Gjest Fårepølsa Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor må man være enten det ene eller det andre? Pølsa henger dinglende bak, var det ikke det dette innlegget handlet om? Fordi noen lurte på om du var mann eller kvinne, jeg svarte på det. Du blander jo inn selv både svin og Ragnhild Jølseni pølsa, så hvorfor henge deg opp i alt? Pølsa henger bak??? Henger inn den foran på deg da? Da er du iallfall homo... haha 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Klart. Pølser kjøper man hos den lokale slakteren Her finnes ikkje èn eneste slakter i mils omkrets. Men i Danmark derimot, her har eg handla mye....:-) http://www.munch-skagen.dk/default.asp?page=skagen_skinken 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Fordi noen lurte på om du var mann eller kvinne, jeg svarte på det. Du blander jo inn selv både svin og Ragnhild Jølseni pølsa, så hvorfor henge deg opp i alt? Pølsa henger bak??? Henger inn den foran på deg da? Da er du iallfall homo... haha Jeg snakket om halen min jeg. 0 Siter
Gjest Fårepølsa Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg snakket om halen min jeg. Å dæven, er du et troll på ordentlig??? 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Å dæven, er du et troll på ordentlig??? Jeg er hverken et troll i virkeligheten eller her. Man kan ha hale av andre grunner. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har spist pølser fra fryseren som hadde gått ut over 1 år i forveien. De smakte litt rart, men det gikk helt fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.