Gjest mellie Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 http://atvs.vg.no/player/index.php?id=14897 En klem og et kyss før han begynner å bla i avisa. Og hun må sende en melding? Det virket nesten som dette var noe som skjedde hver dag etter reaksjonen å dømme. Hvordan hadde du reagert? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Altså, hvis jeg hadde spurt samboeren om vi skulle gifte oss, så hadde jeg forventet en litt større reaksjon enn det der. Virket som de snakket om noe helt dagligdags, type "i dag skal jeg lage favorittmiddagen din!". Da får jeg også en klem og et kyss og klapp på rumpa tipper jeg 0 Siter
tonie Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Hehe, nei det der var ikke mye romantisk. Tror nok jeg hadde blitt veldig skuffet hvis det der var alt kjæresten kunne prestere av entusiasme. Men det hadde ikke skjedd meg, for jeg kunne aldri funnet på å fri. Det er mannsjobb:) 0 Siter
Gjest Linhelen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Hehe, nei det der var ikke mye romantisk. Tror nok jeg hadde blitt veldig skuffet hvis det der var alt kjæresten kunne prestere av entusiasme. Men det hadde ikke skjedd meg, for jeg kunne aldri funnet på å fri. Det er mannsjobb:) off nei...det der var slettes ikke noe særlig akkurat,jeg hadde ikke blitt så happy akkurat. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Tror han begynte å bla i avisen fordi han ble helt satt ut og litt perpleks av frieriet - sånn sett synes jeg det var merkeligere at hun måtte sende en melding omtrent før hun fikk svaret. Det viktigste ved frieret synes i så måte å være kunngjøringen til familien. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Huff, dette er det pinligste jeg har sett på lenge! Men at hans blaing i avisen er mer uromanisk enn hennes ekshibisjonistiske frieri med VG tilstede (my lord!) og uromantiske sms-avbrekk vet jeg ikke om jeg er enig i... 0 Siter
morsan Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Tror han begynte å bla i avisen fordi han ble helt satt ut og litt perpleks av frieriet - sånn sett synes jeg det var merkeligere at hun måtte sende en melding omtrent før hun fikk svaret. Det viktigste ved frieret synes i så måte å være kunngjøringen til familien. Jeg er helt enig med deg - synes ikke det var så rart at han bladde i avisa for å se hele saken med frieriet osv. Hennes meldinger var en annen sak.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er helt enig med deg - synes ikke det var så rart at han bladde i avisa for å se hele saken med frieriet osv. Hennes meldinger var en annen sak.... Helt enig. Gudbedremeg... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Hadde ikke blitt noe vielse om jeg hadde fått et slikt frieri........... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Eg hadde tatt ut særeie med en gang! 0 Siter
Gjest mellie Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Tror han begynte å bla i avisen fordi han ble helt satt ut og litt perpleks av frieriet - sånn sett synes jeg det var merkeligere at hun måtte sende en melding omtrent før hun fikk svaret. Det viktigste ved frieret synes i så måte å være kunngjøringen til familien. Ja, det ble litt sånn "jeg må bare melde søstra mi om at hun må huske å kjøpe bleier til hun kommer over." 0 Siter
Hekta Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Er det ikke vanlig å gi en ring sammen med frieriet? Tror jeg hadde blitt litt sint hvis jeg akkurat hadde sagt ja også måtte han på mobilen med en gang etterpå.... 0 Siter
ilaria Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hjelp...dette var det pinlig å være vitne til! Så utrolig uromantisk... 0 Siter
cizz Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Åh, nei det der var bare pinlig å se på... og så utrolig lite romantisk ja! Regner med de har det annerledes til vanlig. Får håpe det hvertfall, ellers er det ganske stusslig..... Enn å springe og hente mobilen nesten før han har svart engang! Kjære vene..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.