Gå til innhold

Romantisk?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Altså, hvis jeg hadde spurt samboeren om vi skulle gifte oss, så hadde jeg forventet en litt større reaksjon enn det der. Virket som de snakket om noe helt dagligdags, type "i dag skal jeg lage favorittmiddagen din!". Da får jeg også en klem og et kyss og klapp på rumpa tipper jeg :P

Skrevet

Hehe, nei det der var ikke mye romantisk. Tror nok jeg hadde blitt veldig skuffet hvis det der var alt kjæresten kunne prestere av entusiasme. Men det hadde ikke skjedd meg, for jeg kunne aldri funnet på å fri. Det er mannsjobb:)

Gjest Linhelen
Skrevet

Hehe, nei det der var ikke mye romantisk. Tror nok jeg hadde blitt veldig skuffet hvis det der var alt kjæresten kunne prestere av entusiasme. Men det hadde ikke skjedd meg, for jeg kunne aldri funnet på å fri. Det er mannsjobb:)

off nei...det der var slettes ikke noe særlig akkurat,jeg hadde ikke blitt så happy akkurat.

Gjest Elextra
Skrevet

Tror han begynte å bla i avisen fordi han ble helt satt ut og litt perpleks av frieriet - sånn sett synes jeg det var merkeligere at hun måtte sende en melding omtrent før hun fikk svaret. Det viktigste ved frieret synes i så måte å være kunngjøringen til familien.

Skrevet

Huff, dette er det pinligste jeg har sett på lenge!

Men at hans blaing i avisen er mer uromanisk enn hennes ekshibisjonistiske frieri med VG tilstede (my lord!) og uromantiske sms-avbrekk vet jeg ikke om jeg er enig i...

Skrevet

Tror han begynte å bla i avisen fordi han ble helt satt ut og litt perpleks av frieriet - sånn sett synes jeg det var merkeligere at hun måtte sende en melding omtrent før hun fikk svaret. Det viktigste ved frieret synes i så måte å være kunngjøringen til familien.

Jeg er helt enig med deg - synes ikke det var så rart at han bladde i avisa for å se hele saken med frieriet osv. Hennes meldinger var en annen sak....

Skrevet

Jeg er helt enig med deg - synes ikke det var så rart at han bladde i avisa for å se hele saken med frieriet osv. Hennes meldinger var en annen sak....

Helt enig. Gudbedremeg...

Skrevet

Hadde ikke blitt noe vielse om jeg hadde fått et slikt frieri...........

Skrevet

Ja, det ble litt sånn "jeg må bare melde søstra mi om at hun må huske å kjøpe bleier til hun kommer over."

Skrevet

Er det ikke vanlig å gi en ring sammen med frieriet?

Tror jeg hadde blitt litt sint hvis jeg akkurat hadde sagt ja også måtte han på mobilen med en gang etterpå....

Skrevet

Hjelp...dette var det pinlig å være vitne til!

Så utrolig uromantisk...

Skrevet

Åh, nei det der var bare pinlig å se på... og så utrolig lite romantisk ja! Regner med de har det annerledes til vanlig. Får håpe det hvertfall, ellers er det ganske stusslig..... Enn å springe og hente mobilen nesten før han har svart engang! Kjære vene.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...