ekte nick Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Er det en helt vanlig dag for dere, eller pleier dere feire det? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Helt vanlig dag hos oss. Aldri tenk over det engang.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Vi har aldri feiret den dagen nei Fikk du snø i går? Jeg hadde skikkelig hageplaner i helga..Men ser ut til å måtte drøye det litt til.... :0( 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Fikk du snø i går? Jeg hadde skikkelig hageplaner i helga..Men ser ut til å måtte drøye det litt til.... :0( Nei her snødde det men ble ikke til at det la seg heldigvis, mer som sludd. Nettene har jo blitt kaldere så jeg får vel ikke sjokk dersom det plutselig ligger hvitt her ute. Hagen ja, ja den haster jo ikke enda. Ble det tykt lag hos dere? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Nei her snødde det men ble ikke til at det la seg heldigvis, mer som sludd. Nettene har jo blitt kaldere så jeg får vel ikke sjokk dersom det plutselig ligger hvitt her ute. Hagen ja, ja den haster jo ikke enda. Ble det tykt lag hos dere? Nei, ble ikke mye ut av det... Men da bor vi ikke for langt unna hverandre ;0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Er det en dag som skal feires også!? Nei, har aldri vært noen spesiell dag annet enn at vi jobber gratis ettersom vi har månedslønn og ikke får mer denne februaren enn andre. ;oI) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Nei, ble ikke mye ut av det... Men da bor vi ikke for langt unna hverandre ;0) Nei rart igrunnen hehe. Dere bor litt høyere enn meg, og det er alltid mye mere snø hos dere enn her, selv om det kun ligger ca 15min kjøring unna 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Nei rart igrunnen hehe. Dere bor litt høyere enn meg, og det er alltid mye mere snø hos dere enn her, selv om det kun ligger ca 15min kjøring unna Så du vet hvor jeg bor? Vet du hvem jeg er også ? :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Så du vet hvor jeg bor? Vet du hvem jeg er også ? :0) Jeg tror du har sagt du bor på B. her på forumet tror jeg, eller innbiller jeg meg det? Jeg kjenner deg ikke, men kjenner noen som bruker "mora", så kanskje vi har felles kjente? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg tror du har sagt du bor på B. her på forumet tror jeg, eller innbiller jeg meg det? Jeg kjenner deg ikke, men kjenner noen som bruker "mora", så kanskje vi har felles kjente? Nei, jeg bor i V... Ble kanskje nærmere nå? hehe... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Er det en dag som skal feires også!? Nei, har aldri vært noen spesiell dag annet enn at vi jobber gratis ettersom vi har månedslønn og ikke får mer denne februaren enn andre. ;oI) Haha, med ten tankegangen der tjener du jo mer pr. dag i februar enn i andre måneder uansett :-). 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Nei, jeg bor i V... Ble kanskje nærmere nå? hehe... Ok, nei da ble avstander større Fatter ikke hvorfor jeg tenkte på B. Jaja, nei da kjenner jeg deg i allefall ikke. Men vi blir jo litt kjent her da Nå har vi klussa med en tråd her. Får gå på meldinger neste gang 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Ok, nei da ble avstander større Fatter ikke hvorfor jeg tenkte på B. Jaja, nei da kjenner jeg deg i allefall ikke. Men vi blir jo litt kjent her da Nå har vi klussa med en tråd her. Får gå på meldinger neste gang Okidoki :0) Min feil, skal prøve å skrive på meldinger neste gang :0) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Feire??? Aldri hørt om at noen skulle finne på å feire en skuddårsdag. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Helt vanlig dag, bortsett fra at jeg tenker en tanke eller to om at det jo er spesielt med en dato som dukker opp bare hvert fjerde år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.