverre sjelden bra.

Skrevet

Jeg liker ikke å bruke så sterke ord, men jeg synes generelt sett det er synd at en del damer i showbiz blir "overoprerert" hva enten det gjelder pupper eller facelifts. Og kombinert med oversminking og overstyling blir det dessverre sjelden bra.

Særlig stygt blir det når man bleker håret i tillegg. Hva skjedde med å være naturlig, pent kledd og pent sminket? Lurer på hvordan verden blir fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...