Gå til innhold

Hva slags mobilabonnement har du?

Anbefalte innlegg

Gjest fattig student
Skrevet

Hvor mye koster det i månedsavgift? Og hvor lenge binder du deg?

Fortsetter under...

Skrevet

229.- i mnd i 12 mnd.

Telenor "Fri Venner" og med "Fri Familie" i tillegg.

random1365380890
Skrevet

Bruker Onecall som ikke har noen bindingstid, ingen månedsavgift og 120minutter gratis ringetid og 90 gratis sms hver måned...

Jeg har i praksis helt gratis mobilabb. inkludert bruk.

Skrevet

229.- i mnd i 12 mnd.

Telenor "Fri Venner" og med "Fri Familie" i tillegg.

Netcom SmartTalk

Ingen månedsavgift, og ingen bindingstid.

Minimumsfakturering på 99 kroner måneden.

mariaflyfly
Skrevet

Tele2 Champion. Ingen månedsavgift, har familieordning med kjæresten, så vi ringer og sender melding gratis oss imellom.

Bandt abonnementet ett år i forbindelse med den forrige telefonen jeg kjøpte.

Annonse

Gjest mora2
Skrevet

Combitel

Ingen mnd avgift, og ingen bindingstid.

VELDIG billig! :0)

Skrevet

Chess ettellerannet. Fastavgiften er visst på 49,- i mnd tror jeg. Har regninger på mellom 80-130,- i mnd vanligvis, men jeg ringer lite da, sender bare sms omtrent.

Gjest zilja
Skrevet

Har nettopp gått over fra Telenor Frihet til Onecall. Har ikke fått regning enda, så det blir spennende å se om det blir noen forskjell. Lå på 400-450 kr med Telenor Frihet. Det skulle liksom være det billigste som finnes...;-)

mariaflyfly
Skrevet

Chess ettellerannet. Fastavgiften er visst på 49,- i mnd tror jeg. Har regninger på mellom 80-130,- i mnd vanligvis, men jeg ringer lite da, sender bare sms omtrent.

Hæ??? Du har total regning på 80-100 kr i mnd inkl de 49,- som er fastavgift??? *vantro*

Jeg har alt mellom tusenlappen og 1500 jeg. Og da er det ikke inkludert alt jeg snakker med kjæresten, for vi har familieavtale.

Jeg begynner å skjønne at jeg snakker mye...

Skrevet

Hæ??? Du har total regning på 80-100 kr i mnd inkl de 49,- som er fastavgift??? *vantro*

Jeg har alt mellom tusenlappen og 1500 jeg. Og da er det ikke inkludert alt jeg snakker med kjæresten, for vi har familieavtale.

Jeg begynner å skjønne at jeg snakker mye...

Ja, man bruker jo først opp fastavgiften, altså minstebetalingen, deretter legges overskytende bruk til. Jeg ringer omtrent aldri. :o) Men det går en del sms'er i løpet av mnd da i og med at prisen pr. stk. er 39 øre.

100-130,- i mnd er det vanlige for meg.

Gjest Kayia
Skrevet

Onecall, og har aldri hatt så lave regninger!

Tidligere har jeg hatt et par varianter fra Telenor og Netcom, og har fått regninger på mellom 4-600 pr mnd. Nå har jeg rundt 100, og ringer/ sms'er akkurat like mye.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Djuice Friends, 29 kroner i månedsavgift, så ringer jeg/sender SMS for i underkant av 200 kroner på en mnd.

Annonse

candyqueen_83
Skrevet

Har dJuice Nonstop. 299 kr mnd. Fri sms/mms

candyqueen_83
Skrevet

Bruker Onecall som ikke har noen bindingstid, ingen månedsavgift og 120minutter gratis ringetid og 90 gratis sms hver måned...

Jeg har i praksis helt gratis mobilabb. inkludert bruk.

Sender du ikke mer enn 90 sms pr mnd? Ups, jeg sender vel minst 40 pr dag :P

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ingen mobil nå, men jeg hadde kontantkort. Jeg brukte telefonen lite, og helst til sms. Du kan sende gratis sms fra nettet (telefonkatalogen).

Skrevet

Jeg har akkurat gått over til onecall, etter å ha hatt Netcom Young talk et par år. Tror jeg får mye mer ut av en hundrelapp eller to pr. måned der!

Skrevet

har tele2 champion. Ingen binding, ingen mnd.avgift. billig min.pris og sms. Men, forutsetter en minstepris på 99 kr mnd. så om du ringer sender sms for kun 70 kr en mnd, så vil regningen være på 99.

Skrevet

One Call. Ingen mnd. avgift eller bindingstid. 120 gratis ringeminutter + 90 SMS gratis hver mnd.

Men de har ikke blitt rike på meg. Har fortsatt ikke betalt 100,- til dem, og har vært kunde i nærmere ett år....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...