Gå til innhold

hva synes dere om kyssing/klining offentlig?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Hi,hi det er stor forskjell ja.

Men jeg kan godt gi han et het kyss også :0)

Meg og snaxy er veldig kjærlige med hverandre, holder hender og stryker på hverandre. Så er nok hva man blir vant med da.

Min mor og far var nok ikke så på klineren de heller, men så ofte kjærtegn og små nuss :0)

Ja, vi er veldig "kjærester" når vi er alene, med stryking, klemming, kyssing og sånt, bare ikke i offentlighet. Synes ikke det sømmer seg ;) Og jeg ser at søsteren min (som er over ti år eldre enn meg) gjør akkurat det samme - hun og samboeren hennes kan "flørte" masse hvis det er bare meg der, men straks mamma er i samme rom, så slutter de. Mamma er en sånn som helst ikke klemmer "hvemsomhelst" heller, mens pappa klemmer meg "titt og ofte", så kan mamma til nød klemme meg når jeg kommer hjem etter å ha vært borte i 6 mnd. Det gjør egentlig ikke noe for min del, jeg vet jo at hun er glad i meg likevel! :)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

8

• morsan

7

• trollemor;o)

4

• mrxx

3

Gjest mora2
Skrevet

Ja, vi er veldig "kjærester" når vi er alene, med stryking, klemming, kyssing og sånt, bare ikke i offentlighet. Synes ikke det sømmer seg ;) Og jeg ser at søsteren min (som er over ti år eldre enn meg) gjør akkurat det samme - hun og samboeren hennes kan "flørte" masse hvis det er bare meg der, men straks mamma er i samme rom, så slutter de. Mamma er en sånn som helst ikke klemmer "hvemsomhelst" heller, mens pappa klemmer meg "titt og ofte", så kan mamma til nød klemme meg når jeg kommer hjem etter å ha vært borte i 6 mnd. Det gjør egentlig ikke noe for min del, jeg vet jo at hun er glad i meg likevel! :)

"Synes ikke det sømmer seg ;)"

* knise * Nå hørtes du fryktelig gammel ut.. ;0)

Syns det er litt trist å høre om din mor, men mennesker er forskjellige. Du vet jo hvertfall hvor du har det fra :0)

Aliza1365380759
Skrevet

"Synes ikke det sømmer seg ;)"

* knise * Nå hørtes du fryktelig gammel ut.. ;0)

Syns det er litt trist å høre om din mor, men mennesker er forskjellige. Du vet jo hvertfall hvor du har det fra :0)

Hehe, ja, hvem skulle tro jeg straks når det høye alder av 23 år? :P Men jeg vet at mamma og pappa hadde et "hett" forhold da de ble kjærester (de har vært sammen i snart 40 år), så tror det er bare i "offentlighet" hun ikke klemmer og sånt. Det er litt slemt gjort, men da jeg var yngre fant jeg høyst private kjærlighetsbrev mellom dem da de var unge og nyforelskede, og jeg kunne selvsagt ikke la være å lese dem... Men da vet jeg i det minste at mamma og pappa ikke er gift pga graviditet, men at de virkelig elsker hverandre, og gjorde det da de giftet seg også :)

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, ja, hvem skulle tro jeg straks når det høye alder av 23 år? :P Men jeg vet at mamma og pappa hadde et "hett" forhold da de ble kjærester (de har vært sammen i snart 40 år), så tror det er bare i "offentlighet" hun ikke klemmer og sånt. Det er litt slemt gjort, men da jeg var yngre fant jeg høyst private kjærlighetsbrev mellom dem da de var unge og nyforelskede, og jeg kunne selvsagt ikke la være å lese dem... Men da vet jeg i det minste at mamma og pappa ikke er gift pga graviditet, men at de virkelig elsker hverandre, og gjorde det da de giftet seg også :)

* LOL *

Sant? 23år..Det hadde jeg ikke trodd ;0) hehehhe...

Hi, hi, så du leste dem ja ;0)

God å vite at de elsker hverandre.

Jeg fant noen gamle kjærlighets brev i dødsboet til min bestemor, utrolig spesielt og koslig å lese! :0)

Skrevet

En lite kyss på kinnet eller "tørrnuss" på leppene og en klem er helt greit, men man trenger ikke akkurat flette drøvler i andres påsyn synes jeg.

Gjest mora2
Skrevet

En lite kyss på kinnet eller "tørrnuss" på leppene og en klem er helt greit, men man trenger ikke akkurat flette drøvler i andres påsyn synes jeg.

"Flette drøvler"

*LOL *

det var et nytt uttrykk :0)

Skrevet

''godt voksne par, som sitter i sosiale sasmmnkomster og kysser ofte, det vil si mange ganger i løpet av en time?''

Dersom det er alkohol med i bildet så reagerer jeg ikke noe særlig.Det er koselig med folk som sitter og kysser, men klining......det kan man ta hjemme. I allefall er det slik vi gjør det:)

Aliza1365380759
Skrevet

* LOL *

Sant? 23år..Det hadde jeg ikke trodd ;0) hehehhe...

Hi, hi, så du leste dem ja ;0)

God å vite at de elsker hverandre.

