Gjest bzx Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 hei, begge mine barna jeg føde ved keisersnitt... og er det stor sjans at jeg skal føde min tredje barna på samme måte? fordi jeg er gravid nå.. og jeg er forvirret.. har ikke høyt blodtrykk, men jeg er overvekt. jeg er 7måned nå og veie ca. 135kg.. hva dette betyr? skal jeg føde med keisersnitt forgrunn av vekten min? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Etter to keisersnitt får du ikke føde vaginalt pga at det er fare for at livmoren kan revne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis du har hatt 2 keisersnitt fra før, så vil nok de aller fleste anbefale deg å få med keisersnitt nå også. Hadde du ikke hatt 2 snitt fra før ville ikke vekten gjøre at du måtte ta nytt snitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 I Norge får du ikke lov til å føde vaginalt etter 2 keisersnitt. Det har ingenting med overvekt å gjøre, men faren for at livmora skal revne av riene. Planlagt keisersnitt er helt flott, så bare gled deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.