Gå til innhold

pølser og holdbarhet

Anbefalte innlegg

Gjest Fårepølsa
Skrevet

Hvorfor må man være enten det ene eller det andre? Pølsa henger dinglende bak, var det ikke det dette innlegget handlet om?

Fordi noen lurte på om du var mann eller kvinne, jeg svarte på det. Du blander jo inn selv både svin og Ragnhild Jølseni pølsa, så hvorfor henge deg opp i alt?

Pølsa henger bak??? Henger inn den foran på deg da? Da er du iallfall homo... haha

Skrevet

Fordi noen lurte på om du var mann eller kvinne, jeg svarte på det. Du blander jo inn selv både svin og Ragnhild Jølseni pølsa, så hvorfor henge deg opp i alt?

Pølsa henger bak??? Henger inn den foran på deg da? Da er du iallfall homo... haha

Jeg snakket om halen min jeg.

Gjest Fårepølsa
Skrevet

Jeg snakket om halen min jeg.

Å dæven, er du et troll på ordentlig???

Skrevet

Å dæven, er du et troll på ordentlig???

Jeg er hverken et troll i virkeligheten eller her. Man kan ha hale av andre grunner.

petter smart
Skrevet

Jeg har spist pølser fra fryseren som hadde gått ut over 1 år i forveien. De smakte litt rart, men det gikk helt fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...