Gå til innhold

Lørdag og samme spørsmål kommer opp.

Anbefalte innlegg

Gjest en konepone
Skrevet

Han vil ut og drikke mens jeg vil være hjemme.

Sist lørdag gikk han ut og kom hjem sent på natt, og nå hadde jeg håpet vi kunne ha en kveld hjemme. Jeg skal lage god mat og for en gangs skyld sover barna borte. Siden jeg skal på jobb i morgen kan jeg ikke drikke og stikke ut.

Huff, jeg forstår at han vil ut - men hver helg?

Skrevet

Blir det til at du sitter alene hjemme, da?

Gjest en konepone
Skrevet

Blir det til at du sitter alene hjemme, da?

Ja.

Nå ble det en kort krangel. Er jeg kontrollerende? Jeg ønsket bare å ha en kveld sammen, og slippe en full mann som kommer sent hjem og vekker meg. (Det er ikke hans skyld at jeg sover lett, da.)

Skrevet

Ja.

Nå ble det en kort krangel. Er jeg kontrollerende? Jeg ønsket bare å ha en kveld sammen, og slippe en full mann som kommer sent hjem og vekker meg. (Det er ikke hans skyld at jeg sover lett, da.)

Synd at ikke han ønsker det samme:( Kanskje du kan innvitere noen venner eller noe, og ha det hyggelig med dem i stedet for, slik at du også kan få en fin kveld?

Skrevet

Har man kone og barn, så synes jeg ikke noe om dette. Jeg skjønner ikke at det skal være så interessant å fly på by'n hver helg, så lenge man er i et forhold. En gang i blant er jo greit, men ikke hver helg.

Skjønner godt at du ikke synes noe om dette. Ikke er det billig heller.

Jeg hadde nok heller vært hjemme og kost meg med deg:-)

Gjest lørdag og familiedag
Skrevet

Dette livet har ikke jeg orket, da hadde jeg dratt min veg.

Enten lever man alene, eller så er man 2 og har et familieliv.

For all del, en av partene kan jo more seg alene i ny og ne, skulle bare mangle. Men hver helg sier du? Hva søker han etter da, som han ikke finner hjemme med deg hver lørdag?

Gjest mora2
Skrevet

Du trenger vel ikke drikke for å gå med han ut?

Hadde min mann gått hver helg, kunne han tatt med seg kofferten.Det hadde jeg rett og slett ikke akseptert.

Gjest mallet
Skrevet

Hadde vært helt uakseptabelt for meg. En kveld innimellom, helt greit, men ikke hver helg. Mannen min stikker gjerne ut og tar et par øl med gutta midt i uka en gang, og kommer hjem i skapelig tid til å komme seg opp til jobb dagen etter, men i helgen er han som regel hjemme med familien medmindre det er noe spesielt. Det samme gjelder meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...