Gå til innhold

Feirer dere noe ekstra på skuddårsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en helt vanlig dag for dere, eller pleier dere feire det?

Fortsetter under...

Gjest mora2
Skrevet

Helt vanlig dag hos oss.

Aldri tenk over det engang..

Gjest mora2
Skrevet

Vi har aldri feiret den dagen nei :)

Fikk du snø i går?

Jeg hadde skikkelig hageplaner i helga..Men ser ut til å måtte drøye det litt til.... :0(

Skrevet

Fikk du snø i går?

Jeg hadde skikkelig hageplaner i helga..Men ser ut til å måtte drøye det litt til.... :0(

Nei her snødde det men ble ikke til at det la seg heldigvis, mer som sludd. Nettene har jo blitt kaldere så jeg får vel ikke sjokk dersom det plutselig ligger hvitt her ute. Hagen ja, ja den haster jo ikke enda. Ble det tykt lag hos dere?

Gjest mora2
Skrevet

Nei her snødde det men ble ikke til at det la seg heldigvis, mer som sludd. Nettene har jo blitt kaldere så jeg får vel ikke sjokk dersom det plutselig ligger hvitt her ute. Hagen ja, ja den haster jo ikke enda. Ble det tykt lag hos dere?

Nei, ble ikke mye ut av det...

Men da bor vi ikke for langt unna hverandre ;0)

Annonse

Skrevet

Er det en dag som skal feires også!? Nei, har aldri vært noen spesiell dag annet enn at vi jobber gratis ettersom vi har månedslønn og ikke får mer denne februaren enn andre. ;oI)

Skrevet

Nei, ble ikke mye ut av det...

Men da bor vi ikke for langt unna hverandre ;0)

Nei rart igrunnen hehe. Dere bor litt høyere enn meg, og det er alltid mye mere snø hos dere enn her, selv om det kun ligger ca 15min kjøring unna :)

Gjest mora2
Skrevet

Nei rart igrunnen hehe. Dere bor litt høyere enn meg, og det er alltid mye mere snø hos dere enn her, selv om det kun ligger ca 15min kjøring unna :)

Så du vet hvor jeg bor?

Vet du hvem jeg er også ?

:0)

Skrevet

Så du vet hvor jeg bor?

Vet du hvem jeg er også ?

:0)

Jeg tror du har sagt du bor på B. her på forumet tror jeg, eller innbiller jeg meg det? Jeg kjenner deg ikke, men kjenner noen som bruker "mora", så kanskje vi har felles kjente?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg tror du har sagt du bor på B. her på forumet tror jeg, eller innbiller jeg meg det? Jeg kjenner deg ikke, men kjenner noen som bruker "mora", så kanskje vi har felles kjente?

Nei, jeg bor i V...

Ble kanskje nærmere nå? hehe...

Gjest Elextra
Skrevet

Er det en dag som skal feires også!? Nei, har aldri vært noen spesiell dag annet enn at vi jobber gratis ettersom vi har månedslønn og ikke får mer denne februaren enn andre. ;oI)

Haha, med ten tankegangen der tjener du jo mer pr. dag i februar enn i andre måneder uansett :-).

Skrevet

Nei, jeg bor i V...

Ble kanskje nærmere nå? hehe...

Ok, nei da ble avstander større :) Fatter ikke hvorfor jeg tenkte på B. Jaja, nei da kjenner jeg deg i allefall ikke. Men vi blir jo litt kjent her da ;)

Nå har vi klussa med en tråd her. Får gå på meldinger neste gang :)

Annonse

Gjest mora2
Skrevet

Ok, nei da ble avstander større :) Fatter ikke hvorfor jeg tenkte på B. Jaja, nei da kjenner jeg deg i allefall ikke. Men vi blir jo litt kjent her da ;)

Nå har vi klussa med en tråd her. Får gå på meldinger neste gang :)

Okidoki :0)

Min feil, skal prøve å skrive på meldinger neste gang :0)

Mrs. Wallace
Skrevet

Feire??? Aldri hørt om at noen skulle finne på å feire en skuddårsdag.

Skrevet

Helt vanlig dag, bortsett fra at jeg tenker en tanke eller to om at det jo er spesielt med en dato som dukker opp bare hvert fjerde år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...