Gå til innhold

Forslag til hundenavn?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Vi skal få hund, en berner sennen valp en tispe. Men vi har ikke bestemt oss for navnet. Har dere noen tips? helst et navn med vokaler og ikke så mange konsonanter, det skal være greit å rope det.

Skrevet

Lizzie.

Det har flere av våre hunder hatt som navn.

Gjest best wishes
Skrevet

Lizzie.

Det har flere av våre hunder hatt som navn.

For meg ville det vært utenkelig å kalle en ny hund opp etter den gamle. Men for andre gjør det tydeligvis ikke noe. Er det pga mangel på fantasi eller? ;)

Gjest best wishes
Skrevet

Sam er fint!

Til en tispe? Jeg synes det er lettere hvis navnet slutter på en vokal, da kan man "dra" litt på det når man roper på bikkja. med Sam så bare stopper det opp, hvis man da ikke roper "Saaaam".

Gjest mora2
Skrevet

Tinka, veldig vanlig.

Shari (-uttales sjari)

Liz

Gini

Sherry

Dolly

Daisy

Pia

Kom bare på disse i farten.. :0)

Skrevet

For meg ville det vært utenkelig å kalle en ny hund opp etter den gamle. Men for andre gjør det tydeligvis ikke noe. Er det pga mangel på fantasi eller? ;)

Vet ikkje koffor, det bare blei sånn tror eg, var 11-12 år gammel når vi fikk Lizzie (2), mora kjøpte vi i Bergen og ho hette Tussa (8) ! he.he...

Ps! Sønnen vår heter det samme som min far, og det går helt fint...

Gjest Angola
Skrevet

Søsteren min sin hund heter Sandra, og naboens heter Rita. Kanskje noen synes det blir dumt med vanlige pikenavn?

Katten min heter Tamara :)

Er enig med hun med vokalene til slutt :)

Gjest best wishes
Skrevet

Søsteren min sin hund heter Sandra, og naboens heter Rita. Kanskje noen synes det blir dumt med vanlige pikenavn?

Katten min heter Tamara :)

Er enig med hun med vokalene til slutt :)

Tamara er fint:)

Gjest best wishes
Skrevet

Jippi!

Barbie!

:)

det er nedstemt fra min side:)

Skrevet

Egentlig intresserer ikke bikkjer meg i det hele tatt. Men navn interesserer meg og når jeg ser på alle disse kjedelige forslagene, foreslår jeg at dere satser på noe litt humoristisk. Et kjendisnavn for eksempel.... Marilyn, Mette-Marit, Hillary osv...

Mista nikket
Skrevet

Er litt for navn som betyr noe jeg da. Her er noen spanske forslag, Bello/vakker, Chica/jente, Ella/hun.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...