Lillemus Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Noen som har erfaring med Suzuki Baleno? 99-modell, gått lite, velholdt. Fy-fy eller slå til? Den ligger såvidt innenfor min prisklasse og jeg kan godt tenke meg en stasjonsvogn. Den kommer greit ut på den store NAF-testen som kom for noen år siden også. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Fin forutsigbar bil.Ikke den mest spennende men helt okey.Er det en 4wd da? Uansett råder jeg deg til en NAF bruktbiltest før du kjøper.De finner de feilene som skal rettes opp før du skriver under avtalen om handel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 . Spiller ingen rolle for meg om den sees på som en gubbebil. Skal ha en bil som er driftsikker, som frakter ungene og meg fra A til B uten noe tull og som har god bagasjeplass. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Fin forutsigbar bil.Ikke den mest spennende men helt okey.Er det en 4wd da? Uansett råder jeg deg til en NAF bruktbiltest før du kjøper.De finner de feilene som skal rettes opp før du skriver under avtalen om handel. Ikke 4wd nei, forhjulstrekk. Men det går nok fint til mitt behov, har ikke stått fast med golfen heller. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Fin forutsigbar bil.Ikke den mest spennende men helt okey.Er det en 4wd da? Uansett råder jeg deg til en NAF bruktbiltest før du kjøper.De finner de feilene som skal rettes opp før du skriver under avtalen om handel. Kan du kontakte meg på privaten? [email protected] 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Kan du kontakte meg på privaten? [email protected] Klart jeg kan! gjør det med engang! 0 Siter
Nellie Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Jeg solgte ganske nylig min Suzuki baleno, min var rett nok en 4 hjulstrekker, men det var et utrolig bra bilhold! Jeg kjøpte den som ny, og hadde den i 9 år, uten problemer av noe slag. Siste året nå røyk airconditionen, men ellers har alt vært på skinner. Solgte den nå da jeg følte at jeg ikke trengte stasjonsvogn lenger, og hadde lyst på en litt mer snerten bil. Baleno er litt gubbete, men absolutt en sliter 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Jeg solgte ganske nylig min Suzuki baleno, min var rett nok en 4 hjulstrekker, men det var et utrolig bra bilhold! Jeg kjøpte den som ny, og hadde den i 9 år, uten problemer av noe slag. Siste året nå røyk airconditionen, men ellers har alt vært på skinner. Solgte den nå da jeg følte at jeg ikke trengte stasjonsvogn lenger, og hadde lyst på en litt mer snerten bil. Baleno er litt gubbete, men absolutt en sliter Godt å høre! ) Kanskje jeg blir Baleno-eier snart? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Godt å høre! ) Kanskje jeg blir Baleno-eier snart? Tror jeg nesten helt sikkert! Men bilen står i Trondheim! Du er kanskje rett i nærheten? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har ingen god erfaring med suzuki. Jeg har ikke kjørt Balenoen, men flere andre typer og min erfaring er at det er billige biler, som man fort merker i hverdagen. Ulempene altså. Mye støy, lite komfort. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ingen god erfaring med suzuki. Jeg har ikke kjørt Balenoen, men flere andre typer og min erfaring er at det er billige biler, som man fort merker i hverdagen. Ulempene altså. Mye støy, lite komfort. Jeg er klar over at den ikke er i toppklasse hva komfort (og støy) angår, men nå er vel det lengste jeg kommer til å kjøre 5 mil, skal vi på lengre turer bruker vi bilen til min kjære. ) Dessuten tipper jeg den uansett er bedre enn golfen fra 1985... ;o) 0 Siter
....AV Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Det som betyr noe for meg når det gjelder bil er sikkerhet. Du kan se her selv: http://www.euroncap.com/small_family_car.aspx http://www.folksam.se/testergodarad/bilen/valjrattbil/hursakerarbilen 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Det som betyr noe for meg når det gjelder bil er sikkerhet. Du kan se her selv: http://www.euroncap.com/small_family_car.aspx http://www.folksam.se/testergodarad/bilen/valjrattbil/hursakerarbilen De kommer så forskjellig ut på de forskjellige testene har jeg sett. Og stort verre enn min golf fra 85 uten airbag og uten nakkestøtter bak kan den umulig være uansett... 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ett råd bare. Prøv noe fransk... Citroen/Peugeot/Renault, de er ikke på noen måte så dårlige som testene sier.... bare spør resten av Europa... Men fordelen er jo at man får de bilene grisebillig brukt i Norge.. Så se på de iallefall... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Ett råd bare. Prøv noe fransk... Citroen/Peugeot/Renault, de er ikke på noen måte så dårlige som testene sier.... bare spør resten av Europa... Men fordelen er jo at man får de bilene grisebillig brukt i Norge.. Så se på de iallefall... *Hehe* Eksen hadde jublet om jeg hadde kjøpt Citroen. Kjæresten surmuler og sier:"Jeg reparerer _ikke_ Citroen altså!" ) Men jeg kunne så absolutt tenkt meg en Berlingo! Vi hadde det for noen år siden - kjempebil! 0 Siter
Gjest Citroen 1.9tdi Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 *Hehe* Eksen hadde jublet om jeg hadde kjøpt Citroen. Kjæresten surmuler og sier:"Jeg reparerer _ikke_ Citroen altså!" ) Men jeg kunne så absolutt tenkt meg en Berlingo! Vi hadde det for noen år siden - kjempebil! Hvilken pris er dere ute etter da? Baleno er kanskje litt små?? Citroen er ikke så mye tull med som kjæresten din vil ha det til, jeg har iallefall god erfaring med Citroen. Behagelig å kjøre, billig i drift og flott fam.bil. Man kan jo alltids være uheldig å komme borti en mandagsbil som man må skru mye på uansett hvilket merke man kjøper. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Hvilken pris er dere ute etter da? Baleno er kanskje litt små?? Citroen er ikke så mye tull med som kjæresten din vil ha det til, jeg har iallefall god erfaring med Citroen. Behagelig å kjøre, billig i drift og flott fam.bil. Man kan jo alltids være uheldig å komme borti en mandagsbil som man må skru mye på uansett hvilket merke man kjøper. Baleno holder nok lenge for meg, størrelsesmessig. ) Det er bare meg og to unger og de er såpass store at vogn og sånt har vært uaktuelt i flere år allerede. ) Så med en skiholder på taket (skjønt, de går vel inni bagasjerommet ennå) så har vi plass i massevis. ) 0 Siter
Speak Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har hatt det. Veldig anonym bil, og ganske kjedelig. MEN jeg hadde ikke noe problemer med den, og den fungerer greit på vinterføre. (Har jo 4-hjulstrekk) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Jeg har hatt det. Veldig anonym bil, og ganske kjedelig. MEN jeg hadde ikke noe problemer med den, og den fungerer greit på vinterføre. (Har jo 4-hjulstrekk) Nei, akkurat denne har bare forhjulstrekk, det er derfor den er såpass rimelig. Det holder i grunnen for meg, skal vi på steder som kan kreve 4wd så kjører vi kjæresten sin bil. Og jeg regner med at når jeg ikke har stått fast med golf 85-modell med 75 hester så vil jeg heller ikke stå fast med denne. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.