Gå til innhold

Ting og tang jeg skulle ha hatt, men som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ikke finner i butikkene. Hvorfor er det alltid slik at jeg ikke finner det jeg trenger, og når jeg endelig finner det så koster tingen en formue - for så å finne mange billigere varianter når jeg først har kjøpt den(skjønner?)

Uansett, jeg skulle ha noe så enkelt som en vanlig magnet. Ikke sånn pynteting til kjøleskap e.l., men en helt vanlig magnet type firkantet eller rundt på størrelsen med fyrstikkeske/liten sprettball. For de som så Tid for Hjem på Tv2 så hadde han snekkeren en slik magnet i lommen som han brukte til å holde orden på alle bitsene, skruene etc som han hadde i lommen. Har lett på Jernia og Nille, men kan ikke finne.

Noen som vet hvor om et sted man selger en helt vanlig magnet?

Fortsetter under...

Skrevet

Har sett det på en sybutikk;til nåler og sånn........

Annonse

Skrevet

Har sett det på en sybutikk;til nåler og sånn........

Her var det flere gode tips på butikker jeg helt hadde glemt.

Takker folkens :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Søk på nettet etter et "wurth"utsalg! De selger yrkesverktøy i butikk og der finner du det du trenger.Det lover jeg deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...