Gjest Shira :o) Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg reiste hjem fra Riksen i går, og ble så syk på hjemturen. Har 40 i feber nå på morgenkvisten, fryser noe forferdelig helt til paracet og ibux kicker inn, da svetter jeg. Jeg hadde en mislykket utblokking av ene urinlederen på torsdag, men var OK form etterpå, og jeg tror ikke at det er gått infeksjon i drenet jeg har innvendig i nyren og urinlederen. Men jeg kan jo ikke vite sikkert da. Egentlig kjennes det ut akkurat som influensa, går det i Oslo nå kanskje? Hva er tegn på en infeksjon da? Aner ikke jeg, har aldri hatt det før. Jeg burde ha hørt på overlegen og blitt innlagt til over helga, nå får jeg svi for staheten min. Var helt fin på morgenvisitten, så derfor dro jeg hjem. 0 Siter
Gjest stakkar deg da.. Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Ta kontakt med sykehuset og forklar hvordan du har det så blir du nok innlagd igjen. Du har nok reist hjem fortidlig. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Ta kontakt med sykehuset og forklar hvordan du har det så blir du nok innlagd igjen. Du har nok reist hjem fortidlig. Ja jo, men det er så langt til Oslo, og jeg har ikke lyst og reise igjen. Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg bare troppet opp igjen på avd og fått ei seng, men jeg er 5 timer unna. Og sykehusene her tør jeg nesten ikke legges inn på, for de skjønner ikke sykdomsbildet, det er en grunn til at det er Riksen jeg er på ;o) Så blir det bare tull, feildiagnoser og styr. Jeg er litt bedre nå, men jeg lurer på om jeg ikke fikk en kraftig syke av noe slag jeg i tillegg. 0 Siter
Gjest du må jo det Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg hadde ikke tatt sjansen på at dette ikke har noe sammenheng med sykehusoppholdet. Ta kontakt med sykehuset.... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg hadde ikke tatt sjansen på at dette ikke har noe sammenheng med sykehusoppholdet. Ta kontakt med sykehuset.... Ja, jeg bør vel det. Jeg er bare så lei av hele sykehusgreiene. Jeg vil være frisk! *stamper med beina som en liten unge* ;o) 0 Siter
willow Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Ja, det er en hel del som har sterk influensa. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Hvordan går det i dag? Kjipt hvis du fikk influensa:( God bedring i alle fall!:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hvordan går det i dag? Kjipt hvis du fikk influensa:( God bedring i alle fall!:-) Det var ikke influensa, det var infeksjon. Så det ble sykehus noen dager. Hjemme nå igjen, deilig. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1204785829' post='3820717] Det var ikke influensa, det var infeksjon. Så det ble sykehus noen dager. Hjemme nå igjen, deilig. Godt å høre. Føler du deg helt "pigg" igjen nå da? God bedring fra 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Godt å høre. Føler du deg helt "pigg" igjen nå da? God bedring fra Nja, pigg er nok og ta hardt i. Jeg var veldig syk, måtte krangle meg til en legetime, da ble det ambulanse og greier. Hadde Crp på 255, og med dren fra ryggen, via nyre, urinleder og ned i min urostomi som var blitt herja mye med, var det rett og slett gått infeksjon i det. Hadde god effekt av antibiotika, og etter 5 dager med det intravenøst, så fikk jeg hjem og over på tabletter. Crpèn gikk fint nedover, og jeg er nede i 48 ) Så nå må jeg bare bli kvitt infeksjonen, slik at jeg kan få opert den tette urinlederen min. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1204790521' post='3820756] Nja, pigg er nok og ta hardt i. Jeg var veldig syk, måtte krangle meg til en legetime, da ble det ambulanse og greier. Hadde Crp på 255, og med dren fra ryggen, via nyre, urinleder og ned i min urostomi som var blitt herja mye med, var det rett og slett gått infeksjon i det. Hadde god effekt av antibiotika, og etter 5 dager med det intravenøst, så fikk jeg hjem og over på tabletter. Crpèn gikk fint nedover, og jeg er nede i 48 ) Så nå må jeg bare bli kvitt infeksjonen, slik at jeg kan få opert den tette urinlederen min. God, god bedring til deg. Lykke til med alt 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 God, god bedring til deg. Lykke til med alt Takk takk ) Blir dreis på ting når jeg bare får opert bort det teite arrvevet. Eneste som jeg synes er så kjipt er at ferien vår må avbestilles, og vi som skulle ligge på ei strand i egypt og ikke gjøre noe som helst. Jaja, slik er det jo bare. *synes allikevel litt synd i meg selv* ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1204785829' post='3820717] Det var ikke influensa, det var infeksjon. Så det ble sykehus noen dager. Hjemme nå igjen, deilig. Høres kjedelig ut å være så mye på sykehus:/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.