Gå til innhold

Når feirer skuddårsbarn bursdag?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Feirer de den 29 eller 1 Mars, de årene det ikke er skuddår?

Hva er mest vanlig?

Fortsetter under...

Skrevet

Vårt skuddårsbarn er født siste dag i februar og derfor feirer vi den siste dag i februar samme hvilket år det er.

Skrevet

De kan selvfølgelig ikkje feire den 29 de åra det ikkje er skuddår, for de åra har ikkje 29 dager i februar! *lol*

Morning Glory
Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig, men jeg tenker at siden man er født dagen etter 28. februar, så er det mest naturlig å feire 1. mars,,,

Gjest best wishes
Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig, men jeg tenker at siden man er født dagen etter 28. februar, så er det mest naturlig å feire 1. mars,,,

hørt at noen legger vekt på at de er født i Februar og feirer derfor den 28

Annonse

Skrevet

Vedkommende jeg kjenner som er født den 29. februar feirer ellers den 1. mars. H*n er jo født dagen etter den 28. februar, hvilket normalt er den 1. mars.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vedkommende jeg kjenner som er født den 29. februar feirer ellers den 1. mars. H*n er jo født dagen etter den 28. februar, hvilket normalt er den 1. mars.

Men, vedkommende er jo født i februar, da!

Skrevet

Men, vedkommende er jo født i februar, da!

Ja, men h*n er fortsatt født dagen etter den 28. februar, og det kan ikke bli den 28. februar uansett hvordan man vrir og vender på det. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, men h*n er fortsatt født dagen etter den 28. februar, og det kan ikke bli den 28. februar uansett hvordan man vrir og vender på det. :-)

Nei, men måneden de er født, er fremdeles februar,,,,,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...