Gå til innhold

Går det noe i Oslo av sykdom nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg reiste hjem fra Riksen i går, og ble så syk på hjemturen. Har 40 i feber nå på morgenkvisten, fryser noe forferdelig helt til paracet og ibux kicker inn, da svetter jeg.

Jeg hadde en mislykket utblokking av ene urinlederen på torsdag, men var OK form etterpå, og jeg tror ikke at det er gått infeksjon i drenet jeg har innvendig i nyren og urinlederen. Men jeg kan jo ikke vite sikkert da.

Egentlig kjennes det ut akkurat som influensa, går det i Oslo nå kanskje?

Hva er tegn på en infeksjon da? Aner ikke jeg, har aldri hatt det før.

Jeg burde ha hørt på overlegen og blitt innlagt til over helga, nå får jeg svi for staheten min. Var helt fin på morgenvisitten, så derfor dro jeg hjem.

Gjest stakkar deg da..
Skrevet

Ta kontakt med sykehuset og forklar hvordan du har det så blir du nok innlagd igjen. Du har nok reist hjem fortidlig.

Skrevet

Ta kontakt med sykehuset og forklar hvordan du har det så blir du nok innlagd igjen. Du har nok reist hjem fortidlig.

Ja jo, men det er så langt til Oslo, og jeg har ikke lyst og reise igjen. Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg bare troppet opp igjen på avd og fått ei seng, men jeg er 5 timer unna.

Og sykehusene her tør jeg nesten ikke legges inn på, for de skjønner ikke sykdomsbildet, det er en grunn til at det er Riksen jeg er på ;o) Så blir det bare tull, feildiagnoser og styr.

Jeg er litt bedre nå, men jeg lurer på om jeg ikke fikk en kraftig syke av noe slag jeg i tillegg.

Gjest du må jo det
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på at dette ikke har noe sammenheng med sykehusoppholdet.

Ta kontakt med sykehuset....

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på at dette ikke har noe sammenheng med sykehusoppholdet.

Ta kontakt med sykehuset....

Ja, jeg bør vel det. Jeg er bare så lei av hele sykehusgreiene. Jeg vil være frisk! *stamper med beina som en liten unge* ;o)

Skrevet

Ja, det er en hel del som har sterk influensa.

Skrevet

Hvordan går det i dag? Kjipt hvis du fikk influensa:(

God bedring i alle fall!:-)

Skrevet

Hvordan går det i dag? Kjipt hvis du fikk influensa:(

God bedring i alle fall!:-)

Det var ikke influensa, det var infeksjon. Så det ble sykehus noen dager. Hjemme nå igjen, deilig.

Gjest Blikkboks
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1204785829' post='3820717]

Det var ikke influensa, det var infeksjon. Så det ble sykehus noen dager. Hjemme nå igjen, deilig.

Godt å høre.

Føler du deg helt "pigg" igjen nå da?

God bedring fra

Skrevet

Godt å høre.

Føler du deg helt "pigg" igjen nå da?

God bedring fra

Nja, pigg er nok og ta hardt i. Jeg var veldig syk, måtte krangle meg til en legetime, da ble det ambulanse og greier. Hadde Crp på 255, og med dren fra ryggen, via nyre, urinleder og ned i min urostomi som var blitt herja mye med, var det rett og slett gått infeksjon i det.

Hadde god effekt av antibiotika, og etter 5 dager med det intravenøst, så fikk jeg hjem og over på tabletter. Crpèn gikk fint nedover, og jeg er nede i 48 :o)

Så nå må jeg bare bli kvitt infeksjonen, slik at jeg kan få opert den tette urinlederen min.

Gjest Blikkboks
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1204790521' post='3820756]

Nja, pigg er nok og ta hardt i. Jeg var veldig syk, måtte krangle meg til en legetime, da ble det ambulanse og greier. Hadde Crp på 255, og med dren fra ryggen, via nyre, urinleder og ned i min urostomi som var blitt herja mye med, var det rett og slett gått infeksjon i det.

Hadde god effekt av antibiotika, og etter 5 dager med det intravenøst, så fikk jeg hjem og over på tabletter. Crpèn gikk fint nedover, og jeg er nede i 48 :o)

Så nå må jeg bare bli kvitt infeksjonen, slik at jeg kan få opert den tette urinlederen min.

God, god bedring til deg.

Lykke til med alt

Skrevet

God, god bedring til deg.

Lykke til med alt

Takk takk :o) Blir dreis på ting når jeg bare får opert bort det teite arrvevet. Eneste som jeg synes er så kjipt er at ferien vår må avbestilles, og vi som skulle ligge på ei strand i egypt og ikke gjøre noe som helst. Jaja, slik er det jo bare. *synes allikevel litt synd i meg selv* ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1204785829' post='3820717]

Høres kjedelig ut å være så mye på sykehus:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...