Gjest wonderinggirl Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har hatt noen pølser i fryseren, og nå ser jeg de gikk ut på dato for en måned siden. Kan jeg fortsatt spise de? 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Så lenge det ikke er svinekjøtt, så kan du spise dem. 0 Siter
Gjest PartyPooper Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Så lenge det ikke er svinekjøtt, så kan du spise dem. Nei, nå må du komme ut av skapet, Jølsen, og si hva det er med deg og svinekjøtt. Hør, hør, alle Dolere: Hver gang noen spør om vanlige ting som på et eller annet vis betinger bruken av svin - så våkner Jølsen (Enebakkmadonnaen?) 0 Siter
morsan Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Nei, nå må du komme ut av skapet, Jølsen, og si hva det er med deg og svinekjøtt. Hør, hør, alle Dolere: Hver gang noen spør om vanlige ting som på et eller annet vis betinger bruken av svin - så våkner Jølsen (Enebakkmadonnaen?) Han er ihvertfall ikke kannibal!;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Nei, nå må du komme ut av skapet, Jølsen, og si hva det er med deg og svinekjøtt. Hør, hør, alle Dolere: Hver gang noen spør om vanlige ting som på et eller annet vis betinger bruken av svin - så våkner Jølsen (Enebakkmadonnaen?) Men det har jeg jo sagt før. Det er fordi svin er urent, og skal ikke benyttes som mat. Jeg har lagt ut en link om dette tidligere. Svin er svært kreftfremkallende, og kan også fremkalle endel andre sykdommer, som ikke er like fremtredende ved inntak av annet kjøtt. Ps! Jeg kommer ikke fra Enebakk, ikke er jeg en madonna heller. 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Han er ihvertfall ikke kannibal!;-) Blo.. eh, eat me! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Eg har faktisk en pakke pølser i kjøleskapet (Gilde) der står det om holdbarhet at fryste pølser holder seg i fryseren i 3 mnd.! Så du kan bare spise de. Ps! Eg syns pølser er fryktelig simpel "mat", men det spurte du ikkje om... 0 Siter
Gjest PartyPooper Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 *hi hi* Hm. Muslimsk tvekjønn. Til orientering: Ragnhild Jølsen var en stor forfatter og hun kom fra Enebakk. Enebakkmadonnaen er nesten den vakreste av norske Mariaskulpturer, den er liten og av tre og kan skues på Historisk museum. At jeg hele tida har trodd at Jølsen valgte navnet sitt av en eller annen grunn, OG at hun er kvinne (jmfr. det flørtete forholdet til Geir) - er ikke rart. OK. Jølsen vet ikke noe om forfatteren Jølsen. Derimot har Jølsen kroppstrøbbel pga svinekjøtt. Om Jølsen er mann eller dame vil h*n ikke si. God helg. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Eg har faktisk en pakke pølser i kjøleskapet (Gilde) der står det om holdbarhet at fryste pølser holder seg i fryseren i 3 mnd.! Så du kan bare spise de. Ps! Eg syns pølser er fryktelig simpel "mat", men det spurte du ikkje om... Kommer helt an på pølsene 0 Siter
Gjest Fårepølsa Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Han er ihvertfall ikke kannibal!;-) Å... aldri godt å vite 0 Siter
Gjest Fårepølsa Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Hm. Muslimsk tvekjønn. Til orientering: Ragnhild Jølsen var en stor forfatter og hun kom fra Enebakk. Enebakkmadonnaen er nesten den vakreste av norske Mariaskulpturer, den er liten og av tre og kan skues på Historisk museum. At jeg hele tida har trodd at Jølsen valgte navnet sitt av en eller annen grunn, OG at hun er kvinne (jmfr. det flørtete forholdet til Geir) - er ikke rart. OK. Jølsen vet ikke noe om forfatteren Jølsen. Derimot har Jølsen kroppstrøbbel pga svinekjøtt. Om Jølsen er mann eller dame vil h*n ikke si. God helg. Nei Jølsen er da ingen kvinne, han er mann. Flørter med Geir ja? Han er sikkert homo 0 Siter
Gjest Fårepølsa Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Holdbardatoen er da beregnet på fersk mat, som ligger i kjøleskap. Det blir jo noe helt annet, så de kan du trygt spise. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Hm. Muslimsk tvekjønn. Til orientering: Ragnhild Jølsen var en stor forfatter og hun kom fra Enebakk. Enebakkmadonnaen er nesten den vakreste av norske Mariaskulpturer, den er liten og av tre og kan skues på Historisk museum. At jeg hele tida har trodd at Jølsen valgte navnet sitt av en eller annen grunn, OG at hun er kvinne (jmfr. det flørtete forholdet til Geir) - er ikke rart. OK. Jølsen vet ikke noe om forfatteren Jølsen. Derimot har Jølsen kroppstrøbbel pga svinekjøtt. Om Jølsen er mann eller dame vil h*n ikke si. God helg. "jølsen legger igjen sjeggstubber på innlegga" Vanskeligere er det ikke! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Kommer helt an på pølsene Jo, klart det er veldig variasjonen på kvaliteten. Men kiosk, bensinstasjon og gatekjøkkenpølsene er som oftest til å spy av, eg sliter med å spise de... 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Nei Jølsen er da ingen kvinne, han er mann. Flørter med Geir ja? Han er sikkert homo Enig, Jølsen er en mann! 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jo, klart det er veldig variasjonen på kvaliteten. Men kiosk, bensinstasjon og gatekjøkkenpølsene er som oftest til å spy av, eg sliter med å spise de... Klart. Pølser kjøper man hos den lokale slakteren 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hm. Muslimsk tvekjønn. Til orientering: Ragnhild Jølsen var en stor forfatter og hun kom fra Enebakk. Enebakkmadonnaen er nesten den vakreste av norske Mariaskulpturer, den er liten og av tre og kan skues på Historisk museum. At jeg hele tida har trodd at Jølsen valgte navnet sitt av en eller annen grunn, OG at hun er kvinne (jmfr. det flørtete forholdet til Geir) - er ikke rart. OK. Jølsen vet ikke noe om forfatteren Jølsen. Derimot har Jølsen kroppstrøbbel pga svinekjøtt. Om Jølsen er mann eller dame vil h*n ikke si. God helg. Man vet da hvem Ragnhild Jølsen var. Det har ikke noe med Jølsen å gjøre. Faen da, menneske, leser du ikke humor? 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Nei Jølsen er da ingen kvinne, han er mann. Flørter med Geir ja? Han er sikkert homo Hvorfor må man være enten det ene eller det andre? Pølsa henger dinglende bak, var det ikke det dette innlegget handlet om? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.