Gå til innhold

hva synes dere om kyssing/klining offentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på hva dere synest om f.eks godt voksne par, som sitter i sosiale sasmmnkomster og kysser ofte, det vil si mange ganger i løpet av en time?

Vet at mange synest dette er heløt greit, at man viser at man er glade i hverandre, har også hørt noen som irriterer seg over dette.

Er dette uhøflig?

Hva om det sitter noen ulykkelige sjeler rundt og er vitne til at andre er så utrolig lykkelige sammen?

Jeg for min del synest ikke dette blir så naturlig for meg, uansett hvor forelsket jeg har vært.

Andre med meninger om dette..?

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

8

• morsan

7

• trollemor;o)

4

• mrxx

3

Gjest kliner hjemme isteden
Skrevet

Det at det "sitter noen ulykkelige sjeler rundt og er vitne til at andre er så utrolig lykkelige sammen?" er vel ikke det de fleste tenker på.

Men jeg vet faktisk ikke hvorfor, men det virker litt rart ja, og være vitne til offentlig klining blant godt voksne. En klem er noe annet.

Jeg gir velkoms/avskjeds klemmer/kyss offentlig, ikke noe mer.

Gjest gomle
Skrevet

Jeg synes det er tankeløst, alle andre føler seg jo litt som "femte hjul på vogna" når par sitter oppslukt av hverandre sånn. Helt unødvendig synes jeg, man kan kline når man kommer hjem!

Skrevet

Det at det "sitter noen ulykkelige sjeler rundt og er vitne til at andre er så utrolig lykkelige sammen?" er vel ikke det de fleste tenker på.

Men jeg vet faktisk ikke hvorfor, men det virker litt rart ja, og være vitne til offentlig klining blant godt voksne. En klem er noe annet.

Jeg gir velkoms/avskjeds klemmer/kyss offentlig, ikke noe mer.

Jeg synest vel kanskje at folk bør tenke litt på akkurat den delen,med at andre som er til stede, kan føle seg litt brydd, eller utilpass sammen med et par som bare utstråler ren "lykke".

En burde jo bare være glad på deres vegne, men det er jo ikke alltid så enkelt å føle denne unte lykken ovenfor andre, hvis en selv inners inne er veldig ulykkelig.

Så jeg mener at dette er noe en bør ta med i begrunnelsen med å vente med kliningen til de kommer hjem

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Hva om det sitter noen ulykkelige sjeler rundt og er vitne til at andre er så utrolig lykkelige sammen?''

Det kan man ikke ta hensyn til. Det blir som å si at man ikke kan leke med barna sine og ha det det hyggelig, fordi det kan være noen ufrivillig barnløse i næheten.

Ellers så kommer det jo an på settingen om det passer å kline eller ikke. Det kommer sikkert an på hvor nyforelsket paret er også. Jeg syns ikke tenåringer har monopol på å vise følelser.

Skrevet

''Hva om det sitter noen ulykkelige sjeler rundt og er vitne til at andre er så utrolig lykkelige sammen?''

Det kan man ikke ta hensyn til. Det blir som å si at man ikke kan leke med barna sine og ha det det hyggelig, fordi det kan være noen ufrivillig barnløse i næheten.

Ellers så kommer det jo an på settingen om det passer å kline eller ikke. Det kommer sikkert an på hvor nyforelsket paret er også. Jeg syns ikke tenåringer har monopol på å vise følelser.

ok, men hvorfor er det så mange om reagerer negativt på dette, og hvorfor er det så få som gjør akkurat dette sammen med andre?

Morning Glory
Skrevet

Prinsipielt synes jeg at man kan begrense seg litt når man er sammen med andre. Det kan fort bli en litt klein stemning når folk tar vorspielet i offentligheten. Men det kommer også litt an på settingen. Er man på en bar/utested ligger listen for det akseptable høyere enn hvis man sitter rundt et bord i et middagsselskap eller på en restaurant.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

ok, men hvorfor er det så mange om reagerer negativt på dette, og hvorfor er det så få som gjør akkurat dette sammen med andre?

Er det så mange som reagerer negativt på det da? Jeg gjør ikke det.

Skrevet

Jeg føler meg like utilpass med dette som hvis folk sitter på offentlige steder i lange intime mobiltelefonsamtaler med en kjæreste el.l. Det hører privatlivet til. Jeg syns det virker litt umodent rett og slett.

Men da mener jeg ikke LITT kyssing da, men sånn som du beskriver.

Gjest monir
Skrevet

Jeg føler meg like utilpass med dette som hvis folk sitter på offentlige steder i lange intime mobiltelefonsamtaler med en kjæreste el.l. Det hører privatlivet til. Jeg syns det virker litt umodent rett og slett.

Men da mener jeg ikke LITT kyssing da, men sånn som du beskriver.

Jeg synes det motbydelig.

Skrevet

Er det så mange som reagerer negativt på det da? Jeg gjør ikke det.

Det er jo det jeg spør om her da ?

