Speak Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Nei, akkurat denne har bare forhjulstrekk, det er derfor den er såpass rimelig. Det holder i grunnen for meg, skal vi på steder som kan kreve 4wd så kjører vi kjæresten sin bil. Og jeg regner med at når jeg ikke har stått fast med golf 85-modell med 75 hester så vil jeg heller ikke stå fast med denne. ) Går sikkert greit. Jeg syens bare det var deilig når jeg først hadde det:-) (Nå har jeg ikke...) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Hvilken pris er dere ute etter da? Baleno er kanskje litt små?? Citroen er ikke så mye tull med som kjæresten din vil ha det til, jeg har iallefall god erfaring med Citroen. Behagelig å kjøre, billig i drift og flott fam.bil. Man kan jo alltids være uheldig å komme borti en mandagsbil som man må skru mye på uansett hvilket merke man kjøper. Citroen-freaken av en eks er faktisk enig i at Balenoen er et godt valg for meg. Utrolig nok. Tror ikke både eks og kjæreste har vært enig om bil til meg så langt. *Hehe* I tillegg har jeg snakket med et par bilkarer og det har også min kjære gjort og alle sier at det er et godt kjøp for meg. Så nå spørs det bare da, om den er så godt holdt som eier påstår... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Synes du skal kjøpe denne bilen jeg ) strøken motor med langt liv igjenn foran http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12641409 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Synes du skal kjøpe denne bilen jeg ) strøken motor med langt liv igjenn foran http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12641409 Pkt. 1 - jeg kan ikke ha 2-dørs! Fatter ikke at folk i det hele tatt orker å ha 2-dørs biler. Pkt. 2 - litt i lengste laget å kjøre for å hente den gitt.... ) Men ellers er ZX'en en kjempebil! Vi hadde en av samme årsmodell da den var ny, men den ble litt for liten etterhvert. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Pkt. 1 - jeg kan ikke ha 2-dørs! Fatter ikke at folk i det hele tatt orker å ha 2-dørs biler. Pkt. 2 - litt i lengste laget å kjøre for å hente den gitt.... ) Men ellers er ZX'en en kjempebil! Vi hadde en av samme årsmodell da den var ny, men den ble litt for liten etterhvert. Det var en spøk da! Herregud, så du ikke alt tullpratet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Det var en spøk da! Herregud, så du ikke alt tullpratet? Så ikke så nøye på annonsen. ) Men hadde den hatt 4 dører og stått i Trondheim og vært i god stand så hadde jeg sikkert tatt en titt på den. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Så ikke så nøye på annonsen. ) Men hadde den hatt 4 dører og stått i Trondheim og vært i god stand så hadde jeg sikkert tatt en titt på den. ) Tuller du? Citroen er vel ikke akkurat det beste kjøpet Ikke får man igjen noe når man selger heller. Jeg hadde nok gått for en toyota. Bil som går og går, lite reparasjoner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Tuller du? Citroen er vel ikke akkurat det beste kjøpet Ikke får man igjen noe når man selger heller. Jeg hadde nok gått for en toyota. Bil som går og går, lite reparasjoner. Eksen og jeg hadde citroen i mange år, var aldri noe tull og vi hadde mange ulike modeller. Riktignok var vel bare den første bruktbil. Var storfornøyde med alle citroenene våre vi og ingen av oss kunne skru bil overhode! Kunne godt tenkt meg en Berlingo jeg. 0 Siter
Gjest pensjonist-kjørt Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Denne har gått lite da... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12424003&sid=xz1cab0gAPg530840&WT.svl=Link 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Denne har gått lite da... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12424003&sid=xz1cab0gAPg530840&WT.svl=Link Civic blir i minste laget. ) Den er vel ikke større enn golfen engang. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Denne har gått lite da... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12424003&sid=xz1cab0gAPg530840&WT.svl=Link Det er strengt talt ikke alltid fordel at den har gått så lite. Ikke bra for en bil å bli stående i lange perioder av gangen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Det er strengt talt ikke alltid fordel at den har gått så lite. Ikke bra for en bil å bli stående i lange perioder av gangen. 110.000 på 9 år er omtrent det jeg selv kommer til å kjøre og jeg kjører daglig så jeg vil tro den er passelig mye kjørt. Men det er klart man lurer når man kommer over biler som har gått veldig lite i forhold til alderen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 110.000 på 9 år er omtrent det jeg selv kommer til å kjøre og jeg kjører daglig så jeg vil tro den er passelig mye kjørt. Men det er klart man lurer når man kommer over biler som har gått veldig lite i forhold til alderen. Den har bare kjørt 37 000 km da 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Den har bare kjørt 37 000 km da Ah - tenkte på den jeg skal se på jeg. ) 37000 på 12 år er så lite at man har all grunn til å være skeptisk ja. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ah - tenkte på den jeg skal se på jeg. ) 37000 på 12 år er så lite at man har all grunn til å være skeptisk ja. Lurer på om du har drikki jeg, så mye feil du skriver/leser i dag Bilen er bare 10 år gammel ) Jeg er fortsatt i 2008 hvertfall ) Men 3700 i året er uansett lite 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Lurer på om du har drikki jeg, så mye feil du skriver/leser i dag Bilen er bare 10 år gammel ) Jeg er fortsatt i 2008 hvertfall ) Men 3700 i året er uansett lite Vi snakker helt sikkert om to forskjellige biler! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.