Gå til innhold

Hvor mye betaler du i husleie,og hvordan bor du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en liten leilighet, helst ikke hybel, men en koselig leilighet med ok plass til 1 person og leve i noen år. Lurer på hvor mye det koster. Kanskje noe i en blokkleilighet, helst egentlig.. ikke så veldig høy en ;)

Skrevet

Obos og Usbl har utleieleiligheter til kanskje litt rimelige priser, så det går det an å undersøke, ev å melde seg inn.

Hvor mye har du tenkt å bruke på leieutgifter ca?

Skrevet

Obos og Usbl har utleieleiligheter til kanskje litt rimelige priser, så det går det an å undersøke, ev å melde seg inn.

Jeg håper vel på intenting mere enn 6000 i månden, men vil jo så langt ned som mulig :)

Tror du det blir for billig til og finne en fin leilighet i blokk/rekkehus..osv.. I Oslo. Med en fin komfyr, og fint bad? Trenger jo ikke være noe stort, men kanskje kombinert kjøkken/stue hvor man får plass til en PC, stuebord, TV. Bokhyller, soffa.. normale ting..

Og ett litve soverom? :)

Skrevet

Ser på obos sidene nå :)

Skrevet

Jeg håper vel på intenting mere enn 6000 i månden, men vil jo så langt ned som mulig :)

Tror du det blir for billig til og finne en fin leilighet i blokk/rekkehus..osv.. I Oslo. Med en fin komfyr, og fint bad? Trenger jo ikke være noe stort, men kanskje kombinert kjøkken/stue hvor man får plass til en PC, stuebord, TV. Bokhyller, soffa.. normale ting..

Koffor må det være en "fin komfyr" der?

Skrevet

Ser på obos sidene nå :)

Tipper du kan få en liten 1-roms for den prisen. Sjekk også finn.no så ser du hva prisene ligger på:-)

Også går det jo an å søke om bostøtte hvis du har lav inntekt (men det vet jeg ingenting om hvordan fungerer).

Skrevet

Koffor må det være en "fin komfyr" der?

Eller, må ha plass til en komfyr da, og ikke hybelkomfyr plass liksom :)

Skrevet

Eller, må ha plass til en komfyr da, og ikke hybelkomfyr plass liksom :)

Hybelkomfyrer er hat!

Gjest Elextra
Skrevet

Tror du kan finne en toroms til den prisen, om du ikke vil bo i sentrum. I sentrum ligger nok toroms-leiligheter noe høyere.

Sjekk på finn.no, f.eks. disse: http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/result

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...