Gjest går jo ann å håpe da................ Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 virker dette på noen måte for depresjon og angst? 0 Siter
Gjest anonym da ja Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Jeg tar det (perikumolje), og det har gjort meg litt roligere synes jeg. Det tok vel noen uker før jeg merket det. Jeg stresser av alt og ingenting, og nå kan jeg gjøre noe uten å gire meg opp. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg tar det (perikumolje), og det har gjort meg litt roligere synes jeg. Det tok vel noen uker før jeg merket det. Jeg stresser av alt og ingenting, og nå kan jeg gjøre noe uten å gire meg opp. Brukes johannesurt som sovemiddel? 0 Siter
Gjest anonym da ja Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Brukes johannesurt som sovemiddel? Vet ikke. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Brukes johannesurt som sovemiddel? Johannesurt brukes av mange i forbindelse med søvnvansker, gjerne sammen med Lavendel. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Johannesurt brukes av mange i forbindelse med søvnvansker, gjerne sammen med Lavendel. ok:0) Er litt redd for å bruke helsekostmidler..da jeg reagerer voldsomt på forskjellige urter. Rosenrot og ginseng blant annet! 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 ok:0) Er litt redd for å bruke helsekostmidler..da jeg reagerer voldsomt på forskjellige urter. Rosenrot og ginseng blant annet! Du er ikke den eneste som reagerer på ulike urter. Jeg får hodepine av rosenrot og ginseng, samt marihuana. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Du er ikke den eneste som reagerer på ulike urter. Jeg får hodepine av rosenrot og ginseng, samt marihuana. he-he har en mengde grønne planter og stiklinger.Vil du ha noen?Har fått dem av naboen som er vietnameser, han måtte reise hjem fort... 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har prøvd,men virket desverre ikke på meg. Brukte urten i et halv år ca. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 he-he har en mengde grønne planter og stiklinger.Vil du ha noen?Har fått dem av naboen som er vietnameser, han måtte reise hjem fort... Gulinger altså, eneste de driver med er jo plantasjevirksomhet for tiden. Var visst ca 150 plantasjer bare i Oslo, etter nyhetene å bedømme. You don't need to smoke to be a class A criminal. Let them eat cake :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Eneste virkningen JEG fikk var problemer med magen... Men det kan vel hende at det funker for andre, har iallefall hørt at noen har hatt godt av det. men den skal visst ikke brukes så lenge som selvmedisinering uten kontakt med lege! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.