Gå til innhold

hva synes dere om kyssing/klining offentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

He-he, jeg har nok også syndet, men ikke så mye;o)

... og nå er det snart vår... ;-)

Det er bare å forberede seg, either way.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

8

• morsan

7

• trollemor;o)

4

• mrxx

3

Skrevet

Enig med deg, denne tråden minnet meg bare på hvordan "man" klinte høyst offentlig (dog var det vel gjerne ganske mørkt?) på fester da vi var i tenårene, noe jeg nesten hadde fortrengt :P.

*he he*

Skrevet

Jeg kysser og klemmer i full offentlighet, ja. Vi kliner ikke, da. Mest fordi samboeren min er ukomfortabel med det ;)

Når vi er sammen med andre (altså ikke bare "i offentlighet"), så nøyer vi oss med et lite kyss nå og da. Han sitter også stort sett med armen rundt meg.

Det er utrolig merkelig hva mennesker kan la seg plage av ;)

Gjest ViViola
Skrevet

Et kyss i ny og ne gjør ikke noe, men regelrett klining passer seg ikke uansett alder, i særdeleshet ikke den som er ledsaget av slafselyder.

He-he, kom på noe: I min riktig, riktig grønne ungdom hadde jeg en kjæreste (dette var vel på ungdomsskolen, da) som kysset veldig spesielt. Han gapte over absolutt hele munnen min, litt sånn man gjør ved munn-til-munn-oppliving. Resultatet var jo det at jeg ble bløt rundt hele munnen. Han likte veldig godt å kline over alt, og det var bare så urflaut!

Ja-ja, hva man kan minnes her på DOL...

Skrevet

Jeg kysser og klemmer i full offentlighet, ja. Vi kliner ikke, da. Mest fordi samboeren min er ukomfortabel med det ;)

Når vi er sammen med andre (altså ikke bare "i offentlighet"), så nøyer vi oss med et lite kyss nå og da. Han sitter også stort sett med armen rundt meg.

Enig med deg! :-) Dumt hvis folk ikke tåler å se litt kjærlighet. Det er jo det livet handler om. :-)

Skrevet

Enig med deg! :-) Dumt hvis folk ikke tåler å se litt kjærlighet. Det er jo det livet handler om. :-)

Ikke sant? Og det er da bare koselig å se at par er forelsket :) Det har ingenting med "å starte forspillet" å gjøre. Jeg gnir meg jo ikke inntil han og griper tak i hans edlere deler ;)

Skrevet

Ikke sant? Og det er da bare koselig å se at par er forelsket :) Det har ingenting med "å starte forspillet" å gjøre. Jeg gnir meg jo ikke inntil han og griper tak i hans edlere deler ;)

Hehe.. Ja, det hadde tatt seg ut. . ;-) Ja, til å vise kjærligheten offentlig! ;-)

Gjest black bull
Skrevet

Jeg synes det er veldig hyggelig å se at to mennesker kan være så glade i hverandre at de glemmer alt rundt seg. Har et ektepar i nær familie som nå er 65 år. De kommer på besøk og holder hverandre i hendene, jeg kan gå meg på dem i en krok hvor de står og kliner.

Velgig godt å se at kjærligheten kan bestå i så mange år. De fleste vet vel også at når man er skikkelig forelsket så er det vanskelig å holde fingrerene unna. Da glemmes omgivelsene lett og det finnes bare to...

mariaflyfly
Skrevet

Helt enig. Vi kysser i all offentlighet nesten hele tida. Står ikke og kliner på gata, det er vi nok for gamle til, hehe. :)

Skrevet

Tror det er lenge siden jeg har klina i all ofentlighet, når jeg tenker meg omm. Et kyss på munnen og en klem, det skjer nok en gang i blant i full offentlighet, ja.

Skrevet

Kyssing og kjærtegn gjør meg ingenting. Jeg ser ingenting galt i at man viser at man er glade i hverandre. Klining synes jeg er forebeholdt privaten. Jeg tåler det til nøds på flyplasser og sånne "det er lenge til vi ser hverandre igjen/det er lenge siden vi har sett hverandre"-steder.

Skrevet

He-he, kom på noe: I min riktig, riktig grønne ungdom hadde jeg en kjæreste (dette var vel på ungdomsskolen, da) som kysset veldig spesielt. Han gapte over absolutt hele munnen min, litt sånn man gjør ved munn-til-munn-oppliving. Resultatet var jo det at jeg ble bløt rundt hele munnen. Han likte veldig godt å kline over alt, og det var bare så urflaut!

Ja-ja, hva man kan minnes her på DOL...

*he he* det er jo noe i det de sier om at før man treffer 'prinsen' må man kysse en inni helsikes mange frosker! ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

*he he* det er jo noe i det de sier om at før man treffer 'prinsen' må man kysse en inni helsikes mange frosker! ;-)

Ikke sant?!?!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...