Gjest en konepone Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Han vil ut og drikke mens jeg vil være hjemme. Sist lørdag gikk han ut og kom hjem sent på natt, og nå hadde jeg håpet vi kunne ha en kveld hjemme. Jeg skal lage god mat og for en gangs skyld sover barna borte. Siden jeg skal på jobb i morgen kan jeg ikke drikke og stikke ut. Huff, jeg forstår at han vil ut - men hver helg? 0 Siter
cathlin Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Blir det til at du sitter alene hjemme, da? 0 Siter
Gjest en konepone Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Blir det til at du sitter alene hjemme, da? Ja. Nå ble det en kort krangel. Er jeg kontrollerende? Jeg ønsket bare å ha en kveld sammen, og slippe en full mann som kommer sent hjem og vekker meg. (Det er ikke hans skyld at jeg sover lett, da.) 0 Siter
cathlin Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Ja. Nå ble det en kort krangel. Er jeg kontrollerende? Jeg ønsket bare å ha en kveld sammen, og slippe en full mann som kommer sent hjem og vekker meg. (Det er ikke hans skyld at jeg sover lett, da.) Synd at ikke han ønsker det samme:( Kanskje du kan innvitere noen venner eller noe, og ha det hyggelig med dem i stedet for, slik at du også kan få en fin kveld? 0 Siter
mrxx Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Har man kone og barn, så synes jeg ikke noe om dette. Jeg skjønner ikke at det skal være så interessant å fly på by'n hver helg, så lenge man er i et forhold. En gang i blant er jo greit, men ikke hver helg. Skjønner godt at du ikke synes noe om dette. Ikke er det billig heller. Jeg hadde nok heller vært hjemme og kost meg med deg:-) 0 Siter
Gjest lørdag og familiedag Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Dette livet har ikke jeg orket, da hadde jeg dratt min veg. Enten lever man alene, eller så er man 2 og har et familieliv. For all del, en av partene kan jo more seg alene i ny og ne, skulle bare mangle. Men hver helg sier du? Hva søker han etter da, som han ikke finner hjemme med deg hver lørdag? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Du trenger vel ikke drikke for å gå med han ut? Hadde min mann gått hver helg, kunne han tatt med seg kofferten.Det hadde jeg rett og slett ikke akseptert. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hadde vært helt uakseptabelt for meg. En kveld innimellom, helt greit, men ikke hver helg. Mannen min stikker gjerne ut og tar et par øl med gutta midt i uka en gang, og kommer hjem i skapelig tid til å komme seg opp til jobb dagen etter, men i helgen er han som regel hjemme med familien medmindre det er noe spesielt. Det samme gjelder meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.