Jeg fant noen gamle kjærlighets brev i dødsboet til min bestemor, utrolig spesielt og koslig å lese! :0)

Hehe, ja, kjenner jeg nesten blir litt flau over min unge alder i denne sammenhengen.. :P

Ja, jeg var kanskje 10 år gammel, så jeg tror ikke det falt meg inn at "sånt" ikke var ment for mine øyne, men det er sant som du sier - det var veldig spesielt og koselig å lese dem! :) Jeg har selvsagt ikke sagt noe til noen om at jeg har lest dem da..

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, ja, kjenner jeg nesten blir litt flau over min unge alder i denne sammenhengen.. :P

Ja, jeg var kanskje 10 år gammel, så jeg tror ikke det falt meg inn at "sånt" ikke var ment for mine øyne, men det er sant som du sier - det var veldig spesielt og koselig å lese dem! :) Jeg har selvsagt ikke sagt noe til noen om at jeg har lest dem da..

Hi, hi, hi, du er sikkert veldig moden, og jeg umoden ;0)

Aliza1365380759
Skrevet

Hi, hi, hi, du er sikkert veldig moden, og jeg umoden ;0)

Hehe, ja, og jeg er jo ennå så ung at det er et kompliment at jeg er moden :P Men bare vent til jeg blir litt eldre, da forsøker jeg sikkert å gå inn for å være "ung og kul" igjen, og legger av meg alle "gammel-kjerring"-holdningene mine! :P

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, ja, og jeg er jo ennå så ung at det er et kompliment at jeg er moden :P Men bare vent til jeg blir litt eldre, da forsøker jeg sikkert å gå inn for å være "ung og kul" igjen, og legger av meg alle "gammel-kjerring"-holdningene mine! :P

* LOL *

Skrevet

Det synes jeg ikke så mye om, et enkelt lite kyss en kveld gjør jo ikke noe, men sitte og småkline en kveld synes jeg ikke passer seg. Det hører ungdommen til:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det synes jeg ikke så mye om, et enkelt lite kyss en kveld gjør jo ikke noe, men sitte og småkline en kveld synes jeg ikke passer seg. Det hører ungdommen til:-)

''Det hører ungdommen til:-)''

Hehe, ja, jeg kan bli litt beklemt av å tenke på hvordan vi klinte på fester i tenårene. Tror ikke det var særlig diskret, akkurat! Egentlig ganske glad for at det ikke var vanlig å ta bilder med mobil og legge ut på nettet på den tiden! :P

Skrevet

Hehe, ja, jeg kan bli litt beklemt av å tenke på hvordan vi klinte på fester i tenårene. Tror ikke det var særlig diskret, akkurat! Egentlig ganske glad for at det ikke var vanlig å ta bilder med mobil og legge ut på nettet på den tiden! :P

Åh shit - ja. *gremmes*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det blir litt feil å skylde på moren din, syns jeg. Jeg har heller aldri sett mine foreldre gi hverandre noe kjærtegn, de har heller aldri klemt meg.

Men det hindrer ikke meg i å klemme andre, jeg kysser gjerne min mann i rulletrappa, syns bare det er koselig.

Skrevet

Hehe, det var ikke diskre og heller ikke pent. Det ser ikke akkurat så glupt ut synes jeg, selv om jeg ikke akkurat bryr meg så mye med hva andre gjør.

Men takt og tone er viktig og det er lov og bruke hode:-)

Skrevet

Spør på hvilken type kyssing. Klining ville vært litt drøyt, men kyssing må man jo få lov til!

Aliza1365380759
Skrevet

Det blir litt feil å skylde på moren din, syns jeg. Jeg har heller aldri sett mine foreldre gi hverandre noe kjærtegn, de har heller aldri klemt meg.

Men det hindrer ikke meg i å klemme andre, jeg kysser gjerne min mann i rulletrappa, syns bare det er koselig.

Jeg "skylder" ikke på noen, jeg bare tror det at jeg ikke har noe behov for å erklære min kjærlighet offentlig kan ha en sammenheng med at min mor heller ikke har det.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg kysset kjæresten på fester, i rulletrappa o.l. Ikke klining, men kosekyss. Jeg syns bare det er koselig å se to som er forelsket, jeg. At man skal la være å kysse foran andre fordi de er ulykkelige er det dummeste jeg har hørt. Skal man aldri være glad fordi det kan være noen som er ulykkelige?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg synest vel kanskje at folk bør tenke litt på akkurat den delen,med at andre som er til stede, kan føle seg litt brydd, eller utilpass sammen med et par som bare utstråler ren "lykke".

En burde jo bare være glad på deres vegne, men det er jo ikke alltid så enkelt å føle denne unte lykken ovenfor andre, hvis en selv inners inne er veldig ulykkelig.

Så jeg mener at dette er noe en bør ta med i begrunnelsen med å vente med kliningen til de kommer hjem

''

En burde jo bare være glad på deres vegne, men det er jo ikke alltid så enkelt å føle denne unte lykken ovenfor andre, hvis en selv inners inne er veldig ulykkelig.

Så jeg mener at dette er noe en bør ta med i begrunnelsen med å vente med kliningen til de kommer hjem''

Skal man la være å klemme også da? Smile? Det finnes jo de som aldri får en klem, eller som er ensomme og sjelden får et smil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...