Så får vi se hvor mange som reagerer negativt på det, jeg har inntrykk av at folk flest ikke synest noe om det.

Skrevet

Jeg synes det motbydelig.

Enig med deg. har du noen tanker om hvorfor du synest det?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er jo det jeg spør om her da ?

Så får vi se hvor mange som reagerer negativt på det, jeg har inntrykk av at folk flest ikke synest noe om det.

Å si: "Hvorfor er det så mange som reagerer negativt?" er slett ikke det samme som å spørre: "Reagerer mange negativt?".

Men deg om det. Får håpe du får det svaret du er ute etter.

Gjest Elextra
Skrevet

Det spørs helt på settingen.

Man kliner ikke ved bordet i middagsselskaper eller i køen på Rimi, men på fuktige fester eller på bar en sen kveld er det helt greit.

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, jeg driver ikke å kysser, kliner eller klår på kjæresten min i offentlighet, og har aldri gjort det heller. For meg går det ikke på at jeg er misunnelig, blir irritert eller noe sånt, jeg bare synes det ser så teit ut. Det har sikkert hendt at vi har kysset hverandre "mens andre har kunnet se det", men generelt har jeg ikke noe behov for å ha intime øyeblikk i full offentlighet, så da har det i så fall vært et "hade bra"-kyss eller noe sånt. Og den aktiviteten som topper hele greia er folk som kliner med hverandre mens de står i rulletrappa.. ( nei, jeg er ikke et sur og singel kjerring i overgangsalderen, selv om det kan høres veldig sånn ut.. ;) )

Gjest mora2
Skrevet

Jeg kan godt kysse min mann i full offentlighet.Bare koslig!

Og jeg synes det er kjempe søtt å se godt voksne vise sin kjærlighet :0)

Uten at man trenger "råkline" hele tiden....

Om noen såre sjeler ikke tåler, får de se en annen vei.

Eller la være å gå ut. Man kan ta ikke ta slike hensyn...

Sitter jo ikke å "kliner" om det er ei venninne jeg vet har kjærlighets sorg, men det blir noe annet.

:0)

Gjest mora2
Skrevet

Nei, jeg driver ikke å kysser, kliner eller klår på kjæresten min i offentlighet, og har aldri gjort det heller. For meg går det ikke på at jeg er misunnelig, blir irritert eller noe sånt, jeg bare synes det ser så teit ut. Det har sikkert hendt at vi har kysset hverandre "mens andre har kunnet se det", men generelt har jeg ikke noe behov for å ha intime øyeblikk i full offentlighet, så da har det i så fall vært et "hade bra"-kyss eller noe sånt. Og den aktiviteten som topper hele greia er folk som kliner med hverandre mens de står i rulletrappa.. ( nei, jeg er ikke et sur og singel kjerring i overgangsalderen, selv om det kan høres veldig sånn ut.. ;) )

To mennesker som viser at de er glad i hverandre, lyser forelskelse og lykke, så synes du det ser teit ut???

Nei, og nei... ;0)

Og jeg kan godt nusse på mannen i rulletrappen, står jo bare der likevel ;0)

Aliza1365380759
Skrevet

Ser at flere under her trekker fram flere momenter, og for meg har det ingenting å si om man er 14 år eller 40 år, er edru eller full, man kliner ikke i offentlighet uansett.

Aliza1365380759
Skrevet

To mennesker som viser at de er glad i hverandre, lyser forelskelse og lykke, så synes du det ser teit ut???

Nei, og nei... ;0)

Og jeg kan godt nusse på mannen i rulletrappen, står jo bare der likevel ;0)

*le litt* Ved første gjennomlesing leste jeg "nusse på menn i rulletrappa".. Ja, men det er stor forskjell på å nusse og ha "intime kyss/klining" i rulletrappa! Jeg fører heller en samtale med kjæresten min mens vi står i rulletrappa, hvis jeg MÅ gjøre noe mens jeg står der, av hensyn til mine omgivelser :P Tror det at jeg er sånn har litt med hvilket forhold min mor har til "offentlige uttrykk for kjærlighet", jeg har f.eks aldri sett mamma og pappa kysse hverandre.

Gjest mora2
Skrevet

*le litt* Ved første gjennomlesing leste jeg "nusse på menn i rulletrappa".. Ja, men det er stor forskjell på å nusse og ha "intime kyss/klining" i rulletrappa! Jeg fører heller en samtale med kjæresten min mens vi står i rulletrappa, hvis jeg MÅ gjøre noe mens jeg står der, av hensyn til mine omgivelser :P Tror det at jeg er sånn har litt med hvilket forhold min mor har til "offentlige uttrykk for kjærlighet", jeg har f.eks aldri sett mamma og pappa kysse hverandre.

Hi,hi det er stor forskjell ja.

Men jeg kan godt gi han et het kyss også :0)

Meg og snaxy er veldig kjærlige med hverandre, holder hender og stryker på hverandre. Så er nok hva man blir vant med da.

Min mor og far var nok ikke så på klineren de heller, men så ofte kjærtegn og små nuss :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...