Gå til innhold

Har du fått virkning av johannesurt?

Gjest går jo ann å håpe da................

Anbefalte innlegg

Gjest går jo ann å håpe da................
Skrevet

virker dette på noen måte for depresjon og angst?

Fortsetter under...

Gjest anonym da ja
Skrevet

Jeg tar det (perikumolje), og det har gjort meg litt roligere synes jeg. Det tok vel noen uker før jeg merket det. Jeg stresser av alt og ingenting, og nå kan jeg gjøre noe uten å gire meg opp.

Gjest trolline
Skrevet

Jeg tar det (perikumolje), og det har gjort meg litt roligere synes jeg. Det tok vel noen uker før jeg merket det. Jeg stresser av alt og ingenting, og nå kan jeg gjøre noe uten å gire meg opp.

Brukes johannesurt som sovemiddel?

Gjest anonym da ja
Skrevet

Vet ikke.

Skrevet

Johannesurt brukes av mange i forbindelse med søvnvansker, gjerne sammen med Lavendel.

Gjest trolline
Skrevet

Johannesurt brukes av mange i forbindelse med søvnvansker, gjerne sammen med Lavendel.

ok:0) Er litt redd for å bruke helsekostmidler..da jeg reagerer voldsomt på forskjellige urter. Rosenrot og ginseng blant annet!

Annonse

Skrevet

ok:0) Er litt redd for å bruke helsekostmidler..da jeg reagerer voldsomt på forskjellige urter. Rosenrot og ginseng blant annet!

Du er ikke den eneste som reagerer på ulike urter. Jeg får hodepine av rosenrot og ginseng, samt marihuana.

Gjest trolline
Skrevet

Du er ikke den eneste som reagerer på ulike urter. Jeg får hodepine av rosenrot og ginseng, samt marihuana.

he-he har en mengde grønne planter og stiklinger.Vil du ha noen?Har fått dem av naboen som er vietnameser, han måtte reise hjem fort...

Gjest J.R.-07
Skrevet

Jeg har prøvd,men virket desverre ikke på meg. Brukte urten i et halv år ca.

Skrevet

he-he har en mengde grønne planter og stiklinger.Vil du ha noen?Har fått dem av naboen som er vietnameser, han måtte reise hjem fort...

Gulinger altså, eneste de driver med er jo plantasjevirksomhet for tiden. Var visst ca 150 plantasjer bare i Oslo, etter nyhetene å bedømme.

You don't need to smoke to be a class A criminal. Let them eat cake :-)

Skrevet

Eneste virkningen JEG fikk var problemer med magen...

Men det kan vel hende at det funker for andre, har iallefall hørt at noen har hatt godt av det.

men den skal visst ikke brukes så lenge som selvmedisinering uten kontakt med lege!